Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autojournalistieke gemeenplaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Autojournalistieke gemeenplaatsen

Naar aanleiding van een uitspraak van Hansv, de vraag, welke autojournalistieke gemeenplaatsen ken jij en wat vind je ervan?

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
    Ha, die Gummers;

Bij de kritiek op de bediening van zaken die merk- of misschien zelfs modelspecifiek zijn moet ik altijd denken aan de soortgelijke reactie die Citroëns vroeger vaak ten deel viel. Misschien klopt dat allemaal wel voor de journalist die driemaal daags van auto wisselt, maar de vaste bestuurder van eenzelfde model zal hooguit een korte periode nodig hebben om aan bijzonderheden als i-drive te wennen.
    Ik denk aan:
    - iDrive is moeilijk: maar zoals Hansv zegt, daar wen je snel aan en een hoop nieuwe BMW-rijders zijn misschien wel beter opgeleid dan een autojournalist ;-)
    - BMW weet onderstellen te ontwikkelen met een perfecte balans tussen comfort en sportiviteit: ik vind persoonlijk run-flat BMWs erg stoterig, ook met het standaardonderstel.
    - Franse auto's hebben zachte stoelen en zijn zompige en comfortabel afgeveerd: ik vond de stoelen in de Laguna en de C5 vrij stevig. De C5 was wel erg zacht afgeveerd (helde ver over), maar niet supercomfortabel.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Working...
X