Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Subaru SVX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Subaru SVX

Ik kan voor (ik denk) strakke prijs een 16 jaar oude (1994) smetteloze SVX met vrijwel volledige onderhoudshistorie en alle documentatie kopen, heeft slechts 80K km gelopen.

Heb het altijd al een bijzondere auto gevonden en denk dat het een vrij unieke kans is, maar ik heb al teveel auto's.....
    Twijfel, twijfel......

Hoe liggen deze momenteel in de markt, wat zou realistische waarde zijn?

Geen idee, ik vond het altijd een cool ding en je ziet ze bijna nooit meer.
    Echt populair zijn ze niet, is echt een nichemarkt natuurlijk.

Maar deze klinkt wel erg goed.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht

Maar deze klinkt wel erg goed.
      Daarom.
      Is 10 jaar lang van oude heer (1e eigenaar) in Duitsland geweest, altijd in villa garage gestaan en na overlijden van de oude heer door kennis daarvan naar NL gehaald, sindsdien ook hier altijd in garage gestaan. Is echt in bijna nieuwstaat. Uitvoering volledig origineel: vol leer, zilver met zwart dak en optionele originele zwarte achterspoiler.
      Twijfel, twijfel.....

Comment

Lijkt me typisch zo'n auto die nog wel eens kan gaan apprecieren in de toekomst... wat moet je er voor neertellen?
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Als het niks wordt Rene, heb ik nog wel belangstelling.
          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Enorm ondergewaardeerd, zo'n SVX. En daarom des te begeerlijker!
            '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Ook al een van m'n droomwagens toen ik nog jong was.
              Leuke zijraamconstructie ook.
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                Ook al een van m'n droomwagens toen ik nog jong was.
                Leuke zijraamconstructie ook.
                Jong is relatief hč :P

Maar erg gave wagens, zeker de moeite waard denk ik.

Gr Jeroen
                Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

GRRMMBBLL!!!!!!!!!!
                  De eigenaar heeft zonder dat ik het wist gisteren ochtend een mondelinge koop met iemand anders gesloten.
                  In een tel net gaf eigenaar aan dat die koper nu alleen aangaf problemen met betaling te hebben en daarmee bezig te zijn. Eigenaar voelt zich gebonden door zijn afspraak en wil daarom eerst die ander enige tijd de kans geven om de boel te regelen.
                  Aan de ene kant heel netjes, maar helaas leert ervaring dat dit soort kopers vaak onbetrouwbaar is en zeer reeel kans is dat die niet opvolgt.

Na hem uitgebreid uitgelegd te hebben dat dit handelen voor hem als reden kan gelden om af te zien van de mondelinge afspraak met die koper en met aangeving dat ik NU direkt definitieve koop kon doen met schriftelijke bevestiging, gaf hij toch aan even op die ander te willen wachten.
                  Balen.. loop ik mogelijk deze vrij unieke car toch nog mis.

Comment

Hmm bummer, maar aan de verkoper trekken werkt ook vaak averechts.

Zeker als die man zo'n morele nette kerel is die zich gebonden voelt om te verkopen aan de eerste wie hij een mondelinge toezegging heeft gedaan (die overigens natuurlijk zo los is als zand want technisch moet je zelfs als twee particulieren onderling gewoon een koopcontract ondertekenen wil je juridisch 100% veilig zitten.

Hoe 't precies juridisch zit met een mondelinge overeenkomst tot verkoop weet ik niet (GJ?) maar als de koper wel wil maar geen geld heeft en de verkoper wil er vanaf dan is de combinatie imho een prima reden om de koop niet door te laten gaan wat je zelf al aangaf.

Even wat fotootjes bekeken maar wat een aparte auto die SVX. Kan me niet herinneren dat er ooit een in NL heb gezien.

Comment

PS:

Die krijg je d'r niet bij he ? :)

Comment

Working...
                      X