zal me ook maar even voorstellen.
Arno, NSU liefhebber. Getrouwd, 2 meiden van 8 en 4, 3 op NSU gebaseerde speciale wagen, dagelijks vervoer Q7.
Eerste auto op mijn 19e of zo was een NSU, daardoor is het altijd blijven hangen, vele kilometers met een nsu 1000c gereden, en toen de droom NSU, een TT kunnen kopen. Na 10 jaar was die gerestaureerd, intussen het wereldje een beetje leren kennen.
Toen een zogenaamde kohlmus erbij gekocht voor restauratie, een droom van een wagen, vleugeldeuren 500kg, 97cm hoog etc
2 jaar geleden een goggomobil 250ts coupe kunnen kopen, die echter op een nsu onderstel stond met een TT motor. Motor intussen vervangen voor race expemplaar met 125 PK en andere ophanging
Nog een 2e kohlmus erbij gekocht, korte uitvoering, direkt van de fabrikant, de heer Kohlmus.
Hier nog wat fotos: Info op http://nsutt-scirocco.nl



Arno, NSU liefhebber. Getrouwd, 2 meiden van 8 en 4, 3 op NSU gebaseerde speciale wagen, dagelijks vervoer Q7.
Eerste auto op mijn 19e of zo was een NSU, daardoor is het altijd blijven hangen, vele kilometers met een nsu 1000c gereden, en toen de droom NSU, een TT kunnen kopen. Na 10 jaar was die gerestaureerd, intussen het wereldje een beetje leren kennen.
Toen een zogenaamde kohlmus erbij gekocht voor restauratie, een droom van een wagen, vleugeldeuren 500kg, 97cm hoog etc
2 jaar geleden een goggomobil 250ts coupe kunnen kopen, die echter op een nsu onderstel stond met een TT motor. Motor intussen vervangen voor race expemplaar met 125 PK en andere ophanging
Nog een 2e kohlmus erbij gekocht, korte uitvoering, direkt van de fabrikant, de heer Kohlmus.
Hier nog wat fotos: Info op http://nsutt-scirocco.nl
Comment