Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Who killed the electric car?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Who killed the electric car?

http://video.google.nl/videoplay?doc...D4vmigKgy8iODw
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ik vind het nogsteeds een gaaf ding die EV1... echt zonde dat ze al die dingen in bijna nieuwstaat vernietigd hebben.. dat kost me een partij geld...

En ze waren ook nog best snel, zoek maar eens op youtube de acceleratiefilmpjes op. Met de moderne Lion accu's had je die auto een partij geavanceerde doorontwikkeling mee kunnen geven, nog meer vermogen, een nog grotere actieradius.. maarja, dan komen de oliebaasjes in opstand en de lui uit denhaag omdat de kas niet meer genoeg gevuld wordt...
    BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

Weet jij welke soorten ballonnen er allemaal zijn? Hoe je hier het langst plezier van kunt hebben? Of ben je

Valt mij trouwens wel op dat jij steeds meer "Zapruder-achtige" content begint te plaatsen, iOnline ;-)
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Waarom zet GM dat ding nu niet alsnog (met verbeterde accu's) op de markt?
        Zou wel eens de redding van dat bedrijf kunnen zijn.....
        All you need to remember is the number '70' .

Comment

Omdat ze nu ettelijke miljoenen hebben geïnvesteerd in het toekomstige fiasco van fuel energy cell motoren (waterstof). Dat is namelijk een deal waarbij de olieboeren nog wel wat kunnen verdienen (passen hun supply chain gewoon deels aan voor waterstof en pakken daar de topline van).

De EV1 was gewoon een goed concept wat toen nog veel beter had kunnen zijn als ze eens van die ouderwetse NiCad batterijen waren afgestapt. Je zag mooi hoe de petro-industrie dat gevaartje even de nek omdraaide.

Toyota komt met een plug in Prius (inmiddels hebben al aardig wat mensen hun huidige Prius succesvol geconverteerd naar een plug in model met langere actieradius en meer power tot gevolg). En zo komen er steeds meer plug in cars.

Ik vind dat een topontwikkeling. Zou zo zo'n wagentje kopen voor de korte ritten.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Elektrische Cobra

Serieus veel power :-)
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Eindelijk die film kunnen bekijken. Natuurlijk is de film pro-electriciteit maar de verstrengeling van de politiek, autoindustrie en olie is gewoon keihard aanwezig en ja er is geld te verliezen als de halve wereld electrisch gaat rijden.

Film moet je praktisch toch wel gezien hebben als je 't over 't onderwerp wil meediscussieren. Ook al is de uitkomst voor de hand liggend.

Comment

Working...
              X