Zonde van die Astra
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dure klappers
Collapse
X
-
Deze doet op meerdere fronten pijn zo te zien: klassiekers crashen tijdens een race.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Zo'n flipover is elke keer dat ik ga rijden wel mijn grootste angst. Volgens mij ben je ook beter af als je geen gordels draagt en uit de auto wordt geslingerd (hoe onfijn dat dan ook is) dan wanneer je vastgehouden wordt. Ach, dan had ik ook maar zo'n nep-cobra met rolbeugeltjes moeten kopen.
Comment
-
Toch moet je op de openbare weg aardig gek doen om een cabrio op z'n dak te krijgen. Letwel, de auto die hier omslaat is wel dermate hoog dat het daarbij veel makkelijker gaat.
Maar nee, die Spider moet ik ook niet op zijn dakje leggen, of het nou dicht of open is...Last edited by Jasper; 07-08-08, 15:18.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtop de openbare weg aardig gek doen
Word ik geroepen?
[/Knot]
:)You know that reality is immaterial
Comment
-
Ja als je dat toch ook bekijkt hoe die Jaguar 'm verliest in die S-bocht dan denk ik man man man wat een prutser, dat was mij in de M3 niet gebeurd ik had juist gas bij gegeven en 'm in een strakke doch beheerste drift om die rode sigaar heen getrokken. dat is meestal een kwestie van durf natuurlijk en vroeger vond ik dat ook wel scary maar als je een paar biertjes op hebt durf je gewoon meer en breng je dat soort acties gewoon veel beter tot een goed eind. als ik om loonsverhoging vraag ben ik ook altijd nét even een tikje aangeschoten, want anders kom je d'r gewoon nooit door bij al die overbetaalde underperformende managers tegenwoordig en blijf je eeuwig op 29,5K in t jaar zitten en daar kan de M3-pijp niet van roken zeg ik altijd maar, kun je nog zo vaak cdtjes in de daluren fikken, dat compenseer je niet. Maar goed terug naar het filmpje, sowieso moet die oude vent in dat rode ding gewoon aan de kant gaan als ie door een snellere auto wordt ingehaald ja toch niet dan? Valt me nog mee dat die vent in de Jag zo beheerst inhaalt, ik had al lang op z'n rode motorkap gespuugd en een middelvinger had ie er ook nog bij kunnen krijgen dat oude lijk lever je rijbewijs in en laat de weg vrij voor mensen die wel kunnen rijden godver.Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Hoezo? :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oh, en [email protected] :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtJa als je dat toch ook bekijkt hoe die Jaguar 'm verliest in die S-bocht dan denk ik man man man wat een prutser
Maar waar is dat eigenlijk? Pau? Angoulême? Ziet er leuk uit voor een uitstapje...Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
@lol brun"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
Comment