Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aernoudt stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aernoudt stelt zich voor

Hallo Gummers,

In een grijs verleden al lid geweest; hetgeen inmiddels veranderd is, is dat ik nu zelf grijs ben :) Woonachtig in Doesburg (leuk/klein Hanze stadje aan de IJssel).
    Heb tegenwoordig een BMW 630i die ik nog wat aan het aanpassen ben voor het betere GT werk door de Alpen, Dolomieten etc.: road trips over leuke bergpassen!
    Daarnaast een 'occasional' driftdag, of een avondje Zandvoort. Gewoon lekker genieten van het pure rijden (in mijn ogen is dat: rwd, handbak, geen (of uitschakelbare) electronica).

Graag tot ziens op een event of ergens in de bergen :)

Hartelijke groet,
    Aernoudt

Hier nog op de oude velgen (ALpina's, dat worden binnenkort mooie en vooral ook lichte FlowForged velgen van Isipi (ffr6)):

1280x960.jpg

Welkom (terug). Tegenwoordig moet je bij de specs ook even de CO2-uitstoot en range vermelden hier op het forum, maar ik begrijp je wel ;-)
    Leuke auto.
    En Doesburg is een erg mooi stadje inderdaad. Ik ben er een keer op de racefiets doorheen gereden en ik kan me de kasseien nog goed herinneren.

Comment

Thx! lol Soms kun je er voor kiezen niet mee te doen aan bepaalde rage's. Dit is zo'n moment :)
      Oude binnenstad is idd met kasseien (woon zelf ook in de oude binnenstad, aan het water).

Comment

Jou kennende is dit je vervoer voor de komende 2 maanden, waarna er weer wat anders komt. Dat is nooit anders geweest, toch? Helemaal prima ook. Wat is er met de Mustang gebeurd?
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Wel erg lang, 2 maanden; althans voor sommige auto's was dat zo ;) Verwacht met deze een paar jaar te gaan doen, daarna zien we wel verder :)
          De Mustang is verkocht; wel een leuke roadtrip mee gehad! Col-de-Izoard.jpgCol-du-Galibier.jpgCol-de-la-Cayolle2.jpgStelvio2.jpgPasso-San-Marco2.jpgCol-de-Mont-Cenis2.jpgRoute-2-koffie-break2.jpgMustang-MontVentoux.jpg

Comment

Die zwarte wielen vind ik minder mooi, maar zo'n 6-serie is cool!
            3.0 met handbak zou ook mijn voorkeur hebben.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Een 6 is cool!

Comment

Thx! :) Die zwarte gaan er ook af, Alpina + banden (nog geen 1000km oud dus met een beetje mazzel levert dat nog wat geld op); wat er onder komt is dit:

Comment

He welkom hier Aernoudt!

Comment

Thx Frank :)

Vanmiddag de boel met Hardeman doorgelopen: een compleet nieuw opgebouwd diff met 3,73 overbreging (ip 3,38), OS Giken Superlock en koelvinnendeksel is onderweg :) Dat zal lekker rijden binnenkort! :cool:

Comment

Welkom terug!
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Hoi Aernoudt! Long time no seen man!! Doe je tegenwoordig wat langer met je auto's? Ik genoot altijd van je verslagen hoe je een auto volledig verbouwde en dan 1,7 rondje ring deed en hem alweer verkocht had :-P
                        Je hebt helemaal gelijk met die velgen, zwarte horen onder een witte auto dus je hebt twee opties en het wrappen van je 6 serie gaat het niet worden heb ik begrepen :-P

Ben benieuwd naar wat je er van maakt van deze 630...heeft i wel genoeg power??

Comment

Ah, dus auto's en bootjes hebben overeenkomsten! Leuk je hier ook tegen te komen Aernoudt!
                          En uiteraard een leuke autokeuze!

Comment

Hoe lang een auto het volhoudt bij mij weet je nooit ;) maar ik vermoed dat deze het minimaal een paar jaar gaat volhouden. We zullen zien Dre! :)
                            Met de aanpassingen die ik doe, race kats, spagthetti spruitstuk, afstellen op de rollenbank, denk ik rond de 290 PK te komen. Icm een iets korter diff (3,73 ipv 3,38) zal het nooit een F1 auto worden, maar genoeg om lekker te kunnen rijden icm de ZF 6 bak (en het OS Giken superlock sper).
                            De velgen leg ik vast apart :cool:

Leuk Apae, jij ook hier! Aantal auto's dat ik gehad heb is wel een factor 5 a 6 hoger (per jaar.. ;)) dan bootjes :cool:

Comment

Lekker aan de sleutel geweest vandaag. Schroefset, veerpootbrug en racekuipstoel gemonteerd. Dat rijdt weer een stuk beter zo (alleen de zitpositie (standaard stoel zit veel te hoog zelfs in laagste stand). Lekker :) Nu tijd voor een biertje!

Comment

Lekker bezig! :-)

Comment

Goed zo! heb je ook een foto van de stoel?
                                  Vind die velgen toch echt vet onder je auto!

Comment

welkom terug, was je nickname toen ook S6R?
                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Thx! Nee, dat was destijds Lionheart.

Comment

En Pingus.. :)
                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

lol da's waar ook; ach ja, time flies :)

Comment

Hoe is het met de 6 serie? Oh nee, wacht. Die is ingeruild voor een MR2 die inmiddels ook al weer te koop staat. Typisch Lionhart/Pingus/S6R. :-) Wat zou het volgende project zijn?
                                            Last edited by Jeroen; 04-03-19, 11:23.

Comment

Boot :)

Comment

Ik ben echt heel benieuwd, want je vond die 6 serie te groot, toch?

Comment

6 serie: mooie auto, iets te weinig fun voor mijn liking. MR2 is meer fun. Voorlopig even geen auto meer, eerst de boot opbouwen :)

Comment

Oh, een echte boot. Da's jammer, ik dacht dat we de 12 projectauto's dit jaar wel gingen halen. :-)

Comment

Dat weet je bij mij gelukkig nooit :)

Comment

Working...
                                                      X