Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen : Musicman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen : Musicman

Dag allemaal!
    Mijn naam is Jordy, 37 jaar en woon in Hoofddorp. In t dagelijks leven ben ik werkzaam met mn eigen bedrijf in de muziekwereld.
    Heb zojuist dit geweldige forum gevonden en dus gelijk maar even lid geworden.

Mijn eerste auto 18 jaar terug was een Ford Taunus (2.3 V6) maar helaas zat me daar te veel werk aan voor de APK dit jaar.
    Dus ben weer overgestapt op mijn oude liefde, Amerikanen (heb door de jaren naast de ford heel wat verschillende wagens erbij gehad)
    Dit is m geworden, 1992 Dodge Dynasty. 3.3 V6.
    Ben er erg blij mee, rijdt als een koning en heeft binnen toch nog een oldschool uitstraling.

10672320_10150437526574996_7871418674483970932_n.jpg

10712911_10150437526714996_7873205403304602908_n.jpg

1475940_10150437526749996_388482711999052104_n.jpg

10418374_10150437526784996_3236721844907088063_n.jpg

Zo te zien zijn er hier genoeg autoliefhebbers om me hier prima te vermaken! :)
    1992 Dodge Dynasty 3.3 V6 - *It's a crazy feeling you can't control, the sound of freedom called Rock N Roll.*

Welkom hier! Ik heb zelf een zwak voor amerikanen, maar aan deze moet ik wel ff wennen eerlijk gezegd.. :)
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Welkom en veel plezier hier.

Aparte smaak qua auto, hoe zit dat met die muziek?
      übernarcistische fappert

Comment

Thanks all.

@JC, ik heb hiervoor oudere amerikanen gehad. 70's. Maar wilde nu voor een wat kleiner model gaan aangezien de boodschappen er gewoon mee gedaan moeten worden.
        Had er nooit eerder aan gedacht, maar zag m op marktplaats te koop staan, proefritje mee gemaakt en ik was verkocht. :)

@Gaas, Qua muziek heb ik een brede smaak hoor :) Van country tot metal tot polka :)
        Voornamelijk alles wat rockt.
        1992 Dodge Dynasty 3.3 V6 - *It's a crazy feeling you can't control, the sound of freedom called Rock N Roll.*

Comment

Voor country kun je hier prima terecht. Er zijn er die als motto hebben "zolang je er maar op kunt linedancen, is t goeie muziek"

;)
          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

hmmmmzzzz de linedance country is dan weer niet mijn ding......... hahaha.
            Naja, meer het linedancen dan, want ze doen het volgens mij overal op..... :)

Comment

Welkom op Gummen!

Van een Dodge Dynasty had ik nog nooit gehoord!
              Rijden vast niet veel van in NL.
              Is dit net zoiets als de Chrysler Saratoga?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Thanks Harrie. Voel me al welkom hier!

Volgens de RDW site ben ik de enige in NL met een dodge Dynasty.
                Er is ook een chrysler Dynasty (1 in Nederland) en de 1992 Chrysler New Yorker is practisch t zelfde model.
                Ook niet echt veel voorkomend in NL
                Was een normale middenklasser in de USA maar met een ietswat 70's interieur omdat mensen het ronde en afgewerkte nog niet zo geweldig vonden.

Zelfde categorie als de Saratoga inderdaad. Gewoon een niet al te dure middenklasser in die tijd.

Comment

Welkom!

Bij 'Musicman' denk ik meteen aan:

De bekende Musicman Stingray basgitaar- u begrijpt: er zijn hier meer muzikanten. :-)

Gave auto hoor!
                  Last edited by netraam; 24-11-14, 15:34.
                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Haha mooi!!

Ja de naam is puur gekozen omdat muziek zo'n grote rol in mn leven speelt :)

Comment

Wat doet je bedrijf precies?

Comment

Ik heb een boekingskantoor voor voornamelijk buitenlandse bands. Ik regel de tours en de optredens en het tourmanagement.
                        Verder speel ik zelf ook nog in een band (Gitaar en zang)

Comment

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het zal een heerlijk luxe slee zijn verder. FWD zie ik, dat verwacht je dan weer niet!
                          Zelf heb ik ook nog een Chevrolet G20 Hightop in 7 persoonsuitvoering uit dezelfde periode, maar dan met over-the-top blauw interieur.
                          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ha, gitarist en (voormalig) tourmanager hier! Leuk man.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                              Ik had er nog nooit van gehoord, maar het zal een heerlijk luxe slee zijn verder. FWD zie ik, dat verwacht je dan weer niet!
                              Zelf heb ik ook nog een Chevrolet G20 Hightop in 7 persoonsuitvoering uit dezelfde periode, maar dan met over-the-top blauw interieur.
                              Yups, rijdt als een fullsize.

Een Van staat hier ook nog hoog op de verlanglijst :) Heb ik altijd al mooi geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                Ha, gitarist en (voormalig) tourmanager hier! Leuk man.
                                haha lachen!

Comment

Welkom op Gummen! Ik vind het wel wat hebben, zo'n C Body. Bij introductie al hopeloos achterhaald, maar wel supercomfortabel en zowat onverslijtbaar.

En JC, de voorloper van jouw geliefde Neon he!
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Musicman;

Welkom in deze duistere krocht onder de autofora. Gruwelijke auto, zo fout dat het (bijna?) weer leuk wordt. Is de Taunus helemaal afgedankt of is het een project voor de langere termijn? Pheauteaux?
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Musicman Bekijk bericht
                                      haha lachen!
                                      Netraam bedoelt dat hij Roadie was voor de van Mierlo-tour in 1990 ;-)

Welkom hier. Ik vind dat soort Amerikanen wel gaaf. Pluche interieur, Tobbedansen maar wel in stijl.

Comment

Welkom. Ik snap de keus voor zo'n C body wel, ook al vonden de meeste Amerikanen het destijds (al) rommel. Typisch zo'n auto die ik vroeger als klein jongetje vaak tekende, net zoals een Cadillac Allanté/Eldorado of Lotus Esprit. Allemaal met een lineaal uiteraard. ;)

Comment

thanks all!

Ja, dat had ik dus ook, ik tekende altijd rechthoekige auto's. Met een voorkan en kofferbak. groot. Gelukkig heb ik altijd zulke auto's gehad (De Taunus, Dodge W200 pickup, 1977 Mercury Grand Marquis), allemaal volgens mijn beeld van vroeger hoe een auto eruit moest zien hahaha.
                                          Zo ook dit model, t klopt natuurlijk van geen kant, t ontwerp is gewoon slecht maar weer op een mooie manier.
                                          Het rijden is gewoon een feest, de grote voorstoelen zitten lekkerder dan mijn eigen bank thuis, je hoort binnen echt bijna niks van buiten of van de motor.
                                          Heb de originele casette / radio speler er in laten zitten met een casettebandje met ingebouwde bluetooth ontvanger. Dus ik ben gewoon helemaal klaar om te cruisen EN om m als dagelijkse auto te gebruiken :)

@Hansv, de Taunus heb ik op de dodge ingeruild, en is door een kennis van mij weer gekocht. Als eerste voor onderdelen, maar hij vond de V6 zo lekker snorren dat ie m gewoon gaat aanpakken. dus die komt ook nog eens de weg weer op! Mooi voor iedereen dus!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                            Welkom op Gummen! Ik vind het wel wat hebben, zo'n C Body. Bij introductie al hopeloos achterhaald, maar wel supercomfortabel en zowat onverslijtbaar.

En JC, de voorloper van jouw geliefde Neon he!
                                            Maak je hier nu opzettelijk een fout of haal je die 2 echt door elkaar Jasper? :-)
                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Foutje, RC natuurlijk. :)
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Grappig karretje, een K-body onder een vergrootglas ...
                                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                  Foutje, RC natuurlijk. :)
                                                  Kom op Jasper, zo moeilijk is het niet.
                                                  RC -> Neon, allerlei saaie hokken, een dikke BMW (aldus Bats) en nu tsja...
                                                  JC -> Skoda's + amerikaanse meuk en nu een BEE-EM-WEE. :)

@Musicman Je mag altijd komen kijken hoor naar mn Chevy, voor de juiste prijs is alles te koop. :)

Comment

Welkom hier! Ik heb zelf een zwak voor amerikanen, maar aan deze moet ik wel ff wennen eerlijk gezegd.. :)
                                                    Inderdaad, apart model. Ik heb er zelf vier en volgens mij zijn er wel meer gummers met een Amerikaanse auto.
                                                    Waar komt de voorliefde van muzikanten voor een Amerikaan? Je ziet de combi toch wel erg vaak.
                                                    8.2 met supercharger?

Comment

Zie je inderdaad veel. Muzikanten die op tijd op hun snabbels aan willen komen, rijden dan weer Mercedes ;-)

Comment

Lol

Edit:
                                                        2nd_Dodge_Sprinter_2500.jpg
                                                        Last edited by Ar; 25-11-14, 12:46.
                                                        8.2 met supercharger?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ar Bekijk bericht
                                                          Inderdaad, apart model. Ik heb er zelf vier en volgens mij zijn er wel meer gummers met een Amerikaanse auto.
                                                          Waar komt de voorliefde van muzikanten voor een Amerikaan? Je ziet de combi toch wel erg vaak.
                                                          Geen idee, maar t klopt wel.
                                                          Ik denk dat muzikanten vaak mensen zijn die het "doe lekker je eigen ding" gevoel hebben, dat is opzich ook een amerikaanse instelling waardoor de band met de amerikaanse cultuur waarschijnlijk groter is. denk ik.
                                                          Ik heb er in ieder geval veel mee, en dan bedoel ik niet dat ik van de amerikaanse rock & roll ben en een jukebox in de kamer heb staan etcetc.
                                                          Maar ik heb heel veel met de "do it yourself" mentaliteit, en de doe wat je leuk vindt mentaliteit.

Uit eindelijk blijven auto's natuurlijk een persoonlijke voorkeur en persoonlijke smaak. Ik heb iets met rechte auto's. zo vierkant en lomp mogelijk. Hoeft niet over nagedacht te zijn, als ze maar heerlijk rijden. Maar iemand anders heeft weer meer met ronde vormen etcetc. Dat vind ik juist zo leuk aan een forum als dit, waar iedereen zn eigen smaak heeft en dus heel veel verschillende leuke auto's voorbij komen.

@JC thanks,maar ik heb 1 probleem... ruimte. haha. Heb nu 3 auto's voor de deur staan en dat is toch wel de max hier.
                                                          (De dodge, mercedes sprinter en renault twingo.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                                            Zie je inderdaad veel. Muzikanten die op tijd op hun snabbels aan willen komen, rijden dan weer Mercedes ;-)
                                                            Haha. absoluut.
                                                            Daarom gebruik ik voor mijn snabbels de Mercdes Sprinter :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Musicman Bekijk bericht
                                                              Haha. absoluut.
                                                              Daarom gebruik ik voor mijn snabbels de Mercdes Sprinter :)
                                                              Als je in stijl aan wil komen op een golf van heerlijke bas tonen uit de uitlaat en geur van LPG weet je me te vinden.. :)

Comment

Als je in stijl aan wil komen op een golf van heerlijke bas tonen uit de uitlaat en geur van LPG weet je me te vinden.. :)
                                                                hahaha.
                                                                Deal.

Comment

Working...
                                                                X