Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elfje exit, wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Elfje exit, wat nu?

Nee. wat mij betreft geen ellenlang draadje.
    Vanochtend vroeg is m'n Corolla E11 overleden. Een onvrijwillige ontmoeting met de stalen achterbumper van een vrachtwagen werd haar fataal. Dus er moest heel snel een andere vierwieler komen.
    De tocht van mrs levensnevel en mijn persoontje langs de diverse dealers en handelaren in de regio Rotjeknor stemde ons meer dan treurig
    Op slechts 2 adressen was er de wil en bereidheid om serieus mee te denken. Beiden waren onafhankelijke garages.
    Het is uiteindelijk een meer dan fraaie Ford Mondeo 2.0 TDCi geworden uit 2002. Uitvoering: tutto lampioni. Gekocht, vlak onder onze neus, hier in Hellevoetsluis.
    Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+83K km

pics or it didn't happen!
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=4594

Daar hadden we al een draadje over natuurlijk, maar het blijft treurig.

Gefeliciteerd met je aankoop, jammer van het elfje. Deze Mondeo vind ik een stuk leuker dan de nieuwste. Stuurt goed, lekker ruim.

Comment

Hoi LL,

Gelukkig heb je niks joh, tenminste - dat neem ik aan. Gefeli met de Mondeo!
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Levensnevel;

Ga je een hoop plezier aan beleven, die Mondeo. Enige typerende manco's waar ik wel eens wat van heb gehoord zijn gebroken voorveren (meegemaakt) en kapotte verstuivers bij de TDCI. Dat laatste heb ik niet meegemaakt en de mijne ging weg met 233K op de klok.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Gefeliciteerd en eens met de vorige sprekers.
            Ik heb twee benzine Mondeo's gereden (bj 2001 en 2006) en eigenlijk alleen maar goede berichten.

Comment

Mooie upgrade, gefeliciteerd!
              You know that reality is immaterial

Comment

Inderdaad een mooie upgrade! De Corolla vond ik toch al niets aan, en een Mondeo van die generatie heb ikzelf ook nog overwogen om aan te schaffen, ruim, degelijk en stuurt ook nog eens goed.

Gefeliciteerd!
                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

bedankt voor alle complimenten :)
                  Volgende is ook wel het vermelden waard onder het motto: ter leeringh ende vermaeck.
                  Auto afgesleept naar een bedrijf in het Tilburgse. Daar met de SOS alarmcentrale gebeld. Nee meneer U heeft met Uw dekking geen recht op vervangend vervoer. We kunnen U wel een taxirit naar huis aanbieden.
                  OK, m'n huis staat in Hellevoetsluis, dus graag. Ooooh Hellevoetsluis, dat moet ik even met m'n supervisor afstemmen. Na wat wachten kwam het verlossende antwoord: nu, dan kunnen we U voor 1 dag vervangend vervoer aanbieden en dan kunt U vervolgens morgen de auto inleveren bij bedrijf X in Hellevoetsluis. Kan dat dan? Ja, geen enkel probleem!
                  En aldus geschiedde en zo stond ik vanochtend aan de balie bij bedrijf X.
                  mmmmm, da's een probleem meneer want we zijn geen officieel inname punt van "XYZ". Die fout maken ze wel meer. Het dichtstbijzijnde inleverpunt is in Rozenburg.
                  Toch maar weer even gebeld met de SOS alarmcentrale: ja meneer we begrijpen Uw probleem we zullen het nog even navragen en bellen U wel terug. Na 5 minuten teruggebeld: Helaas Pindakaas U zult toch echt naar Rozenburg moeten. Tja en hoe U dan van Rozenburg naar Hellevoetsluis komt: dat is Uw zaak.
                  Dus m'n fietskleding aangetrokken en m'n nieuwe racefiets, een Vitus 979, ingeladen. En nadat ik de wagen ingeleverd had de 17 km tussen Rozenburg en Hellevoetsluis lekker fietsend afgelegd.
                  Moraal van het verhaal: zorg altijd dat je een auto krijgt waarin een racefiets past :)
                  Last edited by levensnevel; 24-02-10, 11:30.
                  Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+83K km

Comment

Nederlandse dienstverlening op zijn smalst weer hoor! :-)
                    En moet je die reclameleuzen eens lezen van de verzekeringstoko's, daarin kan het allemaal niet op.

Comment

Gefeliciteerd, inderdaad een serieuze upgrade. Ik heb wel eens met de 130pk TDCI versie van dat model gereden destijds, hele fijne wagen. Voldoende power, stuurt lekker scherp etc.

Dat model corolla heb ik ooit als voorloper gehad, vast heel betrouwbaar, maar wat een middelmatige, saaie auto zeg! Snel vergeten :)

Comment

Je gaat waarschijnlijk ķets meer centen per kilometer uitgeven, maar daar krijg je volgens mij ook wat voor terug. Die vrachtwagenbumper klinkt als een gevalletje eigen schuld?

Comment

Zo'n TDCI Mondeo Ghia tutti lampioni met leer en open dakje heb ik ook gehad een tijdje als auto van de zaak. Prima kar. Lekkere stoelen, stuurt lekker, motor is prima voor dagelijkse auto en wegligging + grip bovengemiddeld (zat 17 inch op).

Comment

Working...
                          X