Oorspronkelijk geplaatst door bugger
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mystery Car Quiz
Collapse
X
-
Geen D'arl.Mat maar zit wel in die hoek. Wielen zijn een hint.Attached Files"Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"
Comment
-
Renault Primaquattre cabriolet, ontwerp Georges Paulin, carrosseriebouwer Pourtout.
Vooral gaaf wat voor leeswerk je dan weer tegenkomt, in dit geval ook weer op Velocetoday.
Bonjour ā tous Renault cabriolet Primaquatre S.A.P.A.R. 1939 designer Paulin & carrossier Pourtout 15 exemplaires 2385 Cm3 48 Chx 115 Kms/H - Retromobile Pari
Comment
-
Geen nieuwe mystery car, maar ineens kwam er nog een leuke oude reclameplaat langs op pinterest (nee, het zal wel geen toeval zijn) van de Talbot Lago T26 GS door F&F, zonde om weer verloren te laten gaan in de uithoeken van het internet, toch...
73f88a64b0f1ae5f3ca287b48435cdf0.jpg
Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
Comment
-
Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)
Comment
-
Citroen AZU 250
Ford Vendome
Ford Vedette
Morris Oxford traveller
Renault Fregate
? Opel Rekord Cabriocoach ?
Vespa P125
Citroen Traction Avant sport
Citroen Traction Avant normal
en aan de rechterkant een Simca Aronde uit 1956.
En in de verte een 1954 Ford stationwagon?Last edited by 58_spyder; 08-05-23, 22:15.
- Likes 1
Comment
-
Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)
- Likes 1
Comment
-
Simca 9 Coupe de Ville.
Prachtig elegant wagentje. Basis is een normale Simca Aronde, met een body van Facel. 1200cc 'Flash' motortje met wel 51 pk...
Meer plaatjes https://bringatrailer.com/listing/19...t-facel-coupe/
Last edited by V4; 09-05-23, 22:44.
Comment
-
Seat Ibiza Familiale.jpg
Mijn oudoom heeft hier nog een tijdje mee rondgereden. Je zag ze toen al niet vaak.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht*wacht tot 58_spyder de andere ook nog even inkopt*
- Likes 1
Comment
-
De Ford Unitron was te moeilijk voor jullie. Veelzeggend, zouden sommigen zeggen!
Dan maar weer een makkie dit keer.
wtfmobile.jpgMini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Kijk, zo ken ik je weer! :)
Wat een gedrocht man.Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
-
Aardige klus! Gelukkig kunnen ze beter restaureren dan websites maken trouwens. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Comment
-
Links een "Packardbakers" 1951/52 Packard of Studebaker. De plaats van het embleem is lager als ik terug kan vinden. Ik vrwacht een packard aangezien die in die jaren erg populair waren in Frankrijk, ondere andere had Edith Piaf er ook een
rechts een Simca 8. waarschijnlijk een van de latere 1950/1951. Het plaatje zal uit 1952 /53 zijn verwacht ik.
Comment
-
I fart in your general direction
Comment
-
De Citroën vooraan is een B2, datering van de foto is rond 1956 schat ik, deze uitvoering van de 2CV is in 1955 geintroduceerd en lijkt mij nog niet, maar het 1956 -59 model was vrijwel identiek.....De Traction Avant 15 acher de B2 is tot 1956 nog nieuw geleverd.
Die van Netraam erboven is een Simca Aronde.
Comment
-
Comment