Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen: MadMarky

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen: MadMarky

Hallo allemaal! Ik ben Mark, een vriend van DB die me onlangs vroeg of ik zin had om 22 mei mee te gaan naar Zandvoort. Het antwoord moge duidelijk zijn ;)

Natuurlijk is het wel zo netjes om me dan eerst voor te stellen. Ik ben inmiddels alweer 10 jaar in het bezit van een BMW Z3 Coupe 3.0. Het is niet mijn dagelijks vervoer, dus ik gebruik hem vooral voor de weekenden, toertochten, vakanties en af-en-toe een trackday.

In de loop der jaren zijn er wat zaken aangepast, de belangrijkste:
    • KW v2 schroefset
    • E46 330i remklauwen met Hawk HPS blokken en BMW Performance schijven
    • Eisenman R einddemper
    • 18" VMR VB3 wielen
    En natuurlijk wat foto's:

full.jpg

Een warm welkom van een mede Z3 coupe eigenaar! Leuke specs, remmen upgrade is wel noodzakelijk voor serieus circuitgebruik heb ik begrepen.
    E36/8 Z3 2.8 coupé - Seat Leon ST FR (lease)

Comment

Z3 Coupe, guilty pleasure hier hoor :-)

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
      1984 Saab 900 Turbo T8
      1981 Mercedes RMB 207D
      1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

Welkom hier!
        Z3 coupé is echt geweldig vind ik. Coole auto’s.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gaaf! Welkom. Er zijn er hier nog meer met zo'n turnschoen :).

Comment

Leuke clown shoe, en welkom!
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Welkom! Blijft een gaaf ding zo'n Z3 coupe.

Comment

Ha, mede tweakers :)

Welkom!

Comment

Bedankt allemaal!

Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
                  Een warm welkom van een mede Z3 coupe eigenaar! Leuke specs, remmen upgrade is wel noodzakelijk voor serieus circuitgebruik heb ik begrepen.
                  Ik rij er niet vaak mee op het circuit en grotere remmen zijn ook niet nodig voor soms een trackday. Sterker nog: deze remmen zitten er pas een paar maanden op en hebben nog geen circuit gezien. Ik heb hiervoor altijd met de standaard remklauwen gereden. Als je daar goede schijven bij hebt en geschikte blokjes blijft de boel gewoon heel en heb je maar weinig last van fading. In mijn geval ATE Powerdisc schijven en Ferodo DS2500 blokken. De 'nieuwe' remklauwen kwam ik toevallig tegen en kon ik voor de prijs niet laten liggen.

Toevallig interesse in een set 300mm schijven + klauwen? ;)

Comment

MadMarky; bedankt voor je aanbod, maar ook ik ben vrij sporadisch op het circuit te vinden, 1x Zandvoort en 2 x Nordschleiffe, alle keren ver van de limiet.. ;) Daarnaast is alles mij is alles redelijk recent vervangen, dus laat ik het ff zo.

Overigens is er dit weekend een kleine samenkomst in Noordwijk van een stuk of 5 andere Z3 coupés, wellicht interessant als je in de buurt woont, ik kan er zelf jammer genoeg niet bijzijn...
                    E36/8 Z3 2.8 coupé - Seat Leon ST FR (lease)

Comment

Working...
                    X