Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ralf T stelt zich (opnieuw) voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ralf T stelt zich (opnieuw) voor

Hallo Gummers,

Aangezien het alweer twee jaar geleden is dat ik me hier heb laten zien, maar ik weer wat meer meelees de laatste tijd, zal ik me even opnieuw voorstellen:

Ik ben Ralf Thissen, 35 jaar, woon in 't Harde en Ermelo (recreatiewoning) en werk sinds mei dit jaar als Functional Application Manager bij Pon in Leusden. Ik ben al 15 jaar samen met mijn vriendin Angelique en sinds 2012 woon ik met 2 vrouwen samen: Colette (2) is erbij gekomen.

Ik bezoek Gummen al vanaf het oprichtingsjaar (2000) en was in het verleden erg actief als BMW adept. Die liefde is echter al een aantal jaren bekoeld en sinds 2010 ben ik een groot liefhebber van dat andere Duitse merk: Mercedes-Benz. Helaas qua carrosserie een stuk minder dan de BMW's, maar comfort is voor mij het belangrijkste.

De kleine collectie wisselt nog wel eens, maar op dit moment staan er een 1980 Mercedes-Benz W123 200 D, een 2001 Mercedes-Benz W210 E 200 CDI Classic en een 2002 Mercedes-Benz W168 A 160 Classic voor de deur. De W123 is mijn grote liefde en wordt langzaam maar zeker mooier (op www.200d.nl kan je het met eigen ogen zien). Van de W210 ben ik 2de eigenaar, maar het plan is om die op termijn te vervangen voor een mooie W126 (ik heb toch meer met de klassieke modellen). De W168 is het ideale autootje voor moeder en kind (dat ding is echt handig). Hierbij wat foto's van de auto's:

IMG_2750.JPG

DSC_0006.JPG

DSC04806.JPG

In mijn vrije tijd ben ik tevens actief als producer van elektronische muziek en dan met name lounge. Daar kan je op www.ralft.com alles over vinden.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ik zal Gummen zeker wat vaker in de gaten houden.

Groeten,

Ralf

Welkom terug! Je opnieuw introduceren, dat zouden meer verloren zonen hier moeten doen ;-)

Comment

Welkom terug.

Die W123 kan ik me nog wel herinneren.

Comment

Welkom terug Ralf!
        Jij loopt hier al even rond idd. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

De carrosserie van een w123 is natuurlijk beter dan een bmw uit die tijd. De 200d behoort tot de traagste auto's, maar dat is niet echt belangrijk bij een klassieker. De rustige loop en het geluid van de oude Mercedes diesels vind ik super.
          8.2 met supercharger?

Comment

Dank jullie wel!

Oorspronkelijk geplaatst door Ar Bekijk bericht
            De carrosserie van een w123 is natuurlijk beter dan een bmw uit die tijd. De 200d behoort tot de traagste auto's, maar dat is niet echt belangrijk bij een klassieker. De rustige loop en het geluid van de oude Mercedes diesels vind ik super.
            Ja, dat is waar. De echte ellende begon later. De 200 D is inderdaad erg traag, al is deze 60 pk versie uit de tweede en derde serie (vanaf modeljaar 1980) een stuk minder traag dan de eerste 200 D en even traag als een 240 D van de eerste serie. Maar je raakt er al snel aan gewend. Ik ben gevallen voor het onthaastende karakter van de auto en natuurlijk dat geweldige geluid.

Comment

Fijn dat je weer terug bent, Ralf.

Jij komt de ouwe Gummen sfeer weer nieuw leven inblazen? :-)

Comment

Ha Ralf. Ik weet nog dat je ooit een 1 serie had die je veel te hard geveerd vond. Dan is Mercedes de juiste oplossing.
                ''Thank God for the internet experts''

Comment

He Ralf, u hier? Wat toevallig...........
                  Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Working...
                  X