Ik heb een filmpje gemaakt waarvan ik jullie niet ontstoken wil laten blijven. Het is gefilmt vanuit een porch 911 met bijna 200km. Wat een power man!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Video extreme snelheid
Collapse
X
-
Basisschool vakantie zeker? Ik zou wat beter opletten bij Nederlands...
Youtube staat vól met tellerfilmpjes. Een hele grote NEEXXXXXXTTTT is dus op z'n plaats.
Stel je eerst eens voor voordat je "stoere" filmpjes van oude Porsches gaat plaatsen.
Comment
-
JUUUUUUUUUIIIIIST MAN
Jazekerrrr. 190 op de teller.
Dus?
Tellers filmen is zó 2003.
Nee. Echte kerels stappen in hun doorgeroeste oude VAG-lijk. Halen op de Magdeburg straight 215 achter een BMW 116D. Vinden zichzelf een hele bikkel. Geven bij aankomst de vrouw een beurt (32 hele seconden, yeah). Lopen dan naar de supermarkt en kopen een blikje bier.
HA.
:-)Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtHalen op de Magdeburg straight 215 achter een BMW 116D. V
Een 116D bestaat heul niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtNee. Echte kerels stappen in hun gerecyclede vuilniszak. Halen ergens op een weg in NH wel 100 km/u. Vinden zichzelf een hele bikkel. Geven bij aankomst de vrouw een beurt (4 hele uren, yeah). Lopen dan naar de bar en krijgen een glas Weizener pils.
HA.
:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk berichtWat een kracht man, ik word helemaal in mijn stoel gedrukt!
(ooit was dit het commentaar in een mooi Subaru filmpje :-) van vergelijkbaar niveau)
Comment
-
Ik hoop dat de rest van de genodigden netjes afgebeld heeft! ;-)
Ik heb het geluid niet aan maar moest opeens aan een reclame denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk berichthttp://www.youtube.com/watch?v=EdEy29Iz_x8&feature=user
Ik hoop dat de rest van de genodigden netjes afgebeld heeft! ;-)
Ik heb het geluid niet aan maar moest opeens aan een reclame denken.
Comment
-
heerlijk toch, dit hele draadje.
Zijn we niet allemaal 14 geweest, alleen moesten wij het destijds nog op het schoolplein vertellen waar niemand ons geloofde, deze generatie maakt het bekend aan de HELE WERELD!!!!!! en nog steeds geloofd niemand het haha
dit zijn toch die jongens die je graag eens in een luier naast je hebt zitten als je een paar rondjes op het circuit draait (zelfs in mijn goggo uit 65!)
En ze daarna een shoarmaatje aanbieden en lachen maar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jim Bekijk berichtja man lekker knallen was dat
Half elf, ladderzat en toch nog even het kaarsvet overgieten. HI...LA...RISCH
Comment
-
wij hadden die Porshe een hele dag voor mijn bruiloft ik zal morgen wat fotos plaatsen. na afloop moest hij terug maar ik zei tegen die maat zoek snel je camera dan gaan we even knallen. je bent wel bang voor cameras enzo maar ik weet wat ik doe en ben de power van de G60 en de ////M318i al gewent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jim Bekijk berichtwij hadden die Porshe een hele dag voor mijn bruiloft ik zal morgen wat fotos plaatsen. na afloop moest hij terug maar ik zei tegen die maat zoek snel je camera dan gaan we even knallen. je bent wel bang voor cameras enzo maar ik weet wat ik doe en ben de power van de G60 en de ////M318i al gewent.
Ja foto's van je bruiloft lijkt mij wel op z'n plaats.:-(
Heeft die maat ook de huwelijksnacht vanuit naast het bed staan filmen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk berichtJa foto's van je bruiloft lijkt mij wel op z'n plaats.:-(
Heeft die maat ook de huwelijksnacht vanuit naast het bed staan filmen?
wil je het zeker nadoen en vouw je morgen je Fiesta 1.1 om een boom
Comment
Comment