Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toch leuk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toch leuk

Net in mijn shoarmajanker terug gereden van kantoor over de A5 -> N201 -> Haarlem in. ~00.30 uur.

Wie die weg kent weet dat je daar een paar leuke vlotte bochten kan verwachten. Nou schetst mijn verbazing als er ineens een knaloranje 2002tii-tje met een kerel van einde 20 erin vol aan komt zetten en mij net voor dat die sectie begint inhaalt. Mmmmm. Wachten tot de weg vrij is er toch maar even terug naar zijn 3. Hij ook en toen gezamenlijk door die drie zwiepers met een erg fijne snelheid gereden. De 2002 moest op het einde zijn meerdere erkennen in de iets modernere E30 maar dat mocht de pret niet drukken. Zo'n ding gaat trouwens nog erg vlot door de bochten en (tijdens een kort sprintje vanuit de 2 bij de stoplichten die erop volgen) ook in een rechte lijn gaat het heel goed vooruit. En dat voor iets dat 35 jaar geleden al het licht zag.

Allebei met een enorme grin en een kort stootje gas afscheid genomen. Oude BMW rijders.... Tuig is het, wat ik je brom :-)

Gaaf zeg!!
    Hele gave auto's idd.

Op de Nurburgring zat ik ook eens achter zo'n ding en die gastw as ook serieus aan het Gummen.
    Heel erg gaaf om te zien. Alleen wel jammer dat ik toch sneller was met onze toenmalige Golf 2 GTI 16V. Vond ik eigenlijk zonde, omdat zo'n 2002 Tii echt oneindig veel gaver is!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
    X