Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RDW iDeal?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• RDW iDeal?

Van de Scenic is het nummerbord er af. Dus eerst aangifte doen en dan witte halen.

Nu moet je via het RDW nieuwe kentekenpapieren halen of iets dergelijks en MOET je betalen via iDeal. Maar mijn bank heeft dat helemaal niet.

Ik kan niet zo snel vinden hoe het dan wel moet.

Iemand idee?

Ben ik heel benieuwd bij welke sjagger-bank jij je betaalrekening hebt lopen... ;-)
    Aprilia RSV Mille '01

Comment

Zal wel zo'n rijkestinkertbank zijn die al dat soort betaal zaken die plebs gebruiken niet heeft.

Vraag gewoon aan het RDW of je Platinum Amex Creditcard opeens niet genoeg is ofzo.

Comment

F. van Lanschot Bankiers...... :-)

Is ook wel voor de gewone man....toch?

Comment

Ik heb het toevallig 2 weken geleden ook moeten doen voor de zwarte roadster omdat een deel van de papieren (overschrijvingsbewijs) kwijt was. Je kunt het ook via Postkantoor doen. Bij mij waren de papieren trouwens binnen 4 dagen binnen, via het Internet aangevraagd dan dus. Je kunt de status ook perfect volgen. Kon zien dat ze het meteen de volgende dag geprint hadden bijvoorbeeld. Ideaal geregeld eigenlijk wel.

Comment

Het kan alleen nog via internet, via de RDW site. Bij de inbraak zijn van beide Amazons de complete kentekenbewijzen gestolen. Op het postkantoor kan het niet meer, sinds 1 juni. Toen ik de papieren om nwe kentekens aan te vragen op het postkantoor ging halen werd dit mij meegedeeld. Got o got wat heb ik staan vloeken!@#$%^&*(, ik had eerst een half uur in de rij moeten staan, in mijn lunchpauze.!@#$%^&*()

Comment

Vraag blijft..... betalen RDW alleen via iDeal?

Comment

Blijkbaar wel dus. Anders vraag je even of iemand het voor kan schieten maar wel met jouw gegevens ingevuld, dan moet het ook goed gaan volgens mij.

Comment

Lekker belachelijk als dat zo is.

Comment

Kleintje

Al gebeld met de RDW?

Comment

Heb gebeld met een bandje. Krijg nu formulieren thuis gestuurd....

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎