Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autootje van ca. 2500,-

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Autootje van ca. 2500,-

Mijn schoonzusje is op zoek naar een autootje. Ding moet redelijk veilig zijn, makkelijk te rijden door iemand met nog niet zoveel rij-ervaring (ze rijdt niet zoveel), maar vooral betrouwbaar.
    Zelf sleutelen zie ik haar niet doen en ze heeft geen vriend die dat evt. voor haar kan doen. Tenzij je jezelf aanbiedt ;-)

Tips?
    Waar moet ze op letten?
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Zelf sleutelen zie ik haar niet doen en ze heeft geen vriend die dat evt. voor haar kan doen. Tenzij je jezelf aanbiedt ;-)
    * iets met doorsmeren, aangezien het vrijdag is *
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Corolla 1.6 uit pakweg 1998-2000
      Zijn nog relatief eenvoudig, retebetrouwbaar en krijgen geen schade van doorrijden tot het olielampje brand of van een gebroken distributieriem.
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Mazda MX5!!
        Ook superdegelijk en zelfs als de distributieriem knapt, heb je geen kromme kleppen, las ik laatst eens.

500 euro eraf lullen en genieten maar!

http://link.marktplaats.nl/170919490

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
          Mijn schoonzusje is op zoek naar een autootje. Ding moet redelijk veilig zijn, makkelijk te rijden door iemand met nog niet zoveel rij-ervaring (ze rijdt niet zoveel), maar vooral betrouwbaar.

Tips?
          Waar moet ze op letten?
          VW Polo 6N 1.4 - bulletproof, ziet er nog aardig uit ook :)
          2019 Volvo V60 T6

Comment

Wat moet die Twingo kosten van "Joshua"??
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht

Eerst een foto!!!
              Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                Eerst een foto!!!
                Precies! Eerst foto + leeftijd.

Comment

2.250, Peter. Thanks. Panda heeft mail hier.

Comment

Panda

Heeft je schoonzus al iets gevonden?

Comment

Working...
                    X