Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bagage in Lotus Elise?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bagage in Lotus Elise?

We gaan in juli een paar dagen naar Italie voor een bruiloft, en ik zie dat je via Hertz een Lotus Elise SC kunt huren. Lijkt mij ideaal voor wat kilometers tussen Rome en Pisa, maar er moeten natuurlijk wel wat kleren mee. Iemand ervaring met hoeveel er in zo'n auto meekan?
    fka KawaZZtra

Max 50kg volgens mij toch? En erg weinig ruimte, maar als je echt WILT, kan het wel.

Hier een klein stukje zichtbaar, smal/kort en diep gaatje voor een zachte tas.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ben een keer week op vakantie geweest met groep cabrio's waaronder een Elise.
      Mensen vielen niet op door gebrek aan schone kleren, dus op één of andere manier kan je toch nog redelijk wat meenemen in zo'n ding...

Comment

Ik type even de naam "Stephane". Als je dat nu drie keer zegt voor een spiegel, dan verschijnt-ie. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

euh?
          You know that reality is immaterial

Comment

Nou, die heeft zo'n skelter, dus misschien kan-ie wat meer vertellen over de laadruimte. Or lack thereof. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

was een naamgrapje dude. :)
              You know that reality is immaterial

Comment

Oh! Ah. Ja.

Tja kijk, "Stephane" spreek ik in mijn hoofd Frans uit, terwijl jouw naam er compleet met Beierse billenkletsmuziek op z'n Duits uitklettert. Twee TOTAAL verschillende namen dus. In mijn hoofd. :)
                Mini Cooper Clubman
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Achterin kan behoorlijke weekendtas. Wordt wel wat warm en bagage gaat klein beetje naar 'motor' ruiken; zorg dat je tas goed dicht is als je ander parfum in gedachten had voor de bruiloft. Als je open wilt rijden moet je bagageruimte niet helemaal volstoppen, dan kan t dakje er niet meer bij.
                  Verder achter de voorstoelen bagagenet waarin je nog behoorlijkwat klein spul kwijt kunt.

Enige plek waar een smoking oid zonder al te veel vouwen kwijt kunt is in de handen van je passagier....
                  Benz GL350
                  Benz SL 500 (R107)

Comment

Niet alleen bij jou Jasper, ik begreep hem ook niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                      Oh! Ah. Ja.

Tja kijk, "Stephane" spreek ik in mijn hoofd Frans uit, terwijl jouw naam er compleet met Beierse billenkletsmuziek op z'n Duits uitklettert. Twee TOTAAL verschillende namen dus. In mijn hoofd. :)
                      Schrijf het dan ook als Stéphane, dan heeft iedereen een kans om het goed uit te spreken.

Comment

Working...
                      X