Hm, ja klopt. dat is die zelfbouw defender die ik gekocht heb, is wel een redelijk uniek model - ergens in de jaren 60 gebouwd, classified en zo - kan je ook niet terug vinden op tinternet - iets met limited edition concept model.
/tiPanda mode on/ Mmm, op zich een interessante auto voor op de longlist, zal binnenkort een rij-impressie op het forum gooien. Wel nog even de Euro NCAP resultaten afwachten, en zonder anti- whiplash hoofdsteunen wordt het zeker een no go../tiPanda mode off/
Nou, misschien dat de auto door de korte wielbasis wel lekker agiel is. En gezien de constructie zou het me niet verbazen als die achteras (bedoeld of niet) wel meestuurt. En zeg nou zelf, het heeft toch wel iets unieks, een feature, zal ik maar zeggen.
Sommige mensen zijn hun tijd vooruit.
En anderen hun tijd, eh, achteruit?
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment