Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eddieee <= Eddie147

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Eddieee <= Eddie147

    Ding-dong, daar zijn we weer!
    Meteen even m'n nick aangepast, aangezien de 147 al lang en breed de deur uit is. Verder een andere baan, ander huis en een kleine smurf verder, maar gummen is er nog altijd!

    Naast hedendaagse auto's heb ik een grote liefde voor ouwe meuk, met name Engelse ouwe meuk.

    _______________________
    Golf V (voorlopert)
    Alfa Romeo 156 2.0 SW
    Triumph TR6
    Jensen Interceptor mk.III
    Honda: SS50, Dax, motordax 1, motordax 2 (110cc)
    Attached Files
    Last edited by Eddieee; 06-06-08, 21:16.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

  • #2
    Edieee, wie had maar weer de Jensen Interceptor mk.III onderhanden genomen? RCC?
    fka v164

    Comment


    • #3
      Hoebedoelu? Bedoel je waar ik plaatwerk/spuitwerk heb laten doen?
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

      Comment


      • #4
        En hoe staat het ervoor? :-)

        Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)



        Comment


        • #5
          In Polen toch? Maar via wie? Via FFC toch en dat is dan weer via Romi?
          fka v164

          Comment


          • #6
            yp, eerste vloer. :-)
            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

            Comment


            • #7
              En is dat dan via RomiClassicCars? Hij zei wel voor FFC te werken, maar kon zich geen Interceptor herinneren, en dat kan ik me dan niet voorstellen, werkt FFC met meerdere bedrijven naw.
              fka v164

              Comment


              • #8
                Laatste keer dat ik 'em zag, stond ie onder een doek in Soest.
                Dat was nog niet zo heel lang geleden.

                Kortom: FOTOS! UPDATES! :)
                Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

                Comment


                • #9
                  Zo, eindelijk tijd om even te reageren.
                  Ik heb de Jensen bij firstfloor gebracht destijds. Of beter gezegd, laten ophalen. Ik weet niet bij welk bedrijf zij de auto hebben gebracht; ze doen zaken met meerdere Poolse toko's. Ik kon via hun site de voortgang volgen. Dat bedrijf waar de auto is gedaan, stond op de fotosite onder de naam Taxi vermeld!?!

                  Maar heb je contacten met Poolse bedrijven, of zo?

                  Voor wat betreft de voortgang, die valt een tikkeltje tegen. Door diverse zaken (verhuizing/renovatie, vaderschap, andere baan) is de auto op een lager pitje komen te staan. Jammer, maar helaas. Hij staat nu bij de sleutelclub waar ik lid van ben.

                  Ik heb uit een ander draadje even het volgende gekopieerd:
                  ------------
                  Ehhmm, plaatwerk was er wel, hoor. Maar dat is klaar, evenals het spuitwerk.
                  Ben nu langzaamaan bezig met de techniek. Heb de hele motorruimte - op blok na - leeggehaald. Alles opfrissen. En stuurhuis laten reviseren, kachelinstallatie nalopen, vacuumbediening van kachel vernieuwen, aircosysteem ombouwen naar R134, reminstallatie aanpakken: verse hoodremcilinder en leidingen, ophanging vr reviseren (PU-bussen, fusees etc), ophanging achter reviseren (bladveren zijn door Eeltink gedaan), ruitenwissermotor, nieuwe draadboom motorruimte, hele berg kleine onderdelen.
                  En dan nog het interieur. Dat wordt nu door van Straaten in Woerden opnieuw bekleed. Dan nog tapijtset, incl ondertapijt. De middenconsole moet nog opnieuw gefineerd worden.
                  ------------

                  Ik heb naast bovenstaande net een berg onderdelen laten poedercoaten bij Gerritsen (Nijkerk). En op British Car & Lifestyle (beurs voor poetsers :-() twee Jensen bezitters tegen het lijf gelopen waar ik binnenkort ga buurten. Die waren met een kennis die bankdraaier/metaalbewerker is en die kan RVS-zuigers voor de remklauwen draaien.
                  Ook heb ik zin om eind van de maand naar de UK te gaan om langs een paar Jensen specialisten te rijden en onderdelen te halen.
                  Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

                  Comment


                  • #10
                    Dat is wel gaaf aan zo'n auto. Je ontmoet leuke lui en komt nog eens ergens.

                    Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)



                    Comment


                    • #11
                      Restaureren is hartstikke leuk.... zolang je maar voldoende tijd, geld en ruimte hebt. :-)
                      En aan tijd ontbreekt het me helaas om goede stappen te maken. Maar ja, dit is ook andere koek dan de TR6. Het is best wel een complexe auto (understatement van de week) met allerhande techniek en alles is groot en zwaar uitgevoerd.
                      Zo stond ik laatst de tank te ontdoen van verf en tectylresten. Best te doen, maar een tijdrovende klus en dan heb je pas 1 ding gedaan. Ding is dan wel een 100 liter vat, hahaha.
                      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

                      Comment

                      Working...
                      X