Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

!!!!!!!!!!!! ZANDVOORT 8 JUNI PROBLEEM - Lezen aub !!!!!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• !!!!!!!!!!!! ZANDVOORT 8 JUNI PROBLEEM - Lezen aub !!!!!!!!!!!

Wel verdorie.
    We krijgen net een mail binnen van CPZ......

Even Gecopypaste;
    "Ik heb per abuis een dubbele boeking gemaakt op de avond van 8 juni aanstaande.
    Heel vervelend. Zouden jullie eventueel tussen 19.00 uur en 21.00 uur willen en kunnen rijden?"

Tja, zit niet veel anders op he...meningen, problemen....graag op korte termijn reacties.
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Pfffffff. Mijn eerste reactie: ja, geen punt. Ik kan wel.

Mjin tweede reactie: vertel ik je wel als je dit GVO zet...
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
      Mjin tweede reactie: vertel ik je wel als je dit GVO zet...
      ?????
      2 x ouwe premium meuk

Comment

Kanonne zeg, hoe erg kunnen ze het verprutsen?

Ja, ik kan wel. CPZ is zelfs wat beter bereikbaar op dat tijdstip.

Comment

Vind 't niet zo'n punt (tijd komt zelfs nog wel beter uit), maar slordig is het wel, want het is natuurlijk maar de vraag of dit voor iedereen zo goed uitkomt.

Misschien kunnen ze iets van de prijs afdoen, als gebaar van goede wil?
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Geen punt. Zelfs handiger, want dan hoef ik er niet eens voor vrij te nemen.

Maar waarom moeten wij naar zeven uur? Kunnen die anderen niet ofzo?
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
              ?????
              Wat brun zegt, zeg maar... voor wat hoort wat.
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Dikke korting dus!!! :-)
                Geen probleem voor mij btw...

Comment

Voor mij ook makkelijker.
                  Hoef ik 's middags geen vrij te nemen en kan ik toch mooi op tijd vertrekken.

Comment

Het belangrijkste voor nu is even dat de tijd definitief is gewijzigd. Wij hopen dat iedereen nog steeds kan komen.
                    Laat dit hier even weten.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Kijk! 20% korting in de pocket zie ik, goed nieuws! :)
                      Let's kick some ass and chew bubblegum...
                      ----------------------------------------------------------------------------
                      '71 Alfa Romeo Giulia Super
                      '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                      '00 BMW E39 528iA Touring
                      '06 BMW Z4M Roadster
                      '96 BMW E36 328i trackracer
                      '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Mooi, is dus voor iedereen makkelijker...gaat de inschrijfprijs ook omhoog:-)

Maar serieus, we zijn natuurlijk niet helemaal achterlijk, dus over een korting wordt op dit moment al gesproken.
                        2 x ouwe premium meuk

Comment

Voor mij geen probleem.
                          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Geen probleem hier. Ben zelfs al op stage geweest in Quebec:

http://www.youtube.com/watch?v=r3wUxVpJF4s

:-)

Comment

Maakt voor mij ook niet uit. Als het maar niet 's avonds gaat regenen.

Comment

Prima!

In plaats van korting half uurtje extra regelen graag.... ;-)
                                Benz GL350
                                Benz SL 500 (R107)

Comment

Is niet zo probleem. Hoe zit het met licht enzo? Ik neem aan dat het om 21:00h nog licht genoeg is, maar is dat ook echt zo?
                                  When men were men

Comment

Om om 7uur in Zandvoort aanwezig te zijn, hebben de meeste toch juist meer last van files?
                                    Als we om 5uur uur de baan op kunnen, ben je er net voor de files beginnen.

Comment

Ja, er is wel meer file natuurlijk, maar sta liever iets langer in de file dan dat ik 's middags vrij moet nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                                        Is niet zo probleem. Hoe zit het met licht enzo? Ik neem aan dat het om 21:00h nog licht genoeg is, maar is dat ook echt zo?
                                        Vergeet ook niet de laagstaande zon. Daar heb ik wel eens last van gehad in de Kumhobocht. Dat rijdt best klote.

Comment

Man. Ik dacht even dat er ECHT wat aan de hand was. Geen probleem. Kan er van te voren nog een hapje gegeten worden in Zandvoort.
                                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ha, die Gummers;

Hm, des te meer kans om even te komen kijken.
                                            Scherven brengen gelul.

Comment

wellicht dat ik nu wel mee kan doen. zal ook eens mijn maatje vragen met zijn AM v8. net zoals vorig jaar....
                                              Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Mooi kut qua files uit het oosten plus relatief gezien laat thuis. Ik vind 't niks en moet even overleggen.
                                                FreudeamFahren
                                                Links van Varsseveld
                                                Last edited by FreudeamFahren; 11-05-10, 18:53.
                                                Hubraum statt Spoiler

Comment

@FaF : tja, het is niet anders.
                                                  Op tijd komen en met allerlei Gummers een hapje eten?
                                                  Dan na het Gummen lekker op tijd naar huis.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                                    Ha, die Gummers;

Hm, des te meer kans om even te komen kijken.

Ja...
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Had nog niet eens ingeschreven vanwege welke auto probleem, maar het maakt mij niet uit welke tijd.
                                                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeroenT Bekijk bericht
                                                        Vergeet ook niet de laagstaande zon. Daar heb ik wel eens last van gehad in de Kumhobocht. Dat rijdt best klote.
                                                        Nu staat om negen uur de zon precies ónder de zonneklep, maar dat zal over een maand wel anders zijn. Maar bóven de zonneklep zal-ie ook niet bepaald staan. Hoe is dat, racen met de zonneklep naar beneden? :)
                                                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Mij maakt het ook niet veel uit, scheelt me weer een paar uur vrij nemen.

Comment

Tjee, dat is niet de eerste keer dat CPZ het verprutst, wel?

Ik kon al niet, en twee uur later kan ik alleen maar nog meer niet, dus voor mij maakt het niet uit.

Maar, hoe moeilijk kan het bijhouden van een agenda zijn, voor een would-be professionele organisatie als CPZ?
                                                            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Geen punt voor mij. Helaas geen culinaire hoogstandjes na afloop maar ach.

Comment

Ik kan wel, maar later rijden heeft zeker niet m'n voorkeur. Zon + files idd, om 1900 aanwezig zijn vanuit oost'n des lands = redelijk kloot'n.

Langer rijden hoeft van mij niet (heeft misschien ook weinig zin, na 21:00 wordt 't zicht rap minder denk ik en 2.5 uur die arme auto op z'n donder geven is ook wat veel van 't goede) ; laat ze maar wat doen aan die prijs idd.

Comment

Working...
                                                                X