All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Al was het de beste wagen ter wereld, als ik maar EEN van die kutstickers op mijn auto vind, parkeer ik hem schuimbekkend door de voorpui van Toyota Nederland. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Maar wat denken we van de iQ zelf? Gaat dat een beetje aanslaan in NL?
Smart is nooit een doorslaand succes geworden in NL. Dat ligt niet alleen aan de max. 2 zitplaatsen, maar ook omdat Nederland niet echt grootstedelijk is. De grote steden die we hebben zijn niet heel erg groot, en alhoewel in de Randstad als geheel wel veel mensen wonen liggen de bevolkingscentra nog vrij ver uit elkaar en zijn de afstanden binnen de bevolkingscentra zo klein dat je nog wel met de fiets kan, daar heb je geen auto voor nodig.
Dus stadsautootjes zijn wat onhandig op de lange afstanden en wat overbodig als je alleen binnen je eigen stad blijft.
Verder kopen mensen ook vaak een auto waarmee ze op vakantie kunnen, of naar de camping, of een weekendje weg. En dan is zo'n autootje toch wel erg klein.
Grootste bezwaar dat ik zie van dit soort kleine autootjes is de beperkte bagageruimte. Niet handig met kinderen of als je een weekendje weg wil. Maar ik ben dan ook niet direct de doelgroep. Dat zal meer trendy stadspubliek zijn (de aloude YUP :-) ). En dan vraag ik me af of een Toyota wel net zo gewild en 'hip' is als een Mini of Fiat 500.
En YUP-en zullen in NL wel regelmatig uitstapjes maken naar de andere grote steden. Dagje Amsterdam, dagje Rotterdam.
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Lekker plan om zo'n actie te organiseren in het vredelievende Italië. Waar alle mannen helemaal niet overdreven heetgebakerd zijn en niets om hun auto geven.
Ik zie Paolo z'n espresso doppio al uitspugen en ziedend naar buiten rennen omdat hij z'n net gepoeste Lancia Delta bestickerd ziet worden door de Toyoto Guerilla.
Lekker plan om zo'n actie te organiseren in het vredelievende Italië. Waar alle mannen helemaal niet overdreven heetgebakerd zijn en niets om hun auto geven.
Ik zie Paolo z'n espresso doppio al uitspugen en ziedend naar buiten rennen omdat hij z'n net gepoeste Lancia Delta bestickerd ziet worden door de Toyoto Guerilla.
"Váffanculo!" :)
LOL :) We hadden het hier gisteren nog over met een collega die naar Rome gaat verhuizen, meer in algemene zin. Ik zie het zo voor me gebeuren inderdaad :)
Comment