Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autohandelaar Apeldoorn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
    Ha, die Scorpion;

(ja, nu ben ik het wel)
    1 op 10 met een TDS, zelfs een automaat, lijkt me inderdaad nogal aan de hoge kant. Ik heb van mensen met een E39 530d automaat 1 op 15 verhalen gehoord. Met veel lange afstanden, maar toch. Overall moet je tegenwoordig weer echt kilometers maken om in deze klasse voor een diesel te kiezen. Met 1 op 10 gemiddeld met mijn 530i en de 106 erbij voor de korte ritjes is een 530d voor mij momenteel dan ook geen alternatief meer.
    530d is WAY zuiniger dan een 525tds. Zo een 525tds zuipt echt heel veel hoor. Je moet echt rustig/langzaam rijden om een "normaal" verbruik te halen.

530d met flink gasgeven in de stad doet 1:9. Wat ik HEEL erg goed vind.

Comment

Ha, die EG;

Zo'n groot verschil tussen de 525tds en de 530d? Ja, de techniek staat natuurlijk ook niet stil. TDS was nog niet eens direct ingespoten, geloof ik.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Ook welkom...

Jet Cars was dichterbij geweest
        Veritatis simplex oratio est

Comment

[email protected]
          Volgende keer eerst ff googlen...

Comment

we voelen ons echt genaaid.

met of zonder zoenen?

Comment

Wat wil je nou eigenlijk zeggen met je dubbelpost? Dat die lui in Apeldoorn niet deugen of dat je zelf niet goed wijs bent?
              Groeten,
              Bats
              wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
              *klopt zelf op schouder* --- TSM
              Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
              Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
              Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
              de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
              Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
              Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

* vraagt zich maar niet af of dit de eerste auto die gekocht is bij de eerste de beste handelaar na aankomst in Nederland....
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bats Bekijk bericht
                  Wat wil je nou eigenlijk zeggen met je dubbelpost? Dat die lui in Apeldoorn niet deugen of dat je zelf niet goed wijs bent?
                  Of beide :-)

Comment

Kortom, men bevestigt weer eens mijn stelling dat automaatbakken altijd stukgaan? :-)
                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

En dat je voor drie meier een nieuwe op de sloop kan halen.

Ohnee.

:)

Comment

Lol.

Maar goed, koop dus nooit een gebruikte auto bij loodgietersbedrijf Rotterdam, want daarvan is de bak stuk!

:-)
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ben maar blij dat je dat ding kwijt bent... Schijnt een behoorlijke moneypit te zijn zo'n Voyager (of was dit geen V6 AWD?)

Comment

Ik moet zeggen, het is ook wel z treurig dat het weer lachen wordt hoor...

Je koopt dus een dertiendehands Voyager (WAAROM in godsnaam). Als je de poort uitrijdt, is de bak al stuk.

Een weldenkend mens gaat dan net zo lang stennis schoppen tot hij al het geld terug heeft. Maar nee. Je lapt nog eens 600 euro bij voor een nieuwe bak. WTF... je hebt die auto nog geen vijf minuten geleden gekocht en hij is STUK, dan betaal je toch niet bij, dan ram je 't kreng toch door de pui naar binnen als de verkoper moeilijk gaat doen.

Natuurlijk zet je helemaal niks op papier (wedden?). Als de vervangende sloopbak dan na vier maanden k overlijdt, is het ineens de schuld van de vage toko waar je 'm kocht.

Ik snap het gevoel van genaaid zijn, maar jezus, soms denken mensen ook echt niet na hoor. :-)

Comment

LOL. Ja het is lullig, maar deze mensen waren wel sitting duck voor Sleutelbloem.
                              En ik had ook een beetje tranen in mijn ogen toen ik het las (niet van het huilen trouwens).

Comment

En daar komt nog bij, Scuderia, dat we het over loodgietersbedrijf Rotterdam hebben. Ja, nee, dan vrg je om de Gummen-klassieker h!

Komt ie: http://www.youtube.com/watch?v=m1z1s5dj46U

Comment

Koekje ken geen kwaad!

:-)
                                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Epic. "Ik sta hier nog even bij een kruidenvrouwtje"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loodgietersbedr rotterdam
                                      koop nooit een auto !!!!
                                      Da's financieel gezien rotsvast advies, zelfs niet beperkt tot Sleutelbloem. Al die onbetrouwbare lijken hebben me alleen maar geld gekost. En mijn vrouw vond me ook al leuk toen ik nog een ouwe 306 reed, dus dat is het niet.

Gewoon, nooit meer een auto kopen dus. OK, check. Will do.
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

En voor de volledigheid: JE HEB ER TOCH NIE ZELLUF AN LOPUH HANNUSSUH???? :)
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                        X