Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdelijke uitdaging met de vormgeving :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdelijke uitdaging met de vormgeving :-)

Hoi,
    de blauwe verschijning van het forum is ongepland, en het gevolg van een upgrade. Goede nieuws is dat de upgrade gelukt is, maar dat als bijverschijnsel een aantal style sheets niet meer correct werken... Dus dan zou het wel groen zijn, maar is het onwerkbaar...

Heb met Harry overlegd en hij zou asap contact opnemen met onze koning der vormgeving :-)

Excuses voor het ongemak, we doen ons best het asap op te lossen. In elk geval kan je door-posten.

groet,

Martijn
    Fhrst du quer - Siehst du mehr

Ik wacht op antwoord van Maarten.
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Mooi man, een upgrade van het asfalt en alle wielen worden opeens blauw. ;-)
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ja, ja, en dat vlak nadat iedereen z'n contributie heeft gestort. Ik eis een groen Gummen of m'n centen terug!
        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Johnnnnnnnnnnn

heb even admin user nodig, vbulletin is oude shizzle voor me maar moet wel lukken! Misschien ook nog ftp om wat css te uploaden maar volgens mij is meeste al inline en via admin te doen.... mail maar ff

Comment

w t f ? ? ? ?
            Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Arghhh we zijn gehacked !

Comment

behalve css ellende ook nog wat met de index: die geeft standaard een foutmelding, geen toegang enz.
                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Pffft...gaat allemaal goedkomen mannen.
                  Heeft ff wat smsjes en mailtjes gekost, maar de techneuten achter de schermen zijn inmiddels hard aan de slag.
                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Delegeren, John? :-)

Comment

Hohoho Ton, ik wist niet eens dat dit gedaan zou worden...maar maakt niet uit verder, belangrijkste is dat het goed gaat komen.
                      Maarten moet nog ff een filmpje afkijken en dan gaat ie aan de slag.
                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Begint al wat groener te worden..
                        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                          Hohoho Ton, ik wist niet eens dat dit gedaan zou worden...maar maakt niet uit verder, belangrijkste is dat het goed gaat komen.
                          Maarten moet nog ff een filmpje afkijken en dan gaat ie aan de slag.
                          Wat???? Jij weet als baas van deze toko niet dat dit gedaan zou worden?

Je raakt de controle kwijt, ouwe :-)

Comment

't Valt me mee dat er nog geen pedantie IT'ertjes zijn komen roepen dat dit geen manier van upgraden (zonder overleg, zonder rollback, zonder testen) is :-)
                            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Vormgeving kraakt nog wat (zeker in mini opera) maar wl fijn dat de editknop weer verdwenen is :-)
                              fka v164

Comment

Wij van hiernaast zeggen: Gummen kon natuurlijk gewoon niet achterblijven. Een major update nog dit weekend was pure noodzaak.

.........en nu lopen we dus gewoon weer drie stappen achter.

Comment

Twee minpunten:
                                  1) Dat groen is voor mij te licht tov witte achtergrond. Merk dat ik ahw moet omschakelen na zwarte tekst
                                  2) Je scrollt je een ongeluk als quotes pas na de avatar, foto, wisecracks, motto's en wagenpark beginnen. Voorbeeld post 13 (no offense, Ton)

Wel prettig dat er nu staat wie het laatst gereageerd heeft.

Comment

Ziet er gelikt uit op m'n mobiel met Opera 10. ...en alles weer groen. Hele opmaak past op een 640x480 schermpje. iOnline is weer blij ;)

Zal straks ff kijken hoe dit er gewoon met IE uitziet.
                                    Last edited by iOnline; 14-03-10, 09:49.

Comment

FWIW: in Google Chrome loopt 't allemaal nog al schots, scheef & door elkaar heen. Met name de profielen van de posters is een potje.
                                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

IE8 ziet 't er gewoon goed uit. Wel ff wennen, die nieuwe look.

Weet iemand hoe ik het onderschrift van mijn avatar verander? Staat nu nog "mimi" (van Beaker), maar inmiddels overgestapt op Agent Smith...

Comment

Die moet je gewoon weer uitzetten, net als avatars etc. Gummen hoort basic te zijn, op de edit-knop na. :)

Edit: Ow, dat werkt nu dus niet meer, want mijn instellingen waren bewaard, maar ik zie nog teveel informatie bij de namen. Zoals bij die url van Ionline. Bij mezelf zag ik eerst alleen mijn nick en 'Cavigator', niet mijn wagenpark. Avatars zie ik gelukkig niet.
                                          Last edited by Dennis Cavallino; 14-03-10, 10:43.

Comment

Als dit het is is het wat mij betreft qua vormgeving een verbetering. Jammer van de edit-knop die is toch wel handig.
                                            Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                                              Als dit het is is het wat mij betreft qua vormgeving een verbetering. Jammer van de edit-knop die is toch wel handig.
                                              Pssst, Edit knop heet nu 'dit bericht bewerken'
                                              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Zo dat is even wennen. Bladwijzers moeten aanpassen en zo. Wit ipv groen en grijs. ;-))

Groet
                                                GJ

Comment

blijft dit zoals het nu is? Mag hopen van niet :-(

Kleine letters, fletse achtergrond en letters, moeilijk te lezen en met name het forumoverzicht is erg druk en rommelig.

Zoals Dennis al zegt, Gummen behoort basic te zijn. Na de hack van 2 jaar terug is het noodgedwongen al te modern geworden, maar dit slaat nergens op. Gewoonweg omdat de buren ook veranderen?
                                                  Last edited by Ton van S; 14-03-10, 13:07.

Comment

Kleine letters?!!! Man bij mij lijkt het wel voor dove en slechthorende hier. Prima te lezen hoor. Welke browser gebruik je?

Comment

I.E

Comment

Staat je browser wel op 100% kwa Internet-pagina-groote?

Kijk eens rechtsonderin van je browser, hier dus:

Hier staat ie op 100% en is het echt niet klein voor mijn gevoel, eerder groter dan bij de vorige layout.

Comment

staat bij mij ook op 100%. Meest irritante is voor mij de fletse, lichte kleur van zowel de letters als de achtergrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                                                            blijft dit zoals het nu is? Mag hopen van niet :-(

Kleine letters, fletse achtergrond en letters, moeilijk te lezen en met name het forumoverzicht is erg druk en rommelig.

Zoals Dennis al zegt, Gummen behoort basic te zijn. Na de hack van 2 jaar terug is het noodgedwongen al te modern geworden, maar dit slaat nergens op. Gewoonweg omdat de buren ook veranderen?

[email protected]
                                                            Je begrijpt het niet helemaal zo te lezen.
                                                            We moeten het forum af en toe updaten/upgraden om up-to-date te blijven (ook tegen spammers en hackers).
                                                            Begin vorige week heeft Martijn ons forum al geupgrade naar versie 3.8 (heb jij dat gemerkt? nee he? )
                                                            Maar we hebben 2 maanden geleden ook een licentie voor versie 4.0 aangeschaft en die wilden we nu ook eindelijk gaan doorvoeren. En dat kon pas na die andere upgrade.

Dat is gisteren gedaan. De verschillen zijn iets groter dan wij hadden voorzien. De update van DF heeft hier uiteraard niets mee te maken. Interesseert mij helemaal niet wat ze daar doen ook.
                                                            Zij hebben een eigen forum en een eigen strategie en wij ook. De onze is om een beetje bij te blijven en te zorgen dat het geen puinhoop wordt. En dat doen wij door updates door te voeren een paar keer per jaar. 9 v/d 10 keer merk jij dat niet, nu even wel. We zijn daarbij afhankelijk van de vrije tijd van vrijwilligers zoals Martijn.

Ik ben heel erg blij dat mensen als Martijn en Maarten hun zaterdagavond hierin steken en ik hoop dat ze dit blijven doen, ondanks het gezeik wat ze vervolgens hier krijgen te lezen. Een beetje meer waardering en begrip mag wel vind ik.

Maar meld evt problemen gewoon even hier en we kijken of we er iets mee kunnen (en willen) doen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                                                              staat bij mij ook op 100%. Meest irritante is voor mij de fletse, lichte kleur van zowel de letters als de achtergrond.

Dit lijkt mij echt iets op jouw pc Ton.
                                                              Letters zijn haarscherp en zwart. Achtergrond is lichtgrijs idd, ik weet niet of je dat als flets betitelt, maar dat zou dus kunnen. Maar die letters klopt echt niet.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                                                Pssst, Edit knop heet nu 'dit bericht bewerken'
                                                                Psst ik ziet dat di bij mij 'Edit post' heet. Zal wel dezelfde zijn neem ik aan ;-)
                                                                Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Working...
                                                                X