Ff reintroducing myself; sommigen zullen mij wellicht nog wel kennen van het oude forum (was ik heel af en toe te vinden), van het Autoweekforum, irl (bv. Baur, Veloce, of mensen die zich een GAM kunnen herrinneren waar ik met Baur mee was) of wellicht van de Horneland, waar ik soms een beetje irritant liep te zijn ;)
Echte naam Maarten, 25 jaar, woon deels in Maastricht, deels in Weert (arme student he...), verdien een beetje bij als prive-chauf/distrileasert, dus rijdt daar beroepsmatig af en toe wel eens iets grappigs.
Zelf rijdt ik (reed...) '88er 205 GTI 1.9. Helaas nu afgekeurd op:
- Stuurkogel versleten
- CO te hoog (nieuwe bougies/kabels zouden dat wel eens moeten verhelpen)
- Stoelvergrendelingen niet meer optimaal
- Ashoes gescheurd (vorig jaar al vervangen, nu nog te maken)
Paar plaatjes; zoals te zien is niet in topconditie (vooral spatbord linksvoor), maar WAT een lol...

Verder is mijn buurman zo goed me af en toe te laten rijden in zijn voiture:

En thuis staan verder nog een Rover 620SLi, 214Si en een Citroën C4 1.6 16v op de oprit, maar dat is natuurlijk lang niet zoveel lol als voorgaande.
Echte naam Maarten, 25 jaar, woon deels in Maastricht, deels in Weert (arme student he...), verdien een beetje bij als prive-chauf/distrileasert, dus rijdt daar beroepsmatig af en toe wel eens iets grappigs.
Zelf rijdt ik (reed...) '88er 205 GTI 1.9. Helaas nu afgekeurd op:
- Stuurkogel versleten
- CO te hoog (nieuwe bougies/kabels zouden dat wel eens moeten verhelpen)
- Stoelvergrendelingen niet meer optimaal
- Ashoes gescheurd (vorig jaar al vervangen, nu nog te maken)
Paar plaatjes; zoals te zien is niet in topconditie (vooral spatbord linksvoor), maar WAT een lol...
Verder is mijn buurman zo goed me af en toe te laten rijden in zijn voiture:
En thuis staan verder nog een Rover 620SLi, 214Si en een Citroën C4 1.6 16v op de oprit, maar dat is natuurlijk lang niet zoveel lol als voorgaande.
Comment