Na enkele jaren het forum niet meer bezocht te hebben, kwam ik hier toevallig terug uit, bij wijze van beleefdheid kan ik me best nog eens even voorstellen.
Ik ben Dennis, 21 jaar en woon in het Belgische Zolder.
Sinds 3 jaar werkzaam in de automotive testing industrie. Momenteel voor Toyota Motor Europe in Brussel.
In mijn vorig leven had ik de nickname "stilodude", een beschamend feit waar ik liever niet meer aan terugdenk hahaha.
Goed, mijn autohistorie:
- '89 e34 525i project. Op mijn 16de gekocht, helemaal opgemaakt incl M5 bits & pieces. Al mijn spaarcentjes en vrije tijd als student ingestoken. Na 3 maanden legaal ermee rondgereden te hebben werd het me duidelijk, "Dickie" was te traag...
- '95 e36 M3 3.0 Sedan. Na 18 jaar en 3 maanden op deze aardkloot te hebben rondgeholt, kocht ik mijn eerste M3. Ik was toen voltijds testpiloot voor Ford op Lommel Proving ground dus mocht het wel wat uitdagender. Gemapped door Kempower naar 306 pk en 344 Nm koppel, zo kon ik weer 9 maanden verder.
- '03 e46 M3 SMGII. Tijdens die 9 maanden e36 M3 bezit, me gerealiseerd dat ik de verkeerde auto had gekocht. Een e46 was eigenlijk de M3 die ik wou. Op een goeie dag geïnformeerd door mijn dealer dat ie een heel speciaal exemplaar ging binnenkrijgen. 's zaterdags stond er een full spec individual estorilblauwe voor me klaar met proefrijnummerplaten. De vrijdag daarna maar opgehaald :-)
- '02 e39 M5. Na een jaar met "the boy racers dream" te hebben rondgereden werd het tijd voor iets volwassener. The german muscle car had al indruk op me gemaakt (goeie kameraad had er eentje) en er stond wederom een leuk exemplaar bij de dealer te koop. Goede inruildeal kunnen doen, en 3 dagen na de proefrit het beest opgehaald. Deze auto heb ik nog steeds.
Ivm mijn werk zit ik heel veel in het buitenland, dus woon- werkvervoer is niet zo belangrijk. Ik heb eerst zakelijk met een '06 Toyo Corolla 1.4d4d de saaie km's afgelegd. 2 maanden geleden beslist om het leasecontract te schrappen ivm relatief weinig gebruik en financieel niet meer interessant. Een kennis verkocht zijn goed onderhouden '95 e36 316i coupé met Gasinjectie voor een heel zacht prijsje. Cheap ass troef, en opmerkelijk meer rijplezier dan de Sushiroker "sport"-line van welleer.
Daarenboven zijn we bezig aan een '89 525i als tracktool. Inmiddels is de M20B25 al vervangen door een M30B35 gekoppeld aan kort 3.91 M5 sperdiff.
tot op het forum!
Ik ben Dennis, 21 jaar en woon in het Belgische Zolder.
Sinds 3 jaar werkzaam in de automotive testing industrie. Momenteel voor Toyota Motor Europe in Brussel.
In mijn vorig leven had ik de nickname "stilodude", een beschamend feit waar ik liever niet meer aan terugdenk hahaha.
Goed, mijn autohistorie:
- '89 e34 525i project. Op mijn 16de gekocht, helemaal opgemaakt incl M5 bits & pieces. Al mijn spaarcentjes en vrije tijd als student ingestoken. Na 3 maanden legaal ermee rondgereden te hebben werd het me duidelijk, "Dickie" was te traag...
- '95 e36 M3 3.0 Sedan. Na 18 jaar en 3 maanden op deze aardkloot te hebben rondgeholt, kocht ik mijn eerste M3. Ik was toen voltijds testpiloot voor Ford op Lommel Proving ground dus mocht het wel wat uitdagender. Gemapped door Kempower naar 306 pk en 344 Nm koppel, zo kon ik weer 9 maanden verder.
- '03 e46 M3 SMGII. Tijdens die 9 maanden e36 M3 bezit, me gerealiseerd dat ik de verkeerde auto had gekocht. Een e46 was eigenlijk de M3 die ik wou. Op een goeie dag geïnformeerd door mijn dealer dat ie een heel speciaal exemplaar ging binnenkrijgen. 's zaterdags stond er een full spec individual estorilblauwe voor me klaar met proefrijnummerplaten. De vrijdag daarna maar opgehaald :-)
- '02 e39 M5. Na een jaar met "the boy racers dream" te hebben rondgereden werd het tijd voor iets volwassener. The german muscle car had al indruk op me gemaakt (goeie kameraad had er eentje) en er stond wederom een leuk exemplaar bij de dealer te koop. Goede inruildeal kunnen doen, en 3 dagen na de proefrit het beest opgehaald. Deze auto heb ik nog steeds.
Ivm mijn werk zit ik heel veel in het buitenland, dus woon- werkvervoer is niet zo belangrijk. Ik heb eerst zakelijk met een '06 Toyo Corolla 1.4d4d de saaie km's afgelegd. 2 maanden geleden beslist om het leasecontract te schrappen ivm relatief weinig gebruik en financieel niet meer interessant. Een kennis verkocht zijn goed onderhouden '95 e36 316i coupé met Gasinjectie voor een heel zacht prijsje. Cheap ass troef, en opmerkelijk meer rijplezier dan de Sushiroker "sport"-line van welleer.
Daarenboven zijn we bezig aan een '89 525i als tracktool. Inmiddels is de M20B25 al vervangen door een M30B35 gekoppeld aan kort 3.91 M5 sperdiff.
tot op het forum!
Comment