Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk maar eens voorstellen -> Jorrit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eindelijk maar eens voorstellen -> Jorrit

Hallo allemaal,

Ik lees hier al geruime tijd met regelmaat mee en nu is het toch eens tijd om me even voor te stellen:

Mijn naam is Jorrit en ik woon in Oostvoorne, met mijn vriendin en 2 dochtertjes.

Op dit moment heb ik een Peugeot 308 SW en een 306 cabrio uit 1999.
    Niet heel spectaculair, maar voldoet prima als dagelijks vervoer.

De leukste auto die ik ooit zelf gehad heb is een 5 GT turbo. Ik heb echt vanalles gehad maar deze blijft toch het leukst :-)

Fijn weekend verder!

welkom
    wat TSM zegt!!!!!

Comment

Welkom. Wat voor auto's heb je nog meer gehad? En ben je wel eens met je 5GT Turbo bijna in de sloot beland nadat je je gas had losgelaten in een bocht? Dat soort verhalen zijn ook leuk. ;-)
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Hoi Jorrit, welkom!

Heb je zo'n nieuw model 308? Ben benieuwd hoe die zijn als 'daily'.
        En een 306 cabrio is altijd goed, wat mij betreft. Tijdloze auto's!
        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Welkom hier.

Comment

Ja, welkom hier.
            306 Cabrio blijft een leuke auto.

Je kan op gummen prima terecht met Frans spul. Alleen C3 en Cactus liggen wat lastig :-)

Comment

Bedankt voor het warme welkom!

Ik blijf voorlopig nog even uit de buurt van een cactus :-)

@ Netraam, ik heb het vorige model 308. Die bevalt prima om eerlijk te zijn, zeker met jonge kinderen. Het is wel een typische franse auto, dus af en toe een kleine storing :-).

@ Jeroen, haha, heb wel wat leuke dingen met die 5 mee gemaakt, zeker in het begin met wat jeugdige overmoed :-)
              Het was helemaal mooi toen ik volgas achteruit het erf af reed bij mijn schoonvader, met mijn schoonzusjes aan boord, en er toen te laat achterkwam dat de remcilinder vast stond.
              Laat ik het zo zeggen, de hekkenpaal van de overburen was iets steviger dan de 5 :-) Nog steeds spijt gehad dat ik hem weggedaan heb!

Kort lijstje van mijn auto historie:

- Toyota Tercel deLuxe uit 1979. Was de eerste auto, eigenlijk van mijn oma. Echt lelijk, maar heel veel lol mee gehad.
              - Mini ( projectje, nooit afgemaakt)
              - 5 GT Turbo
              - Honda CRX (alleen voor het circuit)
              - Opel Kadett GSI (alleen voor het circuit)
              - BMW 320i met M onderstel, ook voor het circuit. Die hadden we nooit moeten verkopen...
              - Peugeot 106 XSi
              - Peugeot 307 2.0. HDI

En dan de huidige 2. Verder vanalles gereden voor de zaak, maar nooit als vast..

Groet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jorrit Bekijk bericht
                @ Netraam, ik heb het vorige model 308. Die bevalt prima om eerlijk te zijn, zeker met jonge kinderen. Het is wel een typische franse auto, dus af en toe een kleine storing :-).
                Ah, die lillikerd :-)

Heb ik ook menig kilometertje mee gemaakt. Prima auto, voelde enorm stevig en solide aan (als je ouder Frans blik gewend bent, tenminste :-))
                Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Welkom op Gummen!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welkom Jorrit !

Comment

Welkom.
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                        Ah, die lillikerd :-)

Heb ik ook menig kilometertje mee gemaakt. Prima auto, voelde enorm stevig en solide aan (als je ouder Frans blik gewend bent, tenminste :-))
                        Haha, ja mooi is hij niet. Voorkant gaat nog, maar die achterkant went nooit :-)
                        Maar hij voldoet verder prima! Ik moet ook eerlijk zeggen dat hij erg solide aanvoelt, ook ten opzichte van het duitse spul.

De 306 cabrio vind ik zelf dan weer wel een mooie auto, maar mooie auto's zijn er zat :-)

Comment

Kleine update:

Wegens verandering van baan ga ik weer zakelijk rijden. Na lang denken heb ik de cabrio maar te koop gezet.
                          Hij is eigenlijk meteen verkocht, had ik even niet op gerekend :-)

Maar goed, wellicht weer op zoek naar wat leuks voor echt erbij, ipv als tweede auto..

Comment

Blijven ook mooie auto's als je het mij vraagt, zo' 306 cabrio.

Comment

En de Cabrio is weg. Wel een beetje dubbel gevoel, zeker met de mooie dagen voor de boeg.

Maar goed, misschien maar eens rustig kijken naar iets anders leuks die echt als 3e auto dienst kan doen..

Comment

Kijk eens of er nog geen GTT te koop staat ergens jeugdsentiment... ;-)
                                http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                                Citroen 2CV 1982
                                Saab 9-3 2.0T 2002
                                Citroen C1 2014
                                Solex 3800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLYING DUCKMAN Bekijk bericht
                                  Kijk eens of er nog geen GTT te koop staat ergens jeugdsentiment... ;-)
                                  Ik heb je advies maar opgevolgd en voor de grap gaan kijken naar een GTT. Kom ik erachter dat 3 weken geleden mijn oude GTT op marktplaats heeft gestaan!
                                  Beetje jammer, of misschien maar beter, dat ik daar nu achter kom :-)

Comment

Schop :-)

Na lange tijd van afwezigheid merk ik dat ik de laatste tijd toch vaker weer mee lees. Tijd voor een nieuwe voorstel ronde dus :-)

Qua auto's is er het eea veranderd. De Peugeot is eruit en vervangen door een Megane GT line station uit 2013. Prima gezinsbak.
                                    Zakelijk is de A3 weg wegens wisseling van baan. Ik rij nu tijdelijk in een Ibiza Station die eind februari omgeruild wordt voor een Tesla Model 3 LR.
                                    De eerder genoemde 306 cabrio is ook verkocht, maar inmiddels staat er sinds juni vorig jaar weer een andere voor de deur. Blijft een leuke cabrio waar je fatsoenlijk met zijn 4en in kan :-)

Ik zal proberen een wat activere bijdrage te gaan leveren!

Comment

:-) Mooi zo.
                                      306 cabrio blijft een mooie stijlvolle auto, vind ik.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

We kijken al uit naar het defectendraadje van de Tesla 3! :-)
                                        VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Hahaha zal jullie op de hoogte houden! Ben zelf hier ook wel benieuwd naar. De ervaringen bij bevriende Tesla rijders verschillen nogal :-)

Comment

Welkom terug, en ik ben ook zeker benieuwd naar je M3 ervaringen. ;)
                                            Forza!

Comment

Working...
                                            X