Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hugo de Frikadellenkoning stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hugo de Frikadellenkoning stelt zich voor

Nou Hugo, we zijn één en al oor. Heb je eigenlijk wel een rijbewijs?

Hugo.PNG
    Last edited by WimD; 21-10-21, 21:30.
    Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Nou vooruit. Kamervragen doen we doorgaans op dinsdag, maar goed. Voor een expat op stand maak ik een uitzondering.

Ik heb inderdaad een rijbewijs. Heb ik laten drukken voor collega Van Nieuwenhuizen na dat stemfiasco hieronder. Is toch makkelijker dan zo'n paspoort waarvan ik er 12 heb liggen met 8 nationaliteiten. Dan pak je altijd de verkeerde mee.

Die nichterige Volvo is trouwens van mijn vrouw. Ik heb ook een auto van de zaak. Vette bak jongen, moet je zien.

03jxaw6alobx_wd640.jpg

Wel jammer dat mijn schoenen net niet in beeld zijn. Maar mijn hippe truitje dan weer wel.

Ik heb trouwens ook een lekker wijf. Kijk maar.

csm_Mireille_de_Jonge_over_Hugo_f216950bf8.jpg

En daar krijg je, samen met mijn superieure genen, hele mooie kindjes van. Maar ze is pas 14 dus die foto plaats ik even niet. Stelletje viespeuken. En dat noemt MIJ een satanistische pedofiel!

Comment

Mooie oliebollen heeft ze ook.
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

En wit poeder.
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Maar Hugo, o grote ziener en hoeder van ons prachtige land, hoe gaan we uit deze crisis komen, nu De Engel is neergedaald in het afvoerputje van de boreale politiek, de gevallen kroonprins van de VVD een aan drank verslaafde burgemeester blijkt te zijn, de goedheiligman de ultieme gutmensch-stad van Nederland zal mijden als ware het de builenpest, Limburg van de regen EN de drup naar nog een grotere ramp afstevent, en haar buurprovincie massaal feest gaat vieren? En zelfs de lokale middenstand van godvergeten oorden (uw achterland, uw kiezers, althans tot het moment dat de wulpse Kerrolain met triple B uw achterban weglokte) ergens in het hooghe noorden uw adviezen onder de schoenzool verpletteren en luisteren naar de valse profeet die Patrick of Kim of welke andere onbetrouwbare naam draagt?

Zeg het ons, desnoods leggen we geld bij, of spuiten wij het in onze aderen!

Comment

Working...
          X