Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snelheids controle frankrijk/spanje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Snelheids controle frankrijk/spanje

Hoe staat het met de snelheids controle in frankrijk en spanje??
    Ik rij er volgende week donderdag heen kan ik nog een beetje gas geven of is het uitkijken geblazen????
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Ze controleren graag met laser/mobiele opstelling op de peages, en dan word je voor de betaalpunten uit de rij gepikt.
    You know that reality is immaterial

Comment

op weg naar de wintersport in het voorjaar meer dan 10 controles gezien
      en dan alles wat ik niet gezien heb
      :-(
      E
      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Als je een recente TomTom versie hebt worden de flitskasten in FR netjes weergegeven.. Ik hou daar altijd 150 op de teller aan, niks aan de hand.

Comment

Comment

Vlka voor Péages is het idd opletten en ook wanneer je de borden "Prochaine sortie Gendarmerie" ziet, want de ratten zitten altijd dicht bij het nest.

En bij nat weer geleden andere maximum snelheden (ik meen 110 in Fr) en dan wordt er strenger beboet.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik ben jaren geleden een keer aan gehouden bij het afrekenen op de tolweg ik had ca 100km daar voor te hard gereden :-(
              Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Montoya Bekijk bericht
                Ik ben jaren geleden een keer aan gehouden bij het afrekenen op de tolweg ik had ca 100km daar voor te hard gereden :-(
                En hoeveel minuten?
                Onderschrift met handtekening en de groeten.

Comment

in spanje zie je eigenlijk geen controles en kan je wat harder doorstampen

Comment

En bij nat weer geleden andere maximum snelheden (ik meen 110 in Fr) en dan wordt er strenger beboet.
                    Klopt.
                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Ik mot binnenkort weer. Heeft er iemand ergens een lijstje actuele boetetarieven? Dan kan ik een beetje inschatten wat stevig doorrijden kan doen voor het wijnbudget. :)
                      (Is dus alleen voor het geval ik gelazerd wordt. Flitskasten kun je breed grijnzend voorbij knallen is mijn ervaring.)
                      You know that reality is immaterial

Comment

Ik werd onlangs bij Lille nog geflitst. Vmax was daar 110km, de GPS vond dat ik 115 reed. Staan ze daar zo strak afgesteld? Ben benieuwd wat dat wordt.

Overigens stond deze flitser niét in de Navi. Waarschijnlijk vrij nieuw.

Had natuurlijk argwanend moeten worden toen die X5, die eerst boven op de achterbumper zat, daarna voorbij kwam, en daarna gelijk gelijk weer afremde, zodat ik gelijk weer naar links moest.

Maar ja, was een BMW én er zat een vrouw achter het stuur, dus zoiets gebeurt wel vaker.
                        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Tja, 2x een stukje Spaanse snelweg in een week, 2x stond er politie achter een tolpoortje, 2x zag ik een agent de weg op lopen om er een auto uit te pikken. De controle zelf zal wel enkele kilometers eerder zijn geweest, in allebei de gevallen heb ik ze niet gezien (maakt niet uit, want ik reed in een huur-Matiz <kots>).

Jammer, vooral ook om dat die wegen daar zo heerlijk rustig zijn, heel wat snelle kilometers gedaan daar. Maar ook daar is het voorgoed voorbij blijkbaar.

Comment

Working...
                          X