Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Z4 gekocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Z4 gekocht!

Ja, kom em toch even hier showen bij m'n oude vrienden :P
    Gister gekocht:

Z4, 3.0i, handgeschakeld
    2003, 19.750km
    Schwarz-II met zwart leder, alu dashboard
    Navi Pro, Hifi Pro, elektr. stoelen en natuurlijk de rest zoals xenon, stoelverwarming enz.
    19 inch BBS CH Motorsport velgen

Hier wat brakke fototjes die ik snel gemaakt heb. Betere foto's komen er nog aan (ook van interieur) :)

Dus toch weer 'dakloos' rondtoeren binnenkort!!
    Tip voor cabriorijders die het fijn vinden: koop daarna weer een cabrio, want qua beleving/gevoel is een lekkere roadster echt top!
    Vrijdag ophalen :)

Helemaal eens, Tom :D Gefeliciteerd! Mooie velgen ook.

Comment

Gefeliciteerd.
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Gefeli!
        2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Snel beslist Tom! Congrats!

Comment

Mooi man een S2000 met BMW rekeningen. Bend over to the force you will! ;-)

Nee serieus, mooie bak, veel plezier met je nieuwe topless!
            http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Humpf! Waar is dat nachtblau en champagner leder?

Maar toch gefeliciteerd ;-)

Comment

Niet verkeerd
                fka v164

Comment

Gefeliciteerd kerel!

Kun je weer "peil"snel voor de dag komen, nietwaar?
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, die Tom;

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Op een Wiesmann na misschien is dit toch de beste en mooiste werkplek die de M54-drieliter heeft gekend.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Mooi gezegd Hansv, en gefeliciteerd, Tom! Ontzettend gaaf ding, en de 19'' BBS wielen staan geweldig. Veel plezier d'r mee, en je cabriotip ga ik nog eens opvolgen. Ik denk dat je hier meer plezier van zult hebben als van de 330i.
                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ik sluit me bij PACO aan, dit is een wagen op niveau!! Echt cruisen op jouw level, Tom. Ik zou met geen stok meer uit zo'n cabrio te slaan zijn. Gaat er als een peil vandoor zo'n ding! :)

Maarreuh, serieus: gefeliciteerd! Mooi ding, een van de fraaiste BMW's van de afgelopen 10 jaar. Rijdt vast super! Veel plezier ermee!

En dan nu olle, die je komt vertellen dat er de verkeerde wielen onderzitten. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Dankje!
                          Kan inderdaad snel gaan allemaal, dat had ik nooit gedacht. Ik wilde ook de tijd nemen om ernaar op zoek te gaan. Vorige week een lijst gemaakt. Vrijdag nog een keer alles nagelopen en voor mezelf bij elke auto wat plus- en minpunten opgeschreven. Toen zaterdagavond nog even tussen het aanbod zitten bladeren en toen kwam ik deze tegen (was net toegevoegd). Uitvoering en kilometerstand zijn gewoon super... dus gister bij wat auto's wezen kijken en deze was echt als nieuw. Was snel beslist :)

Velgen vond ik echt super. Ik ben normaal ook van de originele velgen, maar deze BBS-velgen vind ik echt gaaf.

Comment

Velgen vind ik helemaal top! Doet de auto op de Wiesman lijken!

Zoals ik al heb gemeld: wat een mooi ding. Het interieur moet ik alleen eens van dichtbij bekijken voordat ik een oordeel kan geven.

Ergens bij de ring ofzo :-)

Comment

Ziet er fantastisch uit Tom. Veel plezier er mee.

Comment

Mooie kar Tom, en cabrio rijden is helemaal top, ben het eens.
                                Persoonlijk vind ik de Z4 mooier dan de Wiesmann, dus die vergelijking van sommige begrijp ik niet........
                                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ha, die Pa;

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                  Ha, die Tom;

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Op een Wiesmann na misschien is dit toch de beste en mooiste werkplek die de M54-drieliter heeft gekend.

;-)
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Jaja HansVEEEEEEE, "misschien"
                                    Ik weet het zeker! :-)
                                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Gefeliciteerd Tom! Mooi exemplaar zo.

Comment

Jasper, of je ff dood kan vallen.

@Tom: ik ben geen fan van het model Z4, maar deze combinatie is een fraaie. All-black = gaaf. Velgen vind ik bijzonder goed passen bij de auto, maakt hem wat mannelijker dan de std velgen die BMW in het gamma heeft en BBS is een van de weinige merken die aftermarketspul leveren wat er acceptabel uitziet. Is ook niet voor niks dat BBS een heel stel van de OEM velgen van BMW/VAG fabriceert natuurlijk.

Oftewel: Jasper je zit er (weer eens) falikant naast. Heb je je schijtbruine emo-bak al besteld? :-)

Comment

Ja man, da's toch ook allemaal niet bij te houden zeg.

Laten we het overzichtelijk houden.

Jij bent OEM-boy.
                                          Ik ben schraper.
                                          Tom is peilboy.
                                          tiPanda is een twijfelende airbag.
                                          TM is xeno-boy.
                                          PACO is CT-boy.
                                          Dutch is F1-boy.
                                          brun is roestboy.

Gewoon, lekker eendimensionaal. Ik kan geen relmanifest bijhouden met allerlei nuances, zo van "Alles OEM behalve als het BBS is", of "Alles moet 5 sterren NCAP hebben, tenzij het BMW is" of zo. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                            Ja man, da's toch ook allemaal niet bij te houden zeg.

Laten we het overzichtelijk houden.

Jij bent OEM-boy.
                                            Ik ben überschraper.
                                            Tom is ik-vergeet-te-peilen-boy.
                                            tiPanda is een twijfelende airbag.
                                            TM is xeno-boy.
                                            PACO is CT-boy.
                                            Dutch is Hamilton-fanboy.
                                            brun is roestboy.

Gewoon, lekker eendimensionaal. Ik kan geen relmanifest bijhouden met allerlei nuances, zo van "Alles OEM behalve als het BBS is", of "Alles moet 5 sterren NCAP hebben, tenzij het BMW is" of zo. :)
                                            Wellèk?

Comment

Of "Lewis is da man, behalve als-ie mensen half van de baan rost of oliedomme bandenkeuzes maakt". Ja man, veel te moeilijk!

En Vettel is eigenlijk ook wel das Männchen. Oei, past 't er nog bij? :)

O, en Tom: mooi man. Vooral die velgen. :D
                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Goede wielen idd! mooie uitvoering zo, veel plezier ermee.

en 20.000 km in 5 jaar, dat is niets.
                                                Forza!

Comment

Gefeliciteerd. Mooi ding!
                                                  You know that reality is immaterial

Comment

Gaaf ding Tom!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Mooi Tom. Echt mooi. Congrats en veel plezier ermee.
                                                      Rock on. RS.

Comment

Mooie wagen Tom, persoonlijk had ik iets kleinere velgen genomen want ik zie graag rubber onder een auto ;-)
                                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Heel gaaf. Ook de velgen. Zelfs de foto's vind ik mooi....

Comment

Mooi Tom! Zeker op die CH's, daar ben ik wel fan van.
                                                            Oliestoken voor het goede doel

Comment

mooi ding....
                                                              mooie poetskleur ;)
                                                              Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                                              A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Wat een gaaf ding zeg, die BBSen staan inderdaad heel dik

En zo brak vind ik die foto's niet hoor :D

Comment

Working...
                                                                X