... Die staat alweer een tijdje te draaien maar mist nog wat content. Kortom zeker met dit mooie weer is 't natuurlijk goed invoeren dus bij deze ; surft naar http://gummen.burningrubber.nl/ en check uit die autos !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ja die gummen autodatabase
Collapse
X
-
Zeg, hoe kan ik nou m'n Jensen toevoegen? Het merk bestaat al, maar ik kan noch het model toevoegen, noch via Mijn Auto's uit de lijst Jensen selecteren.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichtis het niet een ideetje om die database een permanente plaats in het menu hierboven te geven? Dan blijft het makkelijk vindbaar.2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk berichtZeg, hoe kan ik nou m'n Jensen toevoegen? Het merk bestaat al, maar ik kan noch het model toevoegen, noch via Mijn Auto's uit de lijst Jensen selecteren.
Je kan nu dus generatie en type toevoegen van je interceptor en daarna de auto-gegevens invoeren.
Comment
-
Hoi, thanks. Nachtwerk geworden? :-)
Ik heb nu inderdaad merk, model etc. toegevoegd, maar loop tegen een volgend probleempje aan. Via "Mijn auto's, Voeg een auto toe" krijg ik niet Jensen te zien in de lijst. Ik denk dat het min of meer dezelfde bug is in de query die de selectielijst vult.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk berichtHoi, thanks. Nachtwerk geworden? :-)
Ik heb nu inderdaad merk, model etc. toegevoegd, maar loop tegen een volgend probleempje aan. Via "Mijn auto's, Voeg een auto toe" krijg ik niet Jensen te zien in de lijst. Ik denk dat het min of meer dezelfde bug is in de query die de selectielijst vult.
Eerst was het gewoon een lijstje (zonder informatie erachter) en nu zie je al welke modellen er van een merk bekend zijn zoals "Alfa Romeo (9)" en nu "Jensen (1)". Alleen kreeg je dus nooit "Jensen (0)" te zien.
En ach ik werk graag laat/later door. 't Voordeel (of nadeel?) van zelf te plannen tijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk berichtThank you again. Staat er nu helemaal in!
Comment
-
Comment