Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nico stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nico stelt zich voor

Dag allen, ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum. Ik ben 48 jaar, werkzaam in de gemeentelijke juristerij en in het bezit van een Alfa SZ uit 1991 voor de hobby en een Saab 9-5 Aero estate uit 2003 voor dagelijks gebruik (en ook voor de hobby....). Heb al aardig wat (hobby-)auto's gehad, maar wel altijd Fiats, Alfa's en Saabs. Ik zal mij vooral begeven in de Italiaanse en Zweedse secties.
    Groet
    Nico

Harry's Alfa? Welkom.

Comment

Welkom! Als ik je wagenpark zo zie zul je je hier wel thuis voelen.

Comment

Haha nee, dit is een andere SZ, zeker weten want ze zijn genummerd...maar heb wel meegelezen destijds.

Comment

Welkom. Een SZ in het wagenpark, leuk!

Comment

Welkom Nico

Eindelijk weer een SZ op Gummen.

Harry kan nu wel vertrekken?

Comment

Welkom hier.
              Leuk wagenpark, maar vooral die sz.

Comment

Welkom! Gaaf, weer een SZ. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Welkom op Gummen, Nico!

Alfa SZ zal voor mij altijd speciaal blijven. 9 jaar lang met veel plezier van mogen genieten.
                  Heerlijke auto's met 1 van de fijnste motoren ooit, de snelste 12V Busso.
                  Mijn SZ (nummer 42 uit 1990) is trouwens naar België gegaan. Die staat daar o.a. naast een Montreal en binnenkort ook een 4C.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Da's een begerenswaardige garage inhoud dan :)

Comment

Goede keuze in auto's! Niets op aan te merken :)

Comment

Waarom dacht ik dat het hier over een "bommetje" voor MdV zou gaan, waarna de Klojo RS (moeder der MdV bommetjes) afgeserveerd zou worden om vervolgens met een Polo 1.2 thuis te komen.

VVDG?

Ow ja, welkom (andere) Nico..

Comment

Ja, mooi was dat :-)

Klap op de vuurpijl in dat draadje was dat de Nico in kwestie de verkoopgladjanus van de VW-dealer ging bedanken. WTF in het kwadraat.
                          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                            Welkom op Gummen, Nico!

Alfa SZ zal voor mij altijd speciaal blijven. 9 jaar lang met veel plezier van mogen genieten.
                            Heerlijke auto's met 1 van de fijnste motoren ooit, de snelste 12V Busso.
                            Mijn SZ (nummer 42 uit 1990) is trouwens naar België gegaan. Die staat daar o.a. naast een Montreal en binnenkort ook een 4C.
                            Deze nico heeft niets met VW's in ieder geval...
                            De 4C word ik ook niet warm van, zoveel geld voor een 1.8 viercilinder...en ja hij is vast wel sneller dan een SZ.
                            Het ontwerp doet me denken aan die Hyundai, hoe heette die ook weer, een Scoupé geloof ik. Ik vind een SZ dus mooi, en een 75 en een ur-quattro en een 900 classic. In de toekomst hoop ik nog eens in het bezit te komen van één van de grote Italiaanse drie, met schuin oog kijkend naar een Maserati Merak SS en een Lamborghini Jalpa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nicomario Bekijk bericht
                              In de toekomst hoop ik nog eens in het bezit te komen van één van de grote Italiaanse drie,
                              Ik zou niet te lang wachten, de Tempra's, Dedra's en 155's zitten al aardig in de lift

;)
                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

155's heb ik al gehad, maar een 1e serie Panda of Ritmo vind ik zeker wel leuk

Comment

Jalpa's zijn wel cool en zeldzaam, maar ook slecht in elkaar gezet.
                                  Een SZ lijkt dan wel een nieuwe Audi :-)
                                  Ik vind zelf een Urraco dan nog cooler, met dat rare dashboard etc.

Ik bedoel, hoe cool kan een dashboard zijn man :-)
                                  Kijk die sprieten voor de verlichting/knipperlichten en ook die km/toerenteller helemaal links/rechts.

Last edited by Harry; 23-01-15, 08:37.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Jalpa's zijn wel cool en zeldzaam, maar ook slecht in elkaar gezet.

Maar er komt zo'n mooi geluid uit....

Rationeel gezien zou ik bij een F moeten uitkomen, jouw 308 is ook super natuurlijk. Mijn broer heeft een 328, prachtige auto (staat filmpje van op Autweek/blits bezit) maar voor mij geldt kennelijk dat ik toch meer heb met slecht in elkaar gezette auto's.

Comment

Ik heb collega's die helemaal uitslag van zo'n dashboard zouden krijgen als ze zien hoe zien hoe slecht het ene deel op het andere past......

Maar ja, dat is denk ik meteen de charme. :-)

Comment

Ik bedoel, hoe cool kan een dashboard zijn man :-)
                                        Kijk die sprieten voor de verlichting/knipperlichten en ook die km/toerenteller helemaal links/rechts.
                                        Stuurhuis van een Lancia Beta icm een deepdish stuurtje ;)
                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                                        X