Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestolen Momenten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gestolen Momenten.

Hadden we hier al een draad over die 'momenten' die je soms hebt, dat soort *smile* momenten die je dag een beetje beter maken. Op het groene forum had ik een soortgelijke post geopend maar hier hadden we die nog niet.
    ---
    Als je van Eindhoven Antwerpen in rijd, begint vanaf Wommelgem een bochtig parkour dat zich via een paar woonblokken, een linkse afrit en een mooise S bocht op de ring werpt ... als je dan de afslag E19/A12 neemt en de afrit centrum neemt eindigt dit in een super-track, dat zich - in deze zomerse (kuch) rustige tijden - laat afleggen tegen illegale snelheden. Terugschakelen naar drie - boven de 4.000 toeren houdend, tussen de linkerbaanplakkende forenzen door de ideale route zoekend, de snelheid erop houden in de bochten, in tegenstelling tot de leaserijderts die met hun veel te logge en veel te trage asthmatische dieselaars naar hun job tuffen - nog halfslapend en alweer uitkijkend naar de volgende vakantiedag. Tijdterwijl dit nummer spelen op de radio (HARD SPELEN), raam open en de ochtendfrisheid in je haar.
    In sommige auto's is de derde versnelling gewoon een achterpoortje naar Walhalla (als je niet kan rijden, ook letterlijk). Het voelt gewoon als een gestolen moment, een korte rush adrenaline van een paar minuten, een overwinning op de saaiheid, breken met de maatschappij, rebels en onaanvaardbaar, asociaal en not politically correct. Beetje zoals easy rider in de jaren 70 aanvoelde. in deze steriele maatschappij, waar we worden gebonden door regels en ambtenaren, zijn er te weinig van deze momenten, deze draad is een ode aan de rebel in jezelf.
    Rock on. RS.

Soortgelijk draadje:

Maar deze is ook prima
    Forza!

Comment

en ik maar gelijk aan dit nummer denken als ik de titel van de topic lees:

[IMG]Stolen Moments[/IMG]

Maar deze dot het niet zo goed in de auto inderdaad.
      Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎