Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lastige afkorting: RHD...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lastige afkorting: RHD...

I buy a car from Ebay only later to find it is RHD which now stands for Right Hand Drive. Then I find out there is no conversion kit to make it normal. Whenever I drive the car it leaks oil like a sieve and there is no such thing as customer support when I call Mercedes-Benz. I go out to the...

Humor.
    Veritatis simplex oratio est

Hehehehehehe..... Dan zijn we hier toch een stuk leuker tegen elkaar....toch?

Comment

@W220L

Doet mij een beetje denken aan een draadje op het ouwe Gummen. :-)Toen vroeg ook iemand om raad en werd pissig toen er wat antwoorden kwamen die meneer niet zinden.........

Comment

Het kwam mij ook al bekend voor.... ;-)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

lol, wat een idioot. Geen idee wat RHD is, maar toch gewoon kopen. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Skitterend draadje, daar niet van, maar dat MOET wel een troll zijn toch. Hij en z'n maatje Horscht. Er komt nooit bewijs van die auto op wat vage foto's na, meneer beweert de grootste Mercedofiel te zijn die er is maar vindt tegelijkertijd metrisch gereedschap "gay"... zo te lezen heeft hij daar een heleboel mensen een paar maanden flink aan het lijntje gehouden. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Bij mij werkt het linkje niet?
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                Bij mij werkt het linkje niet?
                Ze hebben gedetecteerd dat je een Audi rijdt denk ik.

(Hier werkt ie nog steeds).

Comment

Working...
                X