Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D'r gloeiend bij part 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• D'r gloeiend bij part 2

Nee, niet ik, net niet.

Tufte vanochtend om iets voor 9u richting Nijmegen, via Rotjeknor. Haalde een witte Audi 100 (kwijl) met 1 heer erin. Blijkbaar was er wat aan de hand op de tellerunit van deze oldtimer, want de focus lag overduidelijk op de km-teller. 't Was geen Muldertje op de A13 (80 km toegestaan). Nee, zeker niet. Een geheel correcte plusminus 85km/h. Nog ruim voordat de traject controle begon overigens. Dit alles terwijl de heer op de middelste rijstrook had plaats genomen en daar vrolijk verder tufte, terwijl het overige verkeer er links en rechts langs vloog.
    Bovenlangs overigens ook, maar dat waren de gevleugelde vrienden van het Rotterdam The Hague Airport.

Maargoed..

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
    Ik denk ook dat dit de mazzel was voor een bestuurder van een zekere witte Audi uit 1986, die er vreemd genoeg in geslaagd was de Q5 vanaf Leiderdorp bij te houden. *kuch*
    ...wellicht kan deze keurig rijdende witte Audi heer zijn overduidelijke gummen.org nummerplaathouder de volgende keer beter afstaan aan die gummende Q5 rijdert?

;-)

Hehe, had effe gezwaaid man. Was jij dat in die Passat, die meteen rechts in 't gaatje dook en mij zo links liet hangen? :-)

Overigens geen idee waar daar de trajectcontrole begint of ophoudt, vandaar dat ik 'r altijd wat voorzichtig tuf...
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

ikke, maar gelukkig net niet.

Met hand in het gips mag ik blijkbaar niet achter het stuur zitten....bleef gelukkig bij een waarschuwing...
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
        ikke, maar gelukkig net niet.

Met hand in het gips mag ik blijkbaar niet achter het stuur zitten....bleef gelukkig bij een waarschuwing...
        Wanten aantrekken John, en bij staandehouding zeggen dat je aan smetvrees lijdt.

Moet je natuurlijk niet net een eenvoudige doch voedzame maaltijd in de auto hebben genuttigd he....
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Nee, ik reed(in mīn tjechiese mini Passat) de hele tijd uiterst links om bij het begin van het 80km traject netjes in te houden.

Pas na de oprit/afrit van naar het vliegveld/industrie terrein begint de meting.
          Volgende keer toeter ik je wel even wakker. :-)

Comment

Working...
          X