Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
300+ pk met 14% bijtelling
Collapse
X
-
Als de RC… op geheel elektrische kracht rijdt stoot hij niets uit.
En we verlakken het volk weer verder......Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
-
-
LOL dit ding.Onzin.
Nou de enige Peugeot met > 300pk die ik niet van m'n erf afduw is een 20 jaar of oudere 205 T16 en daar betaal ik dan graag de bijtelling over mocht ik 'm zakelijk doen:)))"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
Comment
-
-
Ik hoop niet dat er onder de lezers iemand is, die denkt dat Peugeot speciaal een studiemodel maakt dat 109 gram uitstoot, opdat dat studiemodel dan onder een Nederlandse, al dan niet tijdelijke, 14% bijtelling te komen.
Hoeveel mensen ken jij wiens auto irl even weinig verbruikt als wat de folder aangeeft ?
En toch kregen/krijgen al die mensen tig euro subsidie op de BPM op basis van die, onder ideale maar ook voor ieder model gelijke omstandigheden, verkregen typegoedkeuringen, een A- B- of whatever label.
Comment
-
-
Als de RC… op geheel elektrische kracht rijdt stoot hij niets uit.Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtDe gemiddelde uitstoot is dus 109.
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtEn we verlakken het volk weer verder......$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
-
Ik neem aan dat ze hem op DF helemaal onderfappen, deze nieuwe batterijenleeuw? :)
Maarreuh, eens met RH. Doe mij ook maar een 205 Turbo 16 in road legal versie. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk berichtDie twee bijten elkaar toch niet?
"Als de verbrandingsmotor en de elektromotor samen werken is het maximum vermogen 313 pk, de CO2-uitstoot is slechts 109 gram per kilometer,.."
Dus de journalist begrijpt het niet (hetgeen uiteraard niet verwonderlijk is, maar wel laakbaar).Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtIk neem aan dat ze hem op DF helemaal onderfappen, deze nieuwe batterijenleeuw? :)
Maarreuh, eens met RH. Doe mij ook maar een 205 Turbo 16 in road legal versie. :)
Comment
-
Comment