Het faceliften van de A3 is veel eenvoudiger dan het faceliften van de hele site, dat snap je toch wel?
* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
... nee, nog steeds niks. Man. Ik kan niet meer wachten. De spanning wordt me na een jaar of 3 nu echt te veel! :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Dat is de grap hehe. Iedereen wacht tevergeefs al jaren op de site van Ilija. Drie weken geleden zijn Femme en ik naar Noorwegen geweest om de Alpina op te halen bij ESS Tuning. De compressor was de laatste stap voor de auto klaar was (heeft ruim een jaar stilgestaan wegens alle aanpassingen). De reden dat we een aantal dagen naar Noorwegen gingen was om daar gelijk mooi filmmateriaal te schieten. Dat is een hobby van Femme. Iedereen had daar hoge verwachtingen van dus daarom kwam Ilija op het idee om dat filmpje op zijn site te zetten. Want dat mag je terecht spectaculair noemen als er zoveel mensen op zitten te wachten :)
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment