Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alex Zanardi pakt goud!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ja, goed om te lezen! Ik hoop dat hij helemaal herstelt, al klinkt dat best moeilijk na dit verhaal.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Volledig herstel is bij hem geen sprake van, die 2 ledematen zijn voorgoed weg...

Maar wel bizar hoeveel strijd zo iemand moet voeren, ongelooflijk.
      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Het zou medisch gezien bijzonder zijn wanneer een coma van 2 weken leidt tot de heraangroei van geamputeerde benen, ja. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
          Beter!
          Dat zou wel heel snel zijn...

Ik ben wel benieuwd hoe hij hier op langere termijn weer uit komt.

Comment

https://www.grandprixradio.nl/2020/1...U7LnLO4nHqXUcc

Wat een kerel! Hij lijkt weer aan de beterende hand maar zal een lange tijd duren vrees ik.
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ja, Alex blijft echt iemand waarvoor je alleen maar diep kunt buigen. Wat een vechtlust.
              Mini Cooper Clubman
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
              X