Auto of Camper door Canada of USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Kleintje
    Roar!
    • 19-06-08
    • 20439

    Auto of Camper door Canada of USA

    Het is eigenlijk een mengeling tussen een tweedekamer vraag en een vip plaatsing dus ik gok maar even op hier...

    We gaan 1/2 augustus naar Amerika. Daar mijn vrouw en kinderen 4 maanden bij Seattle zullen vertoeven blijven we in de buurt van Vancouver/Seattle voor de eerste weken.

    Nu had ik het plan om een Camper te huren en van Vancouver naar Seattle te rijden (is maar 250 km) met uiteraard tussenstops zodat we twee weken wel gevuld hebben.

    Nu wordt een camper afgeraden omdat;

    - De kids slecht naar buiten kunnen kijken tijdens het rijden.
    - Het niet makkelijk is om er in de stad mee te rijden.
    - Prijs.

    Een auto huren kosten ongeveer € 1.000,- minder dan het huren van een camper.

    Dus ik dacht;

    + Scheelt weer hotelkosten en gesleep met koffers.
    + Avontuurlijk
    + Leuk
    + Vancouver komen we waarschijnlijk aan en blijven we 2 dagen voordat we gaan huren.... Dus we zullen niet echt in grote steden met de camper gaan rijden.

    Iemand nog iedeeeeeeen?
  • Eddieee
    • 06-06-08
    • 7983

    #2
    Financieel gezien zit er ergens een omslagpunt tussen auto+motelkamers vs. camper/campsite kosten.

    Maar afhankelijk van of je veel of weinig de steden in trekt, zou ik in het laatste geval voor de camper gaan. Paar jaar geleden heb ik met GF 3,5 week door de US een tocht gemaakt met een huurauto door het zuidwesten (San Francisco, national parks, Las Vegas en terug vanuit LA). Ons had een camper achteraf relaxter geleken, omdat je 1) alles bij je hebt en 2) geen stress hebt om ieder dag tijdig een slaapplaats te regelen. Met name in de parken was dat toch vaak wat lastiger ivm drukte.
    Ooit stond hier iets.

    Comment

    • Kleintje
      Roar!
      • 19-06-08
      • 20439

      #3
      @Edieeeeee; Wat bedoel je nu met je laatste zinsnede?

      We zijn met ons 5jes dus ik denk dat omslagpunt snel bereikt is.

      Comment

      • RC
        What would Chuck do?
        • 05-06-08
        • 3726

        #4
        Ik heb geen kids, maar persoonlijk beviel de vrijheid en het plezier van een leuke huurauto mij zeer goed vorig jaar. En je hebt meer rijplezier dan in een camper bus.

        Motels is easy, ik had het gidsje van motel6 bij me. gewoon ff vooruit bellen en reserveren met creditcard in de regio waar je die avond terecht komt. appeltje eitje.

        Tip: lekker ombijten/brunchen bij Denny's, neem de grand slam lumberjack breakfast oid :p

        Comment

        • Eddieee
          • 06-06-08
          • 7983

          #5
          Als je met een auto op de bonnefooi door de US trekt, moet je ieder dag weer een motel regelen. Ondanks dat het een reisland bij uitstek is, hebben we meermalen moeite gehad om een motel te boeken. Als je een hele dag iets hebt bezocht en dan weer verder rijdt, ergens laat aankomt en op zoek moet naar een motel is dat niet fijn. Vooral in (de omgeving van) de National Parks kan het nogal druk zijn.

          Uiteindelijk heb ik gidsen meegenomen van Motel6/SuperBall8/Best Western en belde dan vooraf om iets te reserveren in de streek waar we zouden neerstrijken die avond.
          Last edited by Eddieee; 31-07-08, 11:48.
          Ooit stond hier iets.

          Comment

          • PACO
            Ohjajoh??!!
            • 13-06-08
            • 19576

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
            Financieel gezien zit er ergens een omslagpunt tussen auto+motelkamers vs. camper/campsite kosten.

            Maar afhankelijk van of je veel of weinig de steden in trekt, zou ik in het laatste geval voor de camper gaan. Paar jaar geleden heb ik met GF 3,5 week door de US een tocht gemaakt met een huurauto door het zuidwesten (San Francisco, national parks, Las Vegas en terug vanuit LA). Ons had een camper achteraf relaxter geleken, omdat je 1) alles bij je hebt en 2) geen stress hebt om ieder dag tijdig een slaapplaats te regelen. Met name in de parken was dat toch vaak wat lastiger ivm drukte.
            Wij gaan deze route binnenkort ook doen, alleen hebben we daar twee weken voor (waarbij we enkele dagen in SF en LA willen blijven).

            Zijn er absolute must-sees of zaken die bij nader inzien toch tegenvallen? Alles zien wordt lastig.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

            Comment

            • Kleintje
              Roar!
              • 19-06-08
              • 20439

              #7
              Hoe zit het met plaatsen waarbij je met je camper kan...camperen?

              Comment

              • Eddieee
                • 06-06-08
                • 7983

                #8
                Hai Paco,

                Wordt keuzes maken. :-) Wij hadden dik 3 weken, ruim 6000 km verreden en nog niet alles gezien wat we wilden.
                Het meeste is wel een must om te zien. Zal een paar dingen noemen:
                - San Francisco: gave stad, zeker 2 a 3 dgn blijven en dan pas de huurauto ophalen. Relaxte sfeer, bijna Europees. Pier 69, trammetje, haven, Golden Gate, Chinatown, Alcatraz...
                - Monterey/Carmel/Pebble Beach: als je tijd hebt, mooi om rond te rijden, zeehonden in de haven én je hebt dan meteen een stukje over de befaamde Highway One kunnen cruisen.
                - Yosemite: must see. Dag doen, overnachting regelen in blokhut en dan volgende dag verder.
                - Kings Canyon/ Seqoia Park: seqoia's bekijken c.q. onderdoor rijden. :-)
                - Death Valley door op weg naar Las Vegas: mooie vergezichten in DV! En Las Vegas, ook weer 2 a 3 dgn spenderen. Je vergapen aan deze foney world, visbuffet in Caesar's Palace was perfect, shoppen, avondshows, lasershow in oude centrum, coole atractie bovenop de Stratosphere Tower etc etc.
                - Hoover Dam: ff meepakken na Las Vegas, kost niet veel tijd. Wij mochten helaas niet erin, want het was die dag 9/11 2002 en die chickens waren bang voor nieuwe aanslag.
                - Zion Park
                - Bryce Canyon: vond ik zelf één van de mooiste parken.
                - Capitol Reef en Arches: vooral die laatste erg mooi, maar wellicht te ver voor 14 dgn. trip.
                - Lake Powell: heb daar een halve dag een speedboot (200pk) gehuurd. Supergaaf om te scheuren over het water, voor een immense stuwdam, etentje erbij met z'n tweetjes.
                - via Gooseneck/Mexican Hat (via highway 163) naar Monument Valley: de tafelbergen uit de spaghetti westerns. Park gerund door Indianen, apart sfeertje.
                - Grand Canyon: per vliegtuig, of gewoon lopend erin/eruit op 1 dag (uitdaging!)
                - Williams: echt zo'n stoffig route66-achtig plaatsje.
                - Joshue Tree Ntl. Park: wel aardig, en ligt op de route.
                - Palm Springs: miljonairsplaatsje
                - San Diego: als je tijd hebt. Coole stad, en mogelijkheid om ff met de tram een tripje naar Tijuana te maken (tip: neem geen foto's in het grensgebouw, houden US customs niet zo van).
                - LA:vond ik niet zo. Downtown is niks an, Hollywood Blvd. vergane glorie, Berverly Hills zo gezien. Wel Rodeo Drive, Santa Monica (Babewatch) en Universal Studios bezoeken. Als je left hebt, door Inglewood (Bloods/Crips)heen. :-)

                Tot zover een 'paar' highlights.
                Enne, ze hebben bij sommige Macs een aardbeien shake, gemaakt met echte aardbeien. Yummie!
                Last edited by Eddieee; 31-07-08, 12:57. Reden: hoover dam
                Ooit stond hier iets.

                Comment

                • RC
                  What would Chuck do?
                  • 05-06-08
                  • 3726

                  #9
                  Motels uitzoeken is best te doen, alsof kampeerplaatsen uitzoeken een eitje is.

                  LA ben ik in 1 dag doorheen gereden, vanuit Riverside (wat veiliger buurt dan het motel in compton ofzo ook:), waar we enkele dagen bivakkeerden.

                  Hollywood, bel air en de pier gezien, daarna snel de pacific coastal higway op langs santa barbara. Op weg naar het heel veel mooiere SF. Daar kun je imho beter een paar dagen doorbrengen. Monterrey bay en de omliggende streek is ook leuk.

                  Wat de parken betreft, als je de nacht in het bloedmooie Yosemite wilt doorbrengen, dan moet je een jaartje van te voren boeken :) Een lodge even buiten het park was echter snel gevonden.

                  De tactiek om te voorkomen dat we elke dag een motel moesten zoeken, was het uitzoeken van een strategisch punt om 2 a 3 nachten te blijven. Vanuit Riverside hebben we San Diego, Joshua Tree NP en LA bezocht.

                  Ow, ten slotte, komende vanaf het beleefde platteland even je rijstijl drastisch aanpassen in LA, Amsterdam a10 style zeg maar. Anders lukt het uitvoegen over 6 banen never :)

                  Comment

                  • Jasper
                    Relsmurf Emeritus
                    • 06-06-08
                    • 50823

                    #10
                    Rijstijl in LA kan ik onderstrepen, da's echt op Europees niveau. :)

                    Verder zou ik zelf nooit een camper nemen, motels zijn daar supergoedkoop en in veelvoud aanwezig (OK, Yosemite dan niet). LA is trouwens een gave stad als je weet waar je moet zijn, maar ik kan me voorstellen dat velen het op het eerste oog maar niks vinden.
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

                    Comment

                    • denheer
                      LOL, fake!
                      • 06-06-08
                      • 1622

                      #11
                      Ook ik ga dit jaar naar de USA en dan wel in September. Het is voor mij een kort reisje van 10 dagen waarbij ik 1 week een auto huur en begin en eindig in L.A.

                      Even een paar vraagjes:

                      Huurauto
                      Ik ben natuurlijk zo'n centenkakker en bij budget heb je bij weekhuur een Ford Explorer voor $ 220,- of een Mercury Grand Marquis voor 250,- beide onbeperkte mijlen. Iemand enig idee of één van deze wagens wat is? Het is vooral bedoeld om lekker mee te toeren.

                      L.A
                      JB, je hebt het over LA en bepaalde plekjes die wel goed te doen zijn, heb je een paar voorbeelden?
                      Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

                      Comment

                      • PACO
                        Ohjajoh??!!
                        • 13-06-08
                        • 19576

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                        Hai Paco,

                        Wordt keuzes maken. :-) Wij hadden dik 3 weken, ruim 6000 km verreden en nog niet alles gezien wat we wilden.
                        Het meeste is wel een must om te zien. Zal een paar dingen noemen:
                        - San Francisco: gave stad, zeker 2 a 3 dgn blijven en dan pas de huurauto ophalen. Relaxte sfeer, bijna Europees. Pier 69, trammetje, haven, Golden Gate, Chinatown, Alcatraz...
                        - Monterey/Carmel/Pebble Beach: als je tijd hebt, mooi om rond te rijden, zeehonden in de haven én je hebt dan meteen een stukje over de befaamde Highway One kunnen cruisen.
                        - Yosemite: must see. Dag doen, overnachting regelen in blokhut en dan volgende dag verder.
                        - Kings Canyon/ Seqoia Park: seqoia's bekijken c.q. onderdoor rijden. :-)
                        - Death Valley door op weg naar Las Vegas: mooie vergezichten in DV! En Las Vegas, ook weer 2 a 3 dgn spenderen. Je vergapen aan deze foney world, visbuffet in Caesar's Palace was perfect, shoppen, avondshows, lasershow in oude centrum, coole atractie bovenop de Stratosphere Tower etc etc.
                        - Hoover Dam: ff meepakken na Las Vegas, kost niet veel tijd. Wij mochten helaas niet erin, want het was die dag 9/11 2002 en die chickens waren bang voor nieuwe aanslag.
                        - Zion Park
                        - Bryce Canyon: vond ik zelf één van de mooiste parken.
                        - Capitol Reef en Arches: vooral die laatste erg mooi, maar wellicht te ver voor 14 dgn. trip.
                        - Lake Powell: heb daar een halve dag een speedboot (200pk) gehuurd. Supergaaf om te scheuren over het water, voor een immense stuwdam, etentje erbij met z'n tweetjes.
                        - via Gooseneck/Mexican Hat (via highway 163) naar Monument Valley: de tafelbergen uit de spaghetti westerns. Park gerund door Indianen, apart sfeertje.
                        - Grand Canyon: per vliegtuig, of gewoon lopend erin/eruit op 1 dag (uitdaging!)
                        - Williams: echt zo'n stoffig route66-achtig plaatsje.
                        - Joshue Tree Ntl. Park: wel aardig, en ligt op de route.
                        - Palm Springs: miljonairsplaatsje
                        - San Diego: als je tijd hebt. Coole stad, en mogelijkheid om ff met de tram een tripje naar Tijuana te maken (tip: neem geen foto's in het grensgebouw, houden US customs niet zo van).
                        - LA:vond ik niet zo. Downtown is niks an, Hollywood Blvd. vergane glorie, Berverly Hills zo gezien. Wel Rodeo Drive, Santa Monica (Babewatch) en Universal Studios bezoeken. Als je left hebt, door Inglewood (Bloods/Crips)heen. :-)

                        Tot zover een 'paar' highlights.
                        Enne, ze hebben bij sommige Macs een aardbeien shake, gemaakt met echte aardbeien. Yummie!
                        Uh ja, zo schiet het natuurlijk ook niet op ;-)
                        Dit is wel de route die wel willen doen, maar niet verder noord-oostelijk van Bryce. Het wordt dus cherry picken.

                        Ach ja, we zien wel hoe het gaat. We gaan op de bonnefooi dus flexibel zijn we wel.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                        Comment

                        • RC
                          What would Chuck do?
                          • 05-06-08
                          • 3726

                          #13
                          maar dat is ook het gave, de vrijheid. 's avonds de kaart en resigidsen erbij en plannen maar voor de volgende dag, heerlijk!

                          Wat auto's betreft, een 4x4/Suv of echte premium deinbak sedan is best gaaf en spotgoedkoop vergeleken met hier. Maar als gummerd is iets beter sturends ook leuk natuurlijk.

                          De Impala V6 die ik had wou zowaar fatsoenlijk een bocht door en met de kickdown was er ook nog iets van de 200(?)pk te voelen. Heb met veel plezier gestuurd op de binnenwegen en coastal highway. Al zou ik de volgende keer een mustang v8 ofzo nemen denk ik, nu kan het nog, straks rijden we electro karretjes.

                          Nog een tip, de weken voor je gaat veel sporten en weinig eten. daar dan vervolgens alle diners en hamburgerketens uitproberen, hmmmmmmmmm carpe diem!

                          IK WIL TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Comment

                          • denheer
                            LOL, fake!
                            • 06-06-08
                            • 1622

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                            Nog een tip, de weken voor je gaat veel sporten en weinig eten. daar dan vervolgens alle diners en hamburgerketens uitproberen, hmmmmmmmmm carpe diem!
                            lol, precies wat ik een tijdje geleden ook dacht. Ben ik even blij dat ik die crosstrainer van Kleintje over kon nemen. Vooral de Danny's voor ontbijt en lunch.. mjammie... Ik zag dat ze nog steeds mijn favo meal haddden: Moons over My Hammy.

                            En tja, in die Mercury zit een V8 en bovendien heeft ie RWD. Een dijnbak zal het zowiezo zijn, het is nou eenmaal de joe esch of éé. Ik vraag me alleen af of het vergeleken met andere US bakken in die klasse wat is.
                            Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

                            Comment

                            • Jasper
                              Relsmurf Emeritus
                              • 06-06-08
                              • 50823

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door denheer Bekijk bericht
                              Huurauto
                              Ik ben natuurlijk zo'n centenkakker en bij budget heb je bij weekhuur een Ford Explorer voor $ 220,- of een Mercury Grand Marquis voor 250,- beide onbeperkte mijlen. Iemand enig idee of één van deze wagens wat is? Het is vooral bedoeld om lekker mee te toeren.
                              Ben je alleen, of met z'n tweeën? Laat die lompe SUV's dan maar voor wat ze zijn, en neem gewoon een sedan. Grand Marquis, Impala, Taurus, maakt allemaal niet zoveel uit, ze zijn allemaal redelijk comfortabel, voor onze begrippen enorm groot, en rijden best OK.

                              L.A
                              JB, je hebt het over LA en bepaalde plekjes die wel goed te doen zijn, heb je een paar voorbeelden?
                              Tja, waar hou je van? :)

                              Ik noem even wat highlights dan.
                              • Six Flags Magic Mountain in Valencia, een uurtje ten noorden van LA. Achtbaanhemel. Ge-Wel-Dig, maar dat kan ook aan mij liggen. :)
                              • Universal Studios. Ja, OK, corny as hell, maar wel erg leuk toch stiekem ook.
                              • Venice Beach. Rare mensen bekijken, parade van lekkere wijven op rollerblades aanschouwen, koffie/biertje drinken op terras.
                              • Malibu, schitterende omgeving, lekker door de canyons toeren (en Mulholland Drive), of heerlijk eten in een van de vele fantastische visrestaurants.
                              • Olivera Street, het "oude" LA. OK, leuk voor een uurtje of zo.
                              • La Brea Tar Pits, mooi museum met fossielen bij een zootje echte nog functionele teerputten.
                              • Hollywood Walk of Fame, ja leuk al die sterretjes, maar in de omgeving wel een aantal aardige bezienswaardigheden: Manns Chinese Theater, Roosevelt Hotel (vergane Hollywood-glorie), Ripley's Museum.
                              • San Luis Obispo. 't Is eigenlijk meer tussen LA en SF, zo'n 2,5 uur naar het noorden. Fantastisch universiteitsstadje met een mega relaxete sfeer.
                              • March Field Air Museum in Riverside. Een Blackbird is IRL nog buitenaardser dan op foto's.


                              Nou ja, en nog veel meer...
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

                              Comment

                              • PACO
                                Ohjajoh??!!
                                • 13-06-08
                                • 19576

                                #16
                                Ik baal trouwens dat ik niet meer tijd heb, anders was in bij Phoenix zuidwaarts gegaan om de grote airplane boneyard te zien. Moet toch een machtig gezicht zijn, al die vliegtuigen in de Arizona desert.
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                                Comment

                                • denheer
                                  LOL, fake!
                                  • 06-06-08
                                  • 1622

                                  #17
                                  Dank je voor de suggesties JB.

                                  Het viel me overigens ook op dat dat de Mercury ondanks z'n V8 minder slurpte dan die Explorer met z'n V6.

                                  btw, op beide keren dat ik voorheen naar de USA ben geweest heb ik een Blackbird irl mogen aanschouwen (en uiteraard stiemen aangeraakt, dat maakt toch een verschil) dit zou dus mooi de traditie voortzetten.
                                  Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

                                  Comment

                                  • denheer
                                    LOL, fake!
                                    • 06-06-08
                                    • 1622

                                    #18
                                    Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                    Ik baal trouwens dat ik niet meer tijd heb, anders was in bij Phoenix zuidwaarts gegaan om de grote airplane boneyard te zien. Moet toch een machtig gezicht zijn, al die vliegtuigen in de Arizona desert.

                                    Hier kan je je alvast mooi even vergapen:


                                    Zelfs al B1-B's heb ik zien staan.
                                    Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

                                    Comment

                                    • w220l
                                      Senior Member
                                      • 05-06-08
                                      • 32235

                                      #19
                                      Grand Marquis nemen.

                                      Het belangrijkste is eigenlijk, qua rijden, dat je niet vergeet dat het mijlen zijn op de teller voor je neus, en de tank volgooit voordat je de woestijn inrijdt...

                                      ( en dat 120 mph goed is voor een politie-actie uit een film...)
                                      Veritatis simplex oratio est

                                      Comment

                                      • MIOB
                                        Senior Member
                                        • 21-06-08
                                        • 1566

                                        #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                        Ik baal trouwens dat ik niet meer tijd heb, anders was in bij Phoenix zuidwaarts gegaan om de grote airplane boneyard te zien. Moet toch een machtig gezicht zijn, al die vliegtuigen in de Arizona desert.
                                        Valt tegen, wij konden er niet op komen :(. Was wel een mooi museum bij met oa. een sr71. Vanaf de weg is de boneyard ook bijna niet te zien trouwens.



                                        Ik zou iig Bryce Canyon meepakken. Mara het nadeel van dit soort vragen vind ik altijd dat de verwachtingen er vaak te hoog van woren (heb ik iig) en het resultaat dna altijd tegenvalt. Dus niet tè veel informatie inwinnen ;)


                                        Een must do in the states is even mixen met de locals, vooral in LA, ga er eens naar de kapper ofzo. VMBO niveau lijkt in ene behoorlijk hoog ;)

                                        Comment

                                        • Eddieee
                                          • 06-06-08
                                          • 7983

                                          #21
                                          Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                          Uh ja, zo schiet het natuurlijk ook niet op ;-)
                                          Dit is wel de route die wel willen doen, maar niet verder noord-oostelijk van Bryce. Het wordt dus cherry picken.

                                          Ach ja, we zien wel hoe het gaat. We gaan op de bonnefooi dus flexibel zijn we wel.
                                          Als je na Bryce Canyon het rondje terug inzet via Monument Valley,en San Diego/Tijuana overslaat, dan is de route te doen in 14 dgn. En dan kun je onderweg nog wel wat cherries picken.:-)
                                          Ooit stond hier iets.

                                          Comment

                                          • Mr. Flat Cheese
                                            Senior Member
                                            • 06-06-08
                                            • 1115

                                            #22
                                            Eddieee,

                                            lijkt erop dat wij quasi dezelfde route hebben gevolgd, alleen deden wij het dan 3 jaar eender.

                                            Wij hebben qua vervoer (twee personen, bagage voor 3 weken) een Mitsubishi Eclipse Turbo Convertible geregeld via een upgrade (veel goedkoper op die manier dan als je deze ineens op voorhand reserveert) en dat ging prima.
                                            Met 5 personen zal dat natuurlijk niet gaan.

                                            Wat betreft bryce canyon ben ik het volledig eens met de vorige berichten. Zeker een aanrader...

                                            Bob
                                            There are no stupid questions,
                                            but there are a LOT of inquisitive idiots.

                                            Comment

                                            • Eddieee
                                              • 06-06-08
                                              • 7983

                                              #23
                                              Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Flat Cheese Bekijk bericht
                                              Eddieee,

                                              lijkt erop dat wij quasi dezelfde route hebben gevolgd, alleen deden wij het dan 3 jaar eender.

                                              Wij hebben qua vervoer (twee personen, bagage voor 3 weken) een Mitsubishi Eclipse Turbo Convertible geregeld via een upgrade (veel goedkoper op die manier dan als je deze ineens op voorhand reserveert) en dat ging prima.
                                              Met 5 personen zal dat natuurlijk niet gaan.

                                              Wat betreft bryce canyon ben ik het volledig eens met de vorige berichten. Zeker een aanrader...

                                              Bob
                                              De route is niet origineel, maar iedereen geeft er zijn eigen twist aan. We hebben andere toeristen ook meermalen op een aantal verschillende plaatsen gespot.
                                              Ooit stond hier iets.

                                              Comment

                                              • NICO!
                                                Ik ben er nog steeds
                                                • 05-06-08
                                                • 507

                                                #24
                                                He Kleintje, zie je pm.
                                                Nico

                                                "Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

                                                Comment

                                                • Auzz
                                                  Senior Member
                                                  • 10-06-08
                                                  • 189

                                                  #25
                                                  Twee weken over 250km doen.. Lijkt me als Gummer behoorlijk frusterend :)

                                                  Zou zelf ook gewoon de auto kiezen. meer dan genoeg motels. Iets met een Hemi? ;)

                                                  Iets anders wat ik me afvraag.. Hoe zit het met de leerplicht?

                                                  Comment

                                                  • Kleintje
                                                    Roar!
                                                    • 19-06-08
                                                    • 20439

                                                    #26
                                                    We hebben toestemming van de school om weg te gaan. Na dat het visum is afgegeven zal ik exact vertellen hoe het zit.

                                                    Maar voor nu; Mijn vrouw is afgestudeerd juffrouw.... Dus ze krijgen "thuis" onderwijs.

                                                    Comment

                                                    • Auzz
                                                      Senior Member
                                                      • 10-06-08
                                                      • 189

                                                      #27
                                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                                      We hebben toestemming van de school om weg te gaan. Na dat het visum is afgegeven zal ik exact vertellen hoe het zit.

                                                      Maar voor nu; Mijn vrouw is afgestudeerd juffrouw.... Dus ze krijgen "thuis" onderwijs.
                                                      Ok ;) Je hoeft verder niet uit te weiden hoor, vroeg me het alleen af.

                                                      Veel plezier daar!

                                                      Comment

                                                      • Dennis Cavallino
                                                        Disclaimer: MMGHND
                                                        • 06-06-08
                                                        • 11601

                                                        #28
                                                        Vorig jaar zijn wij twee dagen in Vancouver geweest en dat vond ik echt een prima stad, dat we volgende keer daar beginnen met onze reis en dan via Vancouver Island naar het noorden gaan trekken. Ik prefereer een auto boven een Camper. Als we volgende keer gaan, dan plannen we niets meer vooraf zoals vorig jaar, maar dan gaan we met een tent achterin lekker naar motels/cabins en de leuke hotels, verder als het kan lekker camperen. Lijkt mij daar de ideale manier van reizen, maar met koters is dat al lastig, omdat je ruimtegebrek hebt... ze verhuren er geen Alpenkreuzers LOL

                                                        Comment

                                                        • NICO!
                                                          Ik ben er nog steeds
                                                          • 05-06-08
                                                          • 507

                                                          #29
                                                          Even een voorbeeld.
                                                          Attached Files
                                                          Last edited by NICO!; 01-08-08, 23:31.
                                                          Nico

                                                          "Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

                                                          Comment

                                                          • NICO!
                                                            Ik ben er nog steeds
                                                            • 05-06-08
                                                            • 507

                                                            #30
                                                            Nog 2:
                                                            Attached Files
                                                            Nico

                                                            "Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

                                                            Comment

                                                            • NICO!
                                                              Ik ben er nog steeds
                                                              • 05-06-08
                                                              • 507

                                                              #31
                                                              Kleintje, je hebt ook nog wat foto's over de mail.
                                                              Nico

                                                              "Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

                                                              Comment

                                                              • NICO!
                                                                Ik ben er nog steeds
                                                                • 05-06-08
                                                                • 507

                                                                #32
                                                                Oorspronkelijk geplaatst door Auzz Bekijk bericht
                                                                Iets met een Hemi? ;)
                                                                Zoiets?
                                                                Attached Files
                                                                Nico

                                                                "Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X