Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterbanden 2016-2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De 1 en 5 zijn vorige week maandag omgezet dus de eerste dagen was het fijn. Maar nu had het idd niet gehoeven. De 1 serie mag/moet volgend jaar nieuwe winterbanden hoewel ik hoop het nog 2 jaar te rekken daar ik hem dan wil vervangen voor een iX3 uit Beieren dus dan is het jammer om eerste winterbanden te kopen.

Comment

• Dit weekend heerlijk gereden op de winterbanden, met 14 graden buiten. Door veel ziekenhuis bezoek in Eindhoven al 500 kilometer dus ik zal het profiel maar weer eens checken. :)
      Volvo V70 --- Lexus IS300h
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Mijn achterbumper is na 1 ritje Hamburg gewoon gitzwart. En het gaat er nauwelijks vanaf. Gemalen winterband that is.
        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Juiste snelheidscodering nemen, of je aan de maximumsnelheid van de codering houden...

*Hoor ze denken bij BMW, zijn het de remmen niet begint ie over de banden...*
          Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
          Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Zulke snelle winterbanden bestaan niet :-)

Maar even zonder gekheid: volgens mij mag je geen banden monteren die de maximumsnelheid van de auto niet aankunnen.
            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ha, die WimD;

in Duitschland mag dat wel maar dan moet er zichtbaar voor de bestuurder een sticker worden geplakt met de Vmax van de banden.
              Scherven brengen gelul.

Comment

• Pics or it didn't happen...
                Veritatis simplex oratio est

Comment

• Het heeft wel iets, om met zo'n sticker op de achterklep over een Nederlands woonerf te rijden.

240.jpg

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slimenslecht Bekijk bericht
                    Juiste snelheidscodering nemen, of je aan de maximumsnelheid van de codering houden...

*Hoor ze denken bij BMW, zijn het de remmen niet begint ie over de banden...*
                    Er zitten Vmax 270kmh winterbanden gemonteerd op de ///M3.
                    En dat rijd ik bij lange na in de verste verte niet want als ik dat wel doe red ik het niet op 1 tank naar HH.
                    Met beetje slim rijden red ik de 11l/100km en daarmee red ik het op 1 tank met 145-150kmh gemiddeld.
                    De top is dan echt maar 200kmh.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                      Ha, die WimD;

in Duitschland mag dat wel maar dan moet er zichtbaar voor de bestuurder een sticker worden geplakt met de Vmax van de banden.
                      Of er moet een limiet op het voertuig ingesteld kunnen worden. De LIM van BMW is voldoende. Moet je hem niet vergeten natuurlijk ;-)

Comment

• Mercedes heeft ook zo een winterbandenbegrenzer (volgens mij al een tijdje), en ik bedoel niet dat cruisecontrol armpje dat van CC naar een snelheidsbegrenzer veranderd kan worden. Buiten dat armpje om dus.

Comment

• Die S400 die wij mee hadden had dat ook idd, ergens 3 lagen diep in een menu. Dat we hem meekregen stond hij op 130kmh.......

Comment

Working...
                          X