Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ja die gummen autodatabase

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ja die gummen autodatabase

... Die staat alweer een tijdje te draaien maar mist nog wat content. Kortom zeker met dit mooie weer is 't natuurlijk goed invoeren dus bij deze ; surft naar http://gummen.burningrubber.nl/ en check uit die autos !

Als m'n hand is genezen, ben ik de eerste....
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

is het niet een ideetje om die database een permanente plaats in het menu hierboven te geven? Dan blijft het makkelijk vindbaar.
      Forza!

Comment

Zeg, hoe kan ik nou m'n Jensen toevoegen? Het merk bestaat al, maar ik kan noch het model toevoegen, noch via Mijn Auto's uit de lijst Jensen selecteren.
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
          is het niet een ideetje om die database een permanente plaats in het menu hierboven te geven? Dan blijft het makkelijk vindbaar.
          Misschien wel een goed plan, we kijken er even naar.
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
            Zeg, hoe kan ik nou m'n Jensen toevoegen? Het merk bestaat al, maar ik kan noch het model toevoegen, noch via Mijn Auto's uit de lijst Jensen selecteren.
            Ah toch nog een bug ontdekt. Heb ik net gefixed. In 't lijstje van 'merken' bij de optie 'model toevoegen' kwamen alleen de merken tevoorschijn waar al minimaal 1 model bij was toegevoegd. Dat is nu gefixed.

Je kan nu dus generatie en type toevoegen van je interceptor en daarna de auto-gegevens invoeren.

Comment

Hoi, thanks. Nachtwerk geworden? :-)
              Ik heb nu inderdaad merk, model etc. toegevoegd, maar loop tegen een volgend probleempje aan. Via "Mijn auto's, Voeg een auto toe" krijg ik niet Jensen te zien in de lijst. Ik denk dat het min of meer dezelfde bug is in de query die de selectielijst vult.
              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Hoi, thanks. Nachtwerk geworden? :-)
                Ik heb nu inderdaad merk, model etc. toegevoegd, maar loop tegen een volgend probleempje aan. Via "Mijn auto's, Voeg een auto toe" krijg ik niet Jensen te zien in de lijst. Ik denk dat het min of meer dezelfde bug is in de query die de selectielijst vult.
                Fixed. Was inderdaad zelfde bug. Ik had die al wel aangepast bij de invoer van merken,modellen,generaties en types maar nog niet bij de auto-invoer zelf.

Eerst was het gewoon een lijstje (zonder informatie erachter) en nu zie je al welke modellen er van een merk bekend zijn zoals "Alfa Romeo (9)" en nu "Jensen (1)". Alleen kreeg je dus nooit "Jensen (0)" te zien.

En ach ik werk graag laat/later door. 't Voordeel (of nadeel?) van zelf te plannen tijden.

Comment

Thank you again. Staat er nu helemaal in!

Comment

Thank you again. Staat er nu helemaal in!
                    Ben benieuwd naar kiekjes van de Interceptor ! Je kan ze altijd zelf weer verwijderen als je later weer betere hebt (of meer).

Comment

Foto's staan erbij.

Comment

gewicht => massa ?
                        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

http://puzzelstad.nl/kruiswoordpuzzels/

Comment

Working...
                          X