Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ambitieuze vraagprijzen voor okkaazies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ha, die Gummers;

Dan is dat vast die 600 met die Maxxis-banden....
    Scherven brengen gelul.

Comment

• Yep
      Attached Files
      Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
        Auto wordt vanaf 0 opgebouwd.
        Het is geen Heining hè.....

​​​​​​
        Niks fout over Yoeri en zijn maatjes, die bouwen ook alles opnieuw op... ;-))) (zeker uit 6 andere auto´s)

Heining is geen "De Liede" he !!!

Maarruh, die 600 is aardig doorverhandeld. Is nu witter of lijkt ie witter dan in Alkmaar ;-)))
        Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
        Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Ken je zeker ook die spuiter bij de Heining?
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
            En het is ook nog een restomod. 24x liever een originele voor minder geld.
            Oei, ik zie het nu pas:

MERCEDES-BENZ-CLASSE-E-09.jpg

Ziet er toch niet uit in een classic als deze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
              Ken je zeker ook die spuiter bij de Heining?
              Ik ken er niemand, maar weet dat er genoeg geklust wordt in de ruimste zin des woords, zogezegd (maar dat gebeurt ook in De Liede). Ik kwam nog wel eens bij de Hobbyhal als ik bandjes moest doen (heb nu zelf weer apparaten) of als ik een brug nodig had. Was makkelijk omdat ik er van en naar werk langs reed. Daar lopen ook wat klussende spuiters rond, maar bij een inval van de overheidsdiensten staan er altijd minimaal tien auto´s die zomaar van niemand zijn ;-)))
              De sloperij ´t Sluisje heeft een eigenaar die hier in de buurt woont en bij de Drive In garage kon je de airco vullen voor 4 tientjes ;-)) (bonnetje, nee joh)

Verder zou ik alles wat daar te koop staat lekker laten staan of heeeeel goed controleren ;-))
              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
              Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Was even dubben, in dit draadje of het knappe gebruikte BMW draadje. Vandaag even bij de open dag van Leitner in Alkmaar geweest, stond onder andere de enige G65 6x6 in de wereld in de showroom. Daarnaast nog een prachtige 500E met maar 25k op de teller. Tevens een hele kudde witte Benzen in alle mogelijke uitvoeringen. Ook enkele imposante Maybachs en een LFA. Ongekend voor wat voor kapitaal hij daar heeft staan in een heel eenvoudig halletje om het maar oneerbiedig te zeggen.

Comment

• Ja. Lul. En dan geen foto’s posten? :-)

Comment

• Normaal is het pand te duur en dat zien we terug in de prijzen. En nu is het pand in één keer te goedkoop? Omgekeerde wereld ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                      Ja. Lul. En dan geen foto’s posten? :-)
                      https://www.autoleitner.nl/nl/index/aanbod :-)

Comment

• Een SS90 is flink zeldzaam, maar 12 miljoen vragen lijkt mij nogal ambitieus.
                        https://zwakmanmotors.com/car-sales?
                        BMW 323ti Compact Silber
                        Midas Bronze Red
                        Triumph TR6 PI Damson
                        Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Comment

• Dat is idd wel heel veel.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ja wat zwak man.
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die zilvergrijze SS100 3.5 staat er ook nog steeds. Al decennia. Ergens in een draadje hier staat ie nog voor 4M, maar inmiddels heb ik hem ook voor 8M gezien.
                              Hij wil hem waarschijnlijk gewoon niet kwijt. Begrijpelijk, het is een prachtig ding.

EDIT: deze bedoel ik

ss100.jpg
                              Last edited by V4; 27-08-21, 10:13.

Comment

• Ja het is meer een museum/verzamelaar dan handelaar.
                                Ik ben er nooit geweest trouwens.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik weet niet of hij hier past, want misschien is het wel reëel. Het is een zeldzame uitvoering en hij is in goede staat zo te zien. Maar toch is 20 mille voor een 30 jaar oude Golf wel veel geld. :)

Volkswagen Golf COUNTRY 1.8 98 PK 72 KW U9 SYNCHRO Originele NL auto, NAP, topstaat, rijklaar 1991 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Nieuw was die goedkoper, geloof ik. Enblijft een golfje he. Ik zou 10.000 al redelijk wat vinden eerlijk gezegd.

Comment

• Jaja, zoek voor de gein eens op gaspedaal op auto's uit de jaren 90 voor 20k+. Je komt. laat maar zeggen, onverwachte dingen tegen.

https://www.autowereld.nl/volvo/240/...506.1629557521

https://www.autowereld.nl/volvo/940/...506.1629557521

https://www.autowereld.nl/rover/mini...506.1629557521

https://www.autowereld.nl/renault/19...506.1629557521

Comment

• Die 940 is subzero cool. De classic Mini stijgt al jaren. Maar een fucking Renault 19???? :)
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Okee, smaken verschillen, maar ik vind die Golf heel wat aparter dan die Volvo's.

Comment

• In elk geval zeldzamer!
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Bij die Renault 19 moet er een gratis monteur bijzitten voor dat geld, dat kan niet anders.
                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ik kreeg gister, via een kennis, een Ford Sierra RS Cosworth uit 1986 aangeboden. Wit, iets meer dan 100.000km. Volledig gerestaureerd. Vraagprijs +/- 55k EUR.

Hoewel ik de auto heel gaaf vind (ik krijg 'm niet voor niets aangeboden - dat was op basis van een verzoek :-)) had ik mij nog niet verdiept in de prijzen die deze auto's tegenwoordig 'doen'. Best heftig!

4f4a8a3b-35ad-4610-bd7e-a48adcebb4ed.JPG

Comment

• $_86 (1).jpeg
                                                  Staat ook eentje op MP. Grijs, 81.000 op de teller en voor 50k mee te nemen.
                                                  2019 Volvo V60 T6

Comment

• Mjah, de prijzen van die Cosworths zijn redelijke te verwachten natuurlijk. Al dat soort auto's (E30 M3, Delta Integrale) gaan al een tijdje door het dak qua prijs. Een Sierra Cosworth voor 50k verbaast mij minder dan een Volvo 240 Polar estate voor 25k... :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                                                      Mjah, de prijzen van die Cosworths zijn redelijke te verwachten natuurlijk. Al dat soort auto's (E30 M3, Delta Integrale) gaan al een tijdje door het dak qua prijs. Een Sierra Cosworth voor 50k verbaast mij minder dan een Volvo 240 Polar estate voor 25k... :)
                                                      Ja, die mening deel ik wel… Integrales (wil ik ook nog graag) zijn inderdaad nog veel harder gestegen. De M3 heb ik geen idee van.

Comment

• M3 kocht je in 2006 voor zo’n 15k, en dan had je echt een nette. Zit nu op 40-50k? Typisch gevalletje van ‘had ik maar’. In zo’n Sierra Cosworth als hierboven heb ik wel eens een stukje gestuurd (en een rondje Ring op de passagiersstoel) maar 50k vind ik gevoelsmatig wel veel. Blijft wel een iconisch model natuurlijk.
                                                        ''Thank God for the internet experts''

Comment

• https://www.autowereld.nl/lancia/del...233.1634299617

Prachtig. En ja, km stand is extreem laag. En dat plastic is ronduit verdacht cq overdone. Maar wie legt die ton op tafel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                                            https://www.autowereld.nl/lancia/del...233.1634299617

Prachtig. En ja, km stand is extreem laag. En dat plastic is ronduit verdacht cq overdone. Maar wie legt die ton op tafel?
                                                            Deze auto werd eerder (onterecht) even aangeboden als een Martini 5... Toen had ik serieuze interesse. Helaas bleek al snel dat het geen echte Martini 5 was. Toen hebben ze de advertentie aangepast.

Comment

• Maar niet de prijs aangepast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                                                Maar niet de prijs aangepast?
                                                                Nee, volgens mij niet :-) Nu gaan de Martini 5's ook wel voor 50-70k meer dan dit...

Comment

• Best netjes die 5,7 seconden naar de 100 km/u met 205pk.

Comment

Working...
                                                                  X