Lang verhaal kort; ik heb een nieuwe auto gekocht. De auto is in week 26 (in elk geval voor 27 juni) in Duitsland van de band gerold. We zijn nu 6 weken verder en ik rij er nog niet in. Auto is ook nog niet bij dealer gearriveerd, wel bij importeur. Van de 6 weken zijn er eigenlijk 4 weken door onwelwillendheid van medewerkers bij de dealer verloren gegaan. Heb ik nu al (bijvoorbeeld een maand - twee weken voor aflevering lijkt de norm) afgeschreven of start die teller pas wanneer het kenteken bepaald is?
Kenteken is overigens vorige week wel aan me doorgegeven. Dealer was in de veronderstelling dat hij de auto al binnen had maar bleek maandag niet het geval te zijn (wtf...). RDW online geeft geen resultaat als ik er op zoek. Geen idee daardoor of het wel een recent kenteken is.
Kenteken is overigens vorige week wel aan me doorgegeven. Dealer was in de veronderstelling dat hij de auto al binnen had maar bleek maandag niet het geval te zijn (wtf...). RDW online geeft geen resultaat als ik er op zoek. Geen idee daardoor of het wel een recent kenteken is.
Comment