Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ff een nieuwe mito ophalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ff een nieuwe mito ophalen

Twee websites bezocht en beide melden mij dat ik 'de geselecteerde bezoeker' ben die een alfa mito op kan halen....
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Jij ook al?
    'k Heb al recht op een stuk of 7 zo onderhand... ;-)
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Ik heb er nog steeds eentje klaar staan. Ik heb hem via een webadvertentie al meedere malen aangeboden aan mensen die de zoveeltste bezoeker zijn maar op een of andere manier willen ze hem blijkbaar niet?

Nouja, dan houd ik hem maar zelf...
      Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Naja, een Mito is best leuk na jaren in een Suzuki Enzo ....
        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Wellicht even Adblock Plus in Firefox installeren ;) Scheelt zeg maar 99,5% advertenties. Ok, dan ook geen Mito maar goed, de 'running costs' van zo'n ding zijn natuurlijk een blok aan je been weet je wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
            Wellicht even Adblock Plus in Firefox installeren ;) Scheelt zeg maar 99,5% advertenties. Ok, dan ook geen Mito maar goed, de 'running costs' van zo'n ding zijn natuurlijk een blok aan je been weet je wel.
            zeg hoe bedoel je dat M4?
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

hap hap hap.

Comment

Working...
              X