"Polis Beheer, goedemorgen, met mevrouw Van Diepengleuve."
"Ja met Brun hier. Die dikke witte Audi 100 is geschorst en mag van de verzekering af."
"Dan ga ik even uw gegevens erbij pakken. Heeft u voor mij de postcode en het huisnummer?"
"Zus en zo."
"En de geboortedatum?"
"Toen en toen."
"Meneer Brun uit Amsterdam, zie ik. Is uw telefoonnummer nog steeds 020-0200200?"
"Nee man, dat is een oeroud nummer van UPC en die zijn DOOD, DOOD, DOOD, yeah. Het goede nummer is 020-2002002."
"Ok. En het e-mailadres is [email protected]?"
"Ja."
"Mooi. Om welke auto ging het?"
"Die met kenteken zusenzo."
"Dan ga ik u even verbinden met de juiste afdeling, moment."
*vloekt* "Had u dat niet meteen kunnen doen? Hallo? Hallo?" *hoort muziekje van Bruce Springsteen*
[twee minuten later]
"Met mevrouw Stokslobber. U wilt dus een van de twee BMW's schorsen? Ik maak het voor u in orde."
"..."
"Ja met Brun hier. Die dikke witte Audi 100 is geschorst en mag van de verzekering af."
"Dan ga ik even uw gegevens erbij pakken. Heeft u voor mij de postcode en het huisnummer?"
"Zus en zo."
"En de geboortedatum?"
"Toen en toen."
"Meneer Brun uit Amsterdam, zie ik. Is uw telefoonnummer nog steeds 020-0200200?"
"Nee man, dat is een oeroud nummer van UPC en die zijn DOOD, DOOD, DOOD, yeah. Het goede nummer is 020-2002002."
"Ok. En het e-mailadres is [email protected]?"
"Ja."
"Mooi. Om welke auto ging het?"
"Die met kenteken zusenzo."
"Dan ga ik u even verbinden met de juiste afdeling, moment."
*vloekt* "Had u dat niet meteen kunnen doen? Hallo? Hallo?" *hoort muziekje van Bruce Springsteen*
[twee minuten later]
"Met mevrouw Stokslobber. U wilt dus een van de twee BMW's schorsen? Ik maak het voor u in orde."
"..."
Comment