Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulgarije, arm (auto)land!!!???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bulgarije, arm (auto)land!!!???

Dacht het niet dus.
    Op onze vakantiebestemming Sunny Beach aan de Zwarte Zee stikt het werkelijk van de 5,6,7 enz. voudige modale bakken.
    Lijkt verdorie wel of we in Monte Carlo zitten.
    Maar goed, zal wel een grootscheepse Bulgaarse Maffia meeting zijn deze weken.

Op elke straathoek staan wel 1 of meerdere nieuwe S-klasses, X5en en Cayennes, je valt er over dood. Inmiddels in en kleine week tijd al 4 F430's, een stuk of 6 Continentals en 2 Gallardo's gespot. 7serie, A8, SL's, nog nooit zoveel dure wagens in zo'n korte tijd gezien.
    Als klap op de vuurpijl vanochtend, een SLR voor ons doodnormale All-Inn resort.

Pics volgen na de vakantie.
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Kijk eens op de nummerbordhouders? Lokale dealers of NL/DE?

En Bulgarije is toch vooral gemiddeld arm.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ha,
      Ben net 2 weken geleden terug van 2 weken luieren op exact dezelfde plaats.
      Ook ik was verbijsterd over de onwaarschijnlijke hoeveelheid 100K+ € auto's, allemaal met bulgaarse platen.

Comment

Opmerkelijk inderdaad. Dezelfde ervaring had ik 2 maanden geleden in Kiev. Ook nog nooit zoveel duur spul zien rijden bij elkaar.
        Buiten Kiev wel anders...

Comment

Ligt dat misschien aan die bewuste plaats? In NL zijn er ook wel plekken aan te wijzen waar de Porsche/Ferrari-dichtheid hoger is dan in de rest van het land, toch?

Wat tiPanda al zegt, vooral gemiddeld arm zou ik zeggen.
          Oliestoken voor het goede doel

Comment

ik heb een kennisje in Bulgarije en als ik me niet vergis is het gemiddeld inkomen daar 2500 EURO per jaar.
            Last edited by ExTaxi; 08-08-08, 22:08.
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

leuk vakantie vieren daar dan, tussen de nieuw crimineel geld proleten
              lijkt mij namelijk niet dat het allemaal bestuurs voorzitters waren die daar voor de lol tussen de rovende zigeuners willen zitten
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

oostblok pauper volk in nieuwe ferraries of oude gepimpte bmw's

darwin weet er wel raad mee
                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎