Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrouwen en (jong)klassiekers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwen en (jong)klassiekers

Het valt me de laatste tijd steeds vaker op dat ik jonge vrouwen in (jong)klassieke auto's zie rijden. Meiden in ouwe Mercedessen, een vrouw in een oude TVR(!) en vanmorgen een jonge dame in een heuse lichtblauwe Mustang. Leuke ontwikkeling.

Wat me dan wel opvalt is dat de auto's er niet helemaal meer okselfris bij rijden (vrouwen en techniek enzo..?); de dames houden blijkbaar ook van patina.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

grappig, 'kroop' vandeweek achter een 1602 aan, met jong meissie achter het stuur.
    toen dacht ik ook al zoiets als: dat is geen meisjesauto...

kan me niet voorstellen dat een meissie, student of net eerste baan, van de eerste 5000 gespaarde euro's een klassieker koopt, met 2 linkerhanden

(of ben ik nu teveel generaliserend bezig?)

Comment

Ik zie het ook steeds vaker. Is schijnbaar hip tegenwoordig. Vaak inderdaad niet in concourstaat, ingezet als 2e auto tot manlief hem onder handen gaat nemen denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
        Het valt me de laatste tijd steeds vaker op dat ik jonge vrouwen in (jong)klassieke auto's zie rijden. Meiden in ouwe Mercedessen, een vrouw in een oude TVR(!) en vanmorgen een jonge dame in een heuse lichtblauwe Mustang. Leuke ontwikkeling.

Wat me dan wel opvalt is dat de auto's er niet helemaal meer okselfris bij rijden (vrouwen en techniek enzo..?); de dames houden blijkbaar ook van patina.
        Spotte je die Mustang in omg. Utrecht/Woerden?
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Mooie ontwikkeling idd!
          Ik zie er ook best wat rondrijden. o.a. in een orig NL BMW 2002, maar uiteraard ook in kevers en Amazons.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
            Spotte je die Mustang in omg. Utrecht/Woerden?
            Yep, tussen Nieuwegein en Utrecht op de A2 rond 8.30
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Sowieso zie ik vrouwen over het algemeen in grotere auto's rijden. Een klein autootje voor vrouwen is allang geen gemeengoed meer.

*insert inkoppers over parkeersensors en automatische parkeermode*

Comment

jonge vrouwen in (jong)klassieke auto's
                Vooral jonge vrouwen inderdaad, terwijl het voorheen vaak vrouwen van het type 'van achter lyceum, van voren museum' waren... En dan ook nog geregeld in klassiekers van het lawaaierige soort. Laatst nog weer een meisje van midden twintig in een Mini Cooper met pittige centrally mounted blčrpijp...

*insert inkoppers over andere centraal opgehangen blčrpijpen*
                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Yep, tussen Nieuwegein en Utrecht op de A2 rond 8.30
                  Is GF van een vriend van me. Valt in de categorie 'rijdt in een oldtimer die vriend nog af moet maken.' :-)))
                  Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Nu is een Mitsu Lancer EVO6 geen klassieker, maar toen de auto mij inhaalde op de A9 bleek er een hele aardige blonde dame in te zitten. Niet meteen een auto waarbij je verwacht dat er een dame in zou zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                      Nu is een Mitsu Lancer EVO6 geen klassieker, maar toen de auto mij inhaalde op de A9 bleek er een hele aardige blonde dame in te zitten. Niet meteen een auto waarbij je verwacht dat er een dame in zou zitten.
                      Dat blijft ook gaaf, dames in dat type auto. Ik zie ook af en toe een Integra Type R met een dame achter het stuur rijden. En bij mij in de buurt een Impreza GTT met een dame achter het stuur.
                      Auto's: veel...

Comment

In Rotterdam Centrum rijdt een niet onaantrekkelijke gerijpte blondine in een TVR, volgens mij bedoel je die!
                        The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.

Comment

Er rijdt in NL ook een dame in een witte Gallardo Spyder!
                          Toch mooi als smaak en geld toevallig samenkomen. Gaat maar al te vaak niet goed namelijk. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                          X