Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben er weer!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Geweldige auto. Kan me dat klaverblad nog wel herinneren met snelheden die ik niet voor mogelijk had gehouden!

Comment

Hey Djurre...

Yup ik woon nog op hetzelfde plekkie, en yup, ik heb ook de golf nog (al staat die al een paar jaar in een stalling te wachten op wat aandacht).
      Maak m'n kilometers tegenwoordig in een Ouwe Focus en voor de lol een MX5.

Altijd welkom als je in de buurt bent.

BTW, was een van mijn engste ritjes ever, in die 320i van je, ding hebben we toen nog uit Limboland gehaald ofzo meende ik. Schokdempers waren zooo versleten dat wanneer je naar het rempdedaal keek de carterpan het asfalt bijna raakte hehehe ... heb de foto's van het ophalen nog welM4100019.jpg
      VW Golf mkI cabriolet | Mazda Miata NA | Ford Focus wagon TDdi

Comment

Jij had echt wat met die Martini he ?

CLTW000008.JPG

Comment

Ha die e30. Ook nog een half jaar in rondgereden :-)
          Let's kick some ass and chew bubblegum...
          ----------------------------------------------------------------------------
          '71 Alfa Romeo Giulia Super
          '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
          '00 BMW E39 528iA Touring
          '06 BMW Z4M Roadster
          '96 BMW E36 328i trackracer
          '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

DSCF0004.JPGDSCF0040.JPGDSCF0044.JPG

Comment

Cool die vintage foto's! :)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Begin me gewoon oud te voelen man ...

Ik heb nooit een foto weggegooid, dus heb alles nog van alle meetings etc waar ik bij was, kortom, there is more where this came from.

Comment

Hee, zo'n zwarte GrandTour heb ik ook nog gehad.
                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                    Hee, zo'n zwarte GrandTour heb ik ook nog gehad.
                    Deze was op een gegeven moment wel heel erg zwart :-). Staat die mooie vento ook nog op de foto's Johan?
                    '06 BMW Z4M Roadster

Comment

Zie ik daar nu extaxi staan met een middenscheiding van 20cm breed ? LOL :)
                      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Netraam: ja? Hoelang?

Ik rij gemiddeld zo'n 75.000 km/jr. Maar die laguna raakte ik kwijt, na ruim een jaar, met maar 32.000 km op de klok.

De rest van die 75.000km in vervangende auto's gereden.:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                          Volgens mij is die nog niet dichtgegroeid, dick ziet er nog hetzelfde uit. In tegenstelling tot mij...ik ben wel ouder geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boertje Bekijk bericht
                            Ha die e30. Ook nog een half jaar in rondgereden :-)
                            Volgens mij zaten er toen wel andere velgen onder, was die deuk grotendeels weg, sierstripje weer terug, nieuwe veerpoten voor, schokdempers achter, nieuwe hardy schijf (was, op die schokbrekers na, enige afkeur puntje, en dat voor een auto van 200 euro!)

Johan, weet je nog dat we na ca. 3 meter rijden stilstonden? Zo droog was die tank bij verkoop:-) dat tunneltje A28 bij Hoogeveen, met die hebbels (toen, nu niet meer): levensgevaarlijk, haha.

Was een superauto. 200 aanschaf, 800 nieuw materiaal, 2 jaar rondrijden voor een appel en een ei en vervolgens weer 800 voor retour krijgen:-)

Comment

@ Boertje, phoe, je rooie verlaagde Vento, dan moet ik even goed spitten in het archief.
                              Ik heb nog wel een heul slecht fimpje, dat we met z'n tweeen in die ouwe golf van me terug reden van de ring :-)
                              http://www.youtube.com/watch?v=DxDuJvdgeoU

@TSM, dat is Dick idd :-)

@Djurre, Dat van die lege tank wist ik niet meer, dat van die hobbels komt nog regelmatig terug in m'n dromen, waarna ik vaak schreeuwend wakker schrik...
                              Laatste keer dat ik je sprak heb je nog een dynamo bij me opgehaald voor die auto, samen met Boertje.

Comment

IM002377.JPG

Dit was die Laguna
                                Attached Files

Comment

De Megane intussen opgehaald. Technisch lijkt die super. Inlaattraject losgehad, was schoon! Brandstofsysteem was al door een garage opgepakt, bon gevonden, incl de regulator vervangen, die vaak defect raakt. Dus de bekende motorische zaken zijn prima.
                                  Afg. weekend heb ik zelf de remmerij rondom aangepakt en hydr. remolie vervangen. Tevens direct alle filters en motorolie vervangen. Ruitenwissers streepten ook, dus die ook maar vervangen.
                                  Vandaag nieuwe distributieriem, multiriem, waterpomp en spanrollen erop gekregen. Direct laten kijken naar de rest. Op fuseekogels na is de auto in orde, die dus maar direct mee laten nemen.
                                  Bougies waren nog het enige over van alle beurtjes t/m de 120k beurt, waar ik niet van wist of die vervangen waren, dus die ook maar vervangen.

Uitlaat is prima, lekt niet, maar is was provisorisch aan elkaar gebakken, eindpijpje ziet er niet mooi uit, rammelt ook wat tegen bumper, dit is dus het volgende waar ik naar wil kijken. Origineel, of iets (keurigs) van bv EPS. We zien wel...

Comment

Mooi man. Rijdt het een beetje?
                                    En foto's graag :)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boris - Djurre Bekijk bericht
                                      Netraam: ja? Hoelang?
                                      Ik heb 'm anderhalf jaar gehad en er 50.000km mee gereden.

Was die van jou op LPG, of zo? Wat ging er mis?

Comment

Harry, die komen er vast een keer. Tot dusver alleen aan het knutselen geweest. Het weekend maar is wat schoonmaken, als het niet te koud is, daarna wat plaatjes maken.
                                        Netraam, ja. Gas. Backfire met als indirect resultaat een gebroken brandstofslang, waardoor het spul ontvlamde. Brandweer was er snel maar auto was toen al een fakkel, zowel gas als benzinetank waren vol en toen al goed aan het branden.

Comment

Buh. Die diesel van mij was een fijne reisauto, met leder en een panoramadak. Niet echt narigheid mee gehad, tot ik 'm liet opvoeren aka tunen. De aandrijflijn bleek niet bestand tegen al dat geweld :-/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                            hoho dat was blockhead man! Helemaal in in die tijd! :-)
                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Mooie foto's. Ik kwam in 2002 zo'n beetje kijken, maar die Clio ken ik nog wel, en ik weet ook nog dat die Laguna van zwart naar nog zwarter ging.
                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

We kwamen niet op gummen om knappe kerels te ontmoeten, da's wel duidelijk. :)

Comment

Goed man :-)

'06 BMW Z4M Roadster

Comment

Ja erik, erg goed dat je langs die pionnen ging:-)

Comment

zeg Djurre.......we kunnen dit draadje weert tot leven wekken, je bent WEER terug! ;-)
                                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                        zeg Djurre.......we kunnen dit draadje weert tot leven wekken, je bent WEER terug! ;-)
                                                        Inderdaad. En naast jou staat Albert op de foto trouwens.

Comment

Zooo zeg Even wat gebladerd, cool om de Clio weer te zien. M’n coolste auto die ik tot zover gehad heb.

Ik geloof dat m’n laatste posts hier van 2014 waren en dat ik toen een Megane had gehaald. Dat was dan eigenlijk de auto voor m’n ex vrouw. Een gele coupe 2.0.
                                                          Even denken... hoop gebeurd sinds die dag. Toen had ik naast die Megane een C 200d als leaser. Die is na een klein half jaartje een behoorlijk stuk korter gereden. Door een dolle Italiaan van achteren geraakt. Jaar later begaf de turbo het en weer half jaar later liep de olie uit het onderblok. Drama ding.
                                                          Nadat bij de reparatie daarvan de kabelboom aan barrels ging en door de gerelateerde kortsluiting 2x de computer, a 2500 euro, kapot ging... heeft de leasemij de stekker eruit getrokken. Dat ding is naar het buitenland gegaan en ook daar is het ze niet gelukt hem aan de praat te krijgen. Ik krijg nog maandelijks emails dat koelwaterniveau laag is of de accu geladen moet.

Vervolgens een 320d gereden. Heel fijn ding... fijnste leaser.
                                                          daarna van 14 feb 2019 tot 27 feb 2020 de nieuwe Peugeot 508. Erg Mooi... fijne en prachtig mooie auto. Zeker in dikste uitvoering met mooi rood leer. ( wel minimotor - lease - zucht).
                                                          Dat was ook m’n laatste leaser voorlopig.

Op expatbasis per 1 maart in Albanie gaan werken, met de bedoeling maand op / maand af... corona heeft wat roet in het eten gegooid... de rest vh jaar zal ik wel in NL werken (of Duitsland, waar huidige vriendin woont). Dit jaar zou ik dus 50% van de tijd in Albanie moeten zijn, 25% in NL en 25% in Dld. Tja... vanaf 2021 dan maar. De moed erin houden.

Terug naar de auto’s: Naast de bovenstaande genoemde auto’s nog even een Lupo en Daihatsu YRV gehad voor ex en een Laguna (haha) en 807 (voor de verhuizing) als tijdelijke vervangers van de leaseautos.

Sinds kort eigenaar van een Quattroporte uit 2006 (40k km, sluitende perfecte onderhoudshistorie... ik durf het wel even aan dus...maar zal met de tijd waarschijnlijk vervangen worden voor een 535/550d of a8 4.2tdi of c43, met waarschijnlijk een cooper S of JCW erbij, alles natuurlijk afhankelijk van baan-behoud ;-) )

Comment

Ja hoor. Even terloops melden dat je na een hele sloot oninteressante meuk eventjes een Quattroporte hebt gekocht.

​​​​​​DOE NORMAAL MAN AFKOMEN MET DIE FOTO'S!!!
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Dat verhaal met die C200D. Sowieso mooie verhalen allemaal. Ik geil niet zoals de rest hier op Italiaanse meuk, maar foto’s mogen altijd. ;-)
                                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Foto’s komen. Heb nu alleen wat kiekjes die ik met de telefoon binnen heb gemaakt, waar die tussen andere autos stond.
                                                                of de advertentie foto’s... maar dat telt niet, die kan iedereen van internet plukken.
                                                                Nog even geduld. Het beessie moet nog voorzien van een europese goedkeuring (na conversie koplampen ed) en na de keuringen (via Tüv naar RDW) natuurlijk een mooi geel kenteken
                                                                Zal wel pas rijden worden in augustus en tot die tijd droogfappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                                                                  Dat verhaal met die C200D. Sowieso mooie verhalen allemaal. Ik geil niet zoals de rest hier op Italiaanse meuk, maar foto’s mogen altijd. ;-)
                                                                  Ik kan voor jou natuurlijk een foto van de 807 replyen (en ook geprobeerd, maar snap niet hoe dat gaat ). Maar als ik kijk naar mogelijke opvolgers en/of 2e auto erbij... is de kans nu 100% dat die van Duitse makelij komt. Maar goed, maar even afwachten... de week voor de Quattroporte had ik bijna een 996 gekocht...

Comment

Working...
                                                                  X