Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Skodameuk is eindelijk binnen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De Skodameuk is eindelijk binnen!

Ik ben vanochtend terug gekomen van twee weekjes vakantie in o.a. Florida. Kon ik met de jetlag nog in de benen meteen door naar de dealer om EINDELIJK mn nieuwe wagen op te halen.

Ik moet zeggen in het echt is ie nog mooier dan op de plaatjes. Zoeft werkelijk over de weg. Een wereld van verschil met mn rauwe dieselratel waar ik de laatste 4 jaar mee gereden heb. Wat een bak zeg. Genieten geblazen. Denk dat ik m niet ga verlagen want hij is lekker comfortabel nu en met grip genoeg door de 4x4.

Ik ben weer een gelukkige Skodarijder.

PS: Lelijk is ie he.... :o)
    Attached Files
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Ja, maar als jij er maar blij mee bent toch? :-)

Gefeliciteerd! Goede kleurencombi!

Comment

Gefeliciteerd!
      De achterkant is wel lelijk, maar de rest ziet er heel goed uit! Ook mooie combi exterieur met de kleur leder.
      Speciaal voor John, zijn die accenten onder de koplampen een chromeline optie? :-)
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

mooie kleurencombi inderdaad, en nette wielen eronder. Meer auto voor je geld is onmogelijk, ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
        Forza!

Comment

Sjieke bak! Feli! En de juiste kleurencombo idd.

Comment

Dank jongens, voor mij is het de beste keus vooral qua binnenruimte.
            Lekkere 1.8TSI in combinatie met haldex, achter af leer, alles elektrisch, RNS 510 systeem en alarm erin (hopen dat ze er vanaf blijven!!) en natuurlijk lekker veel chroom. :o)

Chrome shit is trouwens helemaal standaard. Je kan de spiegelkappen ook in chroom krijgen, maar dat gaat me net ff te ver...
            :o)
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

En als je 'n beetje met je ogen knijpt lijkt 't net een BMW ! Mooie bak hoor.

Comment

Net te laat voor de sneeuw, JC...

Maar toch gefeliciteerd!
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

die skoda's blijven toch altijd iets "oostblokkerigs" houden. vind de achterkant echt lelijk. de rest is best te pruimen.

viel spass!
                  Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Ik vind 't een gave bak, wat een lel zeg :) Heb je een foto van de ruimte achterin? Dat is altijd zo fantastisch! Volgens mij is een S-klasse nog kleiner op de achterbank :)
                    Aprilia RSV Mille '01

Comment

Gefeliciteerd JC!
                      Je hebt hem ook niet om de schoonheid gekocht, maar ik vind het eigenlijk best een knappe auto zoals jij hem hebt samengesteld. Enne, qua specs en 4x4 ingredienten voor genoeg plaizir.

Veel plezier ermee.

Comment

Weinig op aan te merken, zo'n Superb. De achterkant vind ik erg anoniem ogen, maar verder ziet 'ie er gewoon best goed uit. Interieur is ook niet verkeerd! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Comment

sja het ziet er best aardig uit maar het is geen Galaxy Jack!
                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Veel plezier ermee!

Als jij er happy mee bent, dat is toch het belangrijkste.
                            Binnenin zie je de buitenkant toch niet ;-)

Comment

Gefeliciteerd, veel rijplezier.

De neus en het interieur is mooi, de achterkant vind ik minder geslaagd, een beetje Renault Megane sedan achtig.

Comment

Gaaf hoor Jack, zeker al dat chroom op de eerste foto :-)

Gefeliciteerd en veel plezier ermeee iig.
                                2 x ouwe premium meuk
                                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Als je maar past toch? ;-)

Voor en achter partij zijn wel erg lelijk zeg, damn.

Van de zijkant gaat het nog.
                                  http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Gefeliciteerd hoor! Mooi interieur!
                                    Van buiten blijft hij langgerekt en vreemd (vooral van opzij), maar wel huge idd!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Dank allen. Zal nog even wat fotootjes schieten van de ruimte achterin. Die is inderdaad gigantisch! Achter mij kan je tot 1.90m nog goed zitten. En dat is maar in zeer weing auto het geval.

Looks zijn wat mij betreft okee. Een goede 7 zegmaar. Het interieur is wel helemaal goed. Kwam er gisteravond bijvoorbeeld achter dat de voetenruimtes verlicht zijn als je instapt. Zijn toch kleine dingetjes die echt een luxe gevoel geven.

Comment

Veel plezier ermee!
                                        You know that reality is immaterial

Comment

Mooie bak man gefeliciteerd!!! Ze worden steeds mooier ik kan alleen maar neit wennen aan de vormgeving van het stuur...dat had mooier gekund.

Comment

Gaat er nog (paprika)chips in of ben je tevreden met het vermogen?
                                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Lijkt me geen straf om in dat interieur te moeten zitten de komende 4 jaar! Ik hou wel van dat cognac kleurig leer, mooi!

Comment

Zaterdagochtend gaan we richting Lochem voor 'ecotuning'.

Comment

Is dat dat je harder gaat voor minder benzine?
                                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
                                                    Looks zijn wat mij betreft okee. Een goede 7 zegmaar. Het interieur is wel helemaal goed. Kwam er gisteravond bijvoorbeeld achter dat de voetenruimtes verlicht zijn als je instapt. Zijn toch kleine dingetjes die echt een luxe gevoel geven.
                                                    Da's toch niet zo HEEL premium? Mijn laatste auto die dat niet had was een 205 dacht ik. :)

Mooi interieur! Dat zijn zo te zien krek dezelfde zetels als in de Passat CC, pik. Maar dan voor minder. :)

Gefeliciteerd!
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Mooi ding.
                                                      Kleur leer lijkt zeer sterk op wat ik in mijn nieuwe Audi A4 heb, en dat staat inderdaad zeer stijlvol.
                                                      There are no stupid questions,
                                                      but there are a LOT of inquisitive idiots.

Comment

Mooie bak JC!
                                                        Uitstekende keus, ongelofelijk veel auto voor het geld, en heel erg ruim inderdaad. De looks vind ik dik voor mekaar, die achterkant stoort mij in ieder geval niet.
                                                        "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

@dutch Als ik dr meer vermogen door krijg dan is dat een bijkomend voordeel. Het gaat mij uiteraard om het milieu! :o)

@ Japser, is mn eerste wagen waar ik het in heb. Maar ik ben natuurlijk ook niet van die dikke bankiersloepen gewend.

@Henk, goed om te zien dat er nog mensen met smaak op gummen zitten.

Comment

Dikke bankierssloepen zoals daar zijn een Xsara? :)

(Die had het ook volgens mij.)
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                              Da's toch niet zo HEEL premium? Mijn laatste auto die dat niet had was een 205 dacht ik. :)

Mooi interieur! Dat zijn zo te zien krek dezelfde zetels als in de Passat CC, pik. Maar dan voor minder. :)

Gefeliciteerd!
                                                              Ach, die jongen vindt het al premium dat hij een stuur in de auto heeft. Hoeft 'ie niet meer met zijn voeten te sturen.
                                                              ;-)

Veel plezier ermee. Lijkt me prima voor filezitten, wel wat minder voor parkeren.
                                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Als je een beetje kan rijden is parkeren ook geen moeite hoor. Uiteraard heeft deze sloep standaard sensoren rondom.

Ik zet de Buick (2 x 5 meter) ook gewoon in de kleinste plekjes. En die dan gewoon lekker old-school zonder parkeersensoren.

Comment

Working...
                                                                X