Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autohandelaar Apeldoorn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Autohandelaar Apeldoorn

Kent iemand dit autobedrijf in apeldoorn? hoe staan zij bekend?
    Een vriend van mij is geinteresseerd in een occassion van hen. Waarom ik enigszins argwaan heb is dat ze een 97'er 525tds touring full options met 198k aanbieden voor 6 mille. Dat lijkt namelijk weinig.
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

2 ton op de teller, 11 jaar oud. Klein rondje op Marktplaats lijkt aan te geven dat het een redelijke prijs is, maar geen ontzettend koopje ofzo. Wat is de staat van die auto?
    2019 Volvo V60 T6

Comment

@floris: weet niet wat de staat is. ben meer geinteresseerd in de reputatie van dit bedrijf. Apeldoorn en autobedrijven is nou niet de meest fijne combi.

Comment

.....
        Last edited by Harry; 19-08-11, 14:01.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

vertel W220L.......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
            vertel W220L.......
            ......
            Last edited by Harry; 19-08-11, 14:02.

Comment

.....
              Auto's: veel...

Comment

W220l: dat klopt maar hoe vaak wordt het nu wel echt beter..............

Comment

......
                  Hoe komt het dat de combinatie Apeldoorn en autohandelaren zo slecht werkt?
                  2019 Volvo V60 T6

Comment

525 tds (zelfs de touring) is enorm in waarde gezakt, een knappe moet zo rond 4000 te vinden zijn. De markt voor deze auto's ligt geheel op zijn gat.

Comment

Loont het met BMW's uit die periode ook niet om eens in Duitsland te gaan kijken? Scorpion, 4 mille lijkt me overigens wat weinig .

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=26
                      2019 Volvo V60 T6

Comment

Ik heb heel veel auto's en autodealers gezien in Apeldoorn. Apeldoorn is berucht om z'n levendige autohandel....
                        Last edited by Harry; 19-08-11, 14:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                          Loont het met BMW's uit die periode ook niet om eens in Duitsland te gaan kijken? Scorpion, 4 mille lijkt me overigens wat weinig .

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=26
                          Ha die Hans,

Leek mij ook, helaas ervaringsdeskundige;

http://www.marktplaats.nl/index.php?...%3D25%26fs%3D1

Dit is mijn ex 525tds, onlangs ingeruild, vele garages bezocht, inruilprijs was op zijn laagste punt 3000,-. Simpelweg heeft niemand meer trek in deze auto's zo duur in de wegenbelasting met zo'n relatief hoog verbruik.

In fantasiewereld rijdt zo'n ding 1 op 16 IRL 1 op 10. dit icm de relatief lage verschillen met diesel/benzineprijs maakt de auto onintressant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpion Bekijk bericht
                            Ha die Hans,

Leek mij ook, helaas ervaringsdeskundige;

http://www.marktplaats.nl/index.php?...%3D25%26fs%3D1

Dit is mijn ex 525tds, onlangs ingeruild, vele garages bezocht, inruilprijs was op zijn laagste punt 3000,-. Simpelweg heeft niemand meer trek in deze auto's zo duur in de wegenbelasting met zo'n relatief hoog verbruik.

In fantasiewereld rijdt zo'n ding 1 op 16 IRL 1 op 10. dit icm de relatief lage verschillen met diesel/benzineprijs maakt de auto onintressant.
                            Hans? :)
                            2019 Volvo V60 T6

Comment

1 op 10?

Da's wel een beetje erg gechargeerd hoor..., ik heb ook zo'n ding gereden en gemiddeld zat ik ergens rond de 1 op 13~14 ongeveer. 1 op 16 is een illusie, da's onmogelijk...

Verder wel heerlijke auto's hoor, en die TDS'en lopen best wel fijn, al hebben ze als ze koud zijn wel een bak herrie. Ondanks de 140pk lopen ze niet onaardig en pakken ze ook vlot op.

Mijn oudje:

Pas trouwens op met die km-standen van net geen 2 ton, da's dikke kolder, een auto zoals dit zou ik nooit zonder NAP of zonder het schadeverleden op te vragen gaan kopen...
                              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Tja, dit is het verbruik wat ik gewend ben. Ik heb de TDS motor gehad in 1x E34 2xE39 (sedan/touring) en 1x e38.

1 op 10 was wat ik gemiddeld verbruikte, maar ach 1 op 13 maakt de auto al oninteressant. Het prijsverschil tussen benzine/diesel is zo klein geworden, dat met de extreem hoge wegenbelasting (375) het bijna niet meer loont. Het is met een beperkt aantal KM gewoon beter om een 520i of 523i te kopen, behalve de wegenbelasting is ook nog eens de verzekering goedkoper en qua verbruik liggen ze vrijwel gelijk. Het is dan vrij moeilijk om dit te compenseren omdat het verschil per liter maar op 0.20 ligt.

Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom ze momenteel zo "moeilijk" liggen,

Comment

Ha, die Scorpion;

(ja, nu ben ik het wel)
                                  1 op 10 met een TDS, zelfs een automaat, lijkt me inderdaad nogal aan de hoge kant. Ik heb van mensen met een E39 530d automaat 1 op 15 verhalen gehoord. Met veel lange afstanden, maar toch. Overall moet je tegenwoordig weer echt kilometers maken om in deze klasse voor een diesel te kiezen. Met 1 op 10 gemiddeld met mijn 530i en de 106 erbij voor de korte ritjes is een 530d voor mij momenteel dan ook geen alternatief meer.
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

LOL, grappig om te lezen dat het toch niet kan 1 op 10... Desondanks ik dat toch echt zelf getankt heb... Natuurlijk zal het wel aan mijn rijstijl liggen maar toch, maar dit is vooral terug te voeren op mijn handicap, een enorm zware rechtervoet ;-)

Echter denk ik dat de meeste 1 op 15 verhalen zijn gebaseerd op de verbruiksmeter onder snelheidsmeter en boordcomputer (is wel heel positief) die mensen zien terwijl ze met 100 km/u ergens achteraan tuffen. De getankte liters geven een ander beeld.

Comment

Ha, die Scorpion;

Kan zijn; bij mij klopppen verbruiksmeter en BC wel heel aardig met het praktijkverbruik. Ik denk ook dat ik in mijn oude woon/werksituatie (dagelijks 2 x 125km randstad - Apeldoorn) een 530d met handbak wel aardig in de buurt van die 1 op 15 zou kunnen krijgen, hoor.
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

De getallen van de BC geloof ik ook niet hoor, veel te optimistisch, je moet gewoon simpel de afstanden en getankte liters nemen...
                                        "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

[email protected] vraag naar ervaringen met autohandelaren in Apeldoorn!!

Zelfs particuliere advertenties uit Apeldoorn zijn vaak 'dubieus' te noemen.
                                          Verkeerde aardstralen daar ofzo? :)

Comment

Cav, je valt in herhaling. Waarom zou je in Apeldoorn geen goede auto kunnen kopen? Die verhalen dateren vooral van vroeger. Tonny Keizers bijvoorbeeld (in de dezelfde straat als Sleutelbloem) was vroeger 1 van de grootste oplichters daar. Die is niet voor niets zo groot geworden. Maar vandaag de dag kun je daar prima een auto kopen.

Het maakt in principe niet uit waar je een auto koopt; de goede autohandelaar heeft slechte auto's staan, en de slechte heeft goede staan. En met de verkoperd hoef je niet te trouwen. :-)
                                            ''Thank God for the internet experts''

Comment

Jij valt ook in herhaling door ze te verdedigen. Het gaat niet alleen om de auto's, maar ook om de handelswijze. Ook nu nog. Echt niet alleen vroeger!
                                              Jij noemt Tony Keizer. Die is idd uitgegroeid tot een grote handelaar, erg groot. Die is daardoor ook een stuk professioneler geworden en dat is zeker een aanwinst. Maar ik ga er niet naartoe en ik raad het ook iedereen af. Ik vertrouw daar niemand meer (en er zijn heel wat mensen in mijn omgeving die advocaten hebben moeten inschakelen na het maken van een proefrit, om een 'koop' ongedaan te maken!!). Apeldoorn heeft veel aanbod en daardoor komen er mensen terecht, zonder dat ze iets weten over reputaties en handelswijze van Apeldoornse autodealers. Ik gun ze niets. Oplichters, handelaren of eerlijke (2e) hands autodealers in Apeldoorn, het is mij om 't even, pech voor de goeien.

Comment

Euh... Advocaten inhuren om een koop ongedaan te maken? Kortom, Cav wil eigenlijk zeggen dat er in zijn vriendenkring veel mensen zijn die dom genoeg zijn om een "koop onder voorbehoud van proefrit" te tekenen, the oldest trick in the fucking book? :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Ach, je bent er zelf bij he....

Rotterdam zit ook een groot gegroeide handelaar in automobielen met een verleden.

Vooral de ( voorheen..) ivoorkleurige M-B diesels werden daar goed verkocht, voorzien van een nieuw kenteken en passende onderhoudshistorie en een mooie verse laklaag.....

Maar dat was in de tijd dat veel Gummerds nog in de luiers rondhobbelden danwel in pappies puddingbuks vertoefden.

Auto kopen met een roze bril op gaat nooit goed, dat moet je goed in de oortjes knopen..

Comment

Laat me raden W220: van D... en dochters?
                                                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Cav, da's vreemd, ik ken heel wat mensen die in Apeldoorn recent een auto hebben gekochten d'r gelukkig mee zijn. Jij scheert alles over 1 kam, en da's lekker kort voor de bocht. Ook vreemd dat het dus aan de plaats ligt, zoals jij schrijft. Maar goed, het zal wel.
                                                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Peter: in Loon op Zand zit nog zo'n sterrendealer die vroeger (in mijn opa's tijd) bekend stond om het opsnijden van bandjes en wat dies meer zij. 't Is inmiddels een heel behoorlijk bedrijf, maar nog zullen velen er geen auto kopen. Reputaties slijten slechter dan ouwe Mercedessen, zullen we maar zeggen. :)
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Tjsa, "Haarlem" heeft ook al zo'n naam als het om occasions gaat. Gewoon goed opletten zoals altijd.

In ben hier wel eens geweest
                                                          http://www.autoeuro.nl Net boven Apeldoorn, zeer groot aanbod en goede prijzen. Heb er niets gekocht, maar de verkopers daar maakten het allemaal niet mooier dan het is. Beetje als Milano, zeg maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                                            Laat me raden W220: van D... en dochters?
                                                            En de chique koopt bij Victoria :-)

Comment

Ach in Hoevelaken zit een bedrif met een adelijke naam waar je ook niet wilt zkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                                                Tjsa, "Haarlem" heeft ook al zo'n naam als het om occasions gaat. Gewoon goed opletten zoals altijd.
                                                                vd Peijl? ;)

Comment

Working...
                                                                X