Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaatsing parkeer (ver)bo(r)d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Plaatsing parkeer (ver)bo(r)d

Okay; Volgens mij hebben ze een parkeer bord naar achter geschoven. Hoort een bord nu achter of voor de auto te staan?

Gaat om een vergunning plaats van Greenweels. Die stond eerst altijd voor de auto (rij richting) maar staat er nu achter en het lijkt wel of de plaats 1 naar achter is geschoven. Ook staat er geen kruis (meer) op de weg.

Tis maar 1 tegeltje weghalen, paaltje lostrekken en verplaatsen...
    Veritatis simplex oratio est

Comment

zo'n paaltje plaatsen kost anders 300nogwat euro.....
      Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
      A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Flexx!!!!!!!!!
        wat TSM zegt!!!!!

Comment

Doet me denken aan de benedenbuurman in Amsterdam-west. Had vanwege z'n wrakke gestel al een miniliftje van de woningbouwvereniging gekregen, zodat ie makkelijk naar z'n appartementje op de 1e kon. En na lang gestechel volgde er ook een parkeerplek voor z'n Audi 80, aan de gracht, voor de deur. Nou ja, voor de deur... Een plekkie naar links was *nog* dichterbij geweest. Dus wat doet de beste man? Hij graaft de paal met daaraan het 'parkeren alleen voor kentekenhouder' bord uit en zet dat doodgemoedereerd naast die linker plek neer. Zelf met latex een wit kruis er op gekwakt en klaar! :-)
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk bericht
            zo'n paaltje plaatsen kost anders 300nogwat euro.....
            Ja, een boom kost ook 1500 Euro....

Dus ?? ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Ja nogal logisch, als ze die boom daar neerplanten kan je helemaal niet meer parkeren:-)
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Dus ?? ;)

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                Tis maar 1 tegeltje weghalen, paaltje lostrekken en verplaatsen...
                zo denk iedere nederlander er over, de abmtenaar met de schep denkt hier heel anders over.....
                berg papierwerk, stoep afzetten, de juiste tegel opsporen, dan nog graven
                en weer naar huis want je mag niet te veel doen op één dag

;)
                Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Voor de niet kenners..... ik sta ter demo even op de voorste parkeerplaats.

Dus als je het bord niet ziet, of je komt van de andere kant kan je dus niet vanuit de auto zien dat je er niet mag staan.

Ik heb geen boete hoor. Is meer een algemene vraag.
                  Attached Files
                  Last edited by Kleintje; 10-02-10, 08:12.

Comment

dus het bord stond eerst op de plek waar jij zelf stond toen je de foto maakte?

De regel op het bord geldt voor de plek erachter, waar de M5 op de foto staat dus.
                    Forza!

Comment

Ik had altijd het idee dat het bord dus "voor de M5" stond. Ik zal eens bij mijn ouders voor de deur kijken waar het bij hun die borden staan....

Comment

Working...
                      X