Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bas en '96 Mercury Grand Marquis aka Das_Boot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ruim, vol in de opties, luxe en een heerlijke cruiser...eigenlijk een sort Skoda Superb avan la lettre.. :)
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

vandaag mijn auto weer iets aangepast. is best goed gelukt.

Comment

totaalplaatje.

Comment

Zwarte velgen, brrrrr... :-(

Geen vooruitgang, IMNSHO.
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Ha, die Netraam;

Ben doorgaans ook niet zo van de zwarte wielen, maar ik vind dit toch wel aardig bij de FBI-look passen.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Nou oké, ik geef toe dat het in combinatie met die parkeerhulp voorop wel kán. Maar ik vind het ook vloeken met het chroom op de carrosserie.
              Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Randen polijsten was voldoende geweest. Het is net wat je mooi vindt. Onder me busje heb ik ook zwarte wielen en die spuit ik weer zwart.
                8.2 met supercharger?

Comment

Ben wel even benieuwd hoe je dat hebt gedaan? Want als ik het goed zie, heb je je wielen niet gedemonteerd. Je hebt de banden afgeplakt? Zelf gebruik ik bij het spuiten van velgen waar nog banden op gemonteerd zitten, altijd een pak speelkaarten, die ik tussen velg en band steek. Ideaal.
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ha, die Gummers;

Wielen spuiten die nog op de auto gemonteerd zitten? Vraag me af of de remmen daar blij van worden....
                    Scherven brengen gelul.

Comment

wielen waren stuk voor stuk gedemonteerd. en inderdaad speelkaarten gebruikt. remblokken en schijven nagekeken intussen. meer als genoeg vlees op de voeringen en remschijven zijn zgan.

Comment

Working...
                      X