Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeilijk hè autorijden, pak dan de fiets, of beter nog bestel een taxi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijk hè autorijden, pak dan de fiets, of beter nog bestel een taxi

Was het grote ergernis draadje al terug?

Situatie dubbele baan + busbaan kruising met stoplichten (voor het plaatselijke politie bureau nb.). Iedereen kan zich vergissen, maar als ik rustig (al vaart verminderend) kom aanrijden bij een rood stoplicht wat op groen springt waardoor ik door kan rijden en ik moet dan aan de overkant (na 5 en een halve rijstrook) nog uitwijken voor een kleine vrachtwagen die van links dezelfde baan opgereden is, dan is die løl toch niet door donker oranje gereden maar door diep rood. En ik heb een broertje dood aan diverse verkeersregels, beetje passen en meten, geven en nemen werkt vaak beter, maar de afspraak 'rood is stoppen' probeer ik toch wel netjes na te komen en dat verwacht ik van anderen ook, pvd. Is een nationale sport aan het worden geloof ik
    fka v164

Naar links komen op de eerste meter na het puntstuk als de uitvoegstrook pas over 800 meter begint.

Twee keer elke ochtend op de A16, afslag Feyenoord, en waar de A15 er bij komt.
    GRRRRRR!
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Ja, maar ze zien jou in die sigaar gewoon over het hoofd, kan je hun niet kwalijk nemen :-)
      fka v164

Comment

Of het nu in een paarse Gran Move is, een zwarte Fabia of een groene sigaar. Al die lutsers komen zowat over het puntstuk naar links.

Twee weken geleden stond er een tekstkar: invoegen na 500 meter. Denk je dat die, of de vier in fluorescerende hesje geklede druk zwaaiende mannetjes invloed hadden op dat gedrag?

Het is notabene prachtig vastgelegd op de gevoelige plaat: http://maps.live.com/default.aspx?v=...ands&encType=1
        Last edited by geelhoed; 13-08-08, 12:03.
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Doen ze het ook in de Fabia? Bij de Gran Move hebben ze gelijk natuurlijk, in de vangrail met dat ding :-)
          fka v164

Comment

Working...
          X